Ei mikään tunnu missään...

Masennus-friikki

Surullista mutta totta.Elämäni on täydellistä.Mitään ei puutu...ja kaiken järjen mukaan mun pitäis olla onnellinen.Mutta kun ei tunnu missään...koulu menee hyvin.käyn lukioo.harrastan kahta urheilulajia jossa on mahikset vielä vaik kuin pitkälle.soitan pianoa josta ankaralla treenillä vois vaik tulla ammatti.mul on oma koti,ystäviä,rakastavat vanhemmat ja poikaystävä.Mutta miksi en nauti tästä kaikesta??Monia varmasti suututtaa valittamiseni, kun kenelle vaan ei anneta samoja edellytyksiä elämässä,vaikka kaikki parasta ansaitsisikin.Minkä ihmeen takia oon onneton ja en jaksa hymyillä ja nauttia näistä asioista...koko elämä olis edessä.Jos se vaan jaksais kiinnostaa...

4

410

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hessuli

Niinhän se vähän on, että jos asiat menee aina ihan suunnitelmien mukaan, ni ei sekään välttämättä ole ihanaa,vaikka niinhän sitä tosissaan voisi luulla. Mutta jos otetaan se toinen ääripää,niin ei sekään kadehdittavaa ole. eli kyllä niitä hankaluuksia ja esteitä on hyvä olla aina välillä elämässä, ettei käy liian tylsäksi.

• Taiteilija

mul oli sama tilanne vähä aikaa sit... sillonku viel kaikki oli niin hyvinku toivoin... olen lukiossa, ihan hyvin pärjään siel, olen duunissa, mul on ihanii ystävii, ihana perhe, olen graafikkona yhes lehes, yhen lehen päätoimittaja, yksien nettisivujen graafikko, käyn punttiksella, olen laulajana kahes bändis ja oli tyttöystävä jnejne... en ois oikeestaa voinu toivoo enempää... mut olin silti sillee, et halusin aina jotain lisää, noi ei tuntunu miltään oikeestaa, oliha se hienoo et oli kaikkee, ja et oli tyttöystävä... no, nyt viime perjantaina mun tyttöystävä jätti mut... aluks se ei tuntu missää... en tajunnu sitä... mut parin päivän sisäl se pamahti mun sisäl.. olin iha hajal... mut nyt oon huomannu, et ku jotain menetti ni tajus mitä on vielä... ja, tuntuu paremmalta vaik onki ikävä tyttöystävää.. siis exää.. mut, joskus pitää menettää jotain, jotta huomais mitä on... en nyt tarkota, et sun pitäis jättää sun rakastettus en tod. eli en nyt tiedä, oliko täst mitää hyötyy ku kerroin, en halua neuvoa, mitä tekisit, koska en tiä mitä tekisin sun tilanteessa, mut joo... et ole ainoa =)

• pieni ihminen

Kuulostaa vähän liiankin tutulle.Mun elämäni on aika samanlaista,kaikki pitäis olla täydellistä.Silti mäkin oon tyhjä..Hassua,mut mä tunnen eläväni vain sillon ku muhun sattuu.Niinku kaunis elämä ei ois oikeeta elämää.Tai en mä tiiä.

• Diome

Mitä todella haluat elämältä, mitä arvostat?

Ja kyllä ns. hyvässä tilanteessakin oleva ihminen voi olla masentunut.

Sanoo ihminen, joka pyrki lukioon 9,7 keskiarvolla, eikä sillä ollut loppujen lopuksi mitään merkitystä mun onnellisuudelle (vaikka onhan sillä tietysti aina hauska järkyttää ihmisiä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      68
      4500
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      105
      3759
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      111
      3387
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      29
      1940
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      69
      1911
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      88
      1192
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      90
      939
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      125
      912
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      55
      905
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      817
    Aihe