SE OIKEA

hymytyttö

Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa yli puoli vuotta. Ennen en uskonut siihen oikeaan,mutta nyt olen varma että nykyiseni on se oikea. Olen seurustellut ennenkin ja pettynyt. Nykyistäni rakastan älyttömän paljon. Tämän onnellisempi en voisi olla. Olemme suunnitelleet yhdessä asumista..yms tulevaisuudessa. Vielä se ei onnistu koska opinnot on kesken.
Poikaystäväni vanhemmat ja isovanhemmat eivät pidä siitä että hän seurustelee kanssani koska heidän mielestä oon vielä niin nuori. Mä oon nyt 16v. ja poikaystäväni 18v. Nyt voisi ajatella että olen liian nuori sanomaan että juuri HÄN on se oikea,mutta se on!

2

339

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeneempi

Ikämme olivat juuri samat kun olimme seurustelleet entisen piokaystäväni kanssa n.2 vuotta!!Menimme kihloihin ja elimme yhdessä varmoina siitä että olisimme samanlailla rakastuneita myös 50 vuoden jälkeen,mutta...Kun kasvoimme hiukan aikuisemmiksi kummatkin huomasimme minkälaisia tilaisuuksia on ympärillämme!On siis hienoa että uskot noin ja TOIVOTAN parasta onnea yrityksessäsi,mytta mista että olet vielä NIIN kovin nuori että et ole kerinnyt kunnolla tutustua vielä itseesikään saati sitten poikaystävääsi niin hyvin että voisit tosissasi kuvitella HÄNEN OLEVAN SE OIKEA!!Onnea siis mutta varo tippumasta alas liian lujaa!!Se voi sattua!!

• Diome

Ei teidän ainakaan vielä kannata muuttaa yksiin, olipa hän se oikea taikka ei. Tiedätkö mitä hän sitten sinusta ajattelee? Ovatko tunteenne molemminpuolisia?

Olet tosiaan vielä nuori, odota pari vuotta ennen kuin teet mitään suurempia päätöksiä. Voi ihan hyvin olla, että poikaystäväsi on se oikea, mutta ei haittaa varmistua siitä kun yhdessä asuminenkin on aika iso juttu. Avoliitosta eroaminen on näin äkkiseltään ajatellen varmasti yhtä vaikeaa henkisesti kuin avioliitosta. Siinä tulee lisäksi kaikki arkipäivän jutut, vuokrat pitää maksaa ym.

Tosin jokaisella on oma elämänsä ja sitä oppii myös tekemällä virheitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      43
      2478
    2. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2457
    3. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2362
    4. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2112
    5. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      32
      1857
    6. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      84
      1685
    7. Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista

Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      21
      1123
    8. Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %

Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r
      Maailman menoa
      7
      1014
    9. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      41
      995
    10. Eläköön kuningas, kuningas on kuollut

Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön
      Kemijärvi
      56
      876
    Aihe