Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa yli puoli vuotta. Ennen en uskonut siihen oikeaan,mutta nyt olen varma että nykyiseni on se oikea. Olen seurustellut ennenkin ja pettynyt. Nykyistäni rakastan älyttömän paljon. Tämän onnellisempi en voisi olla. Olemme suunnitelleet yhdessä asumista..yms tulevaisuudessa. Vielä se ei onnistu koska opinnot on kesken.
Poikaystäväni vanhemmat ja isovanhemmat eivät pidä siitä että hän seurustelee kanssani koska heidän mielestä oon vielä niin nuori. Mä oon nyt 16v. ja poikaystäväni 18v. Nyt voisi ajatella että olen liian nuori sanomaan että juuri HÄN on se oikea,mutta se on!
SE OIKEA
2
340
Vastaukset
- kokeneempi
Ikämme olivat juuri samat kun olimme seurustelleet entisen piokaystäväni kanssa n.2 vuotta!!Menimme kihloihin ja elimme yhdessä varmoina siitä että olisimme samanlailla rakastuneita myös 50 vuoden jälkeen,mutta...Kun kasvoimme hiukan aikuisemmiksi kummatkin huomasimme minkälaisia tilaisuuksia on ympärillämme!On siis hienoa että uskot noin ja TOIVOTAN parasta onnea yrityksessäsi,mytta mista että olet vielä NIIN kovin nuori että et ole kerinnyt kunnolla tutustua vielä itseesikään saati sitten poikaystävääsi niin hyvin että voisit tosissasi kuvitella HÄNEN OLEVAN SE OIKEA!!Onnea siis mutta varo tippumasta alas liian lujaa!!Se voi sattua!!
- Diome
Ei teidän ainakaan vielä kannata muuttaa yksiin, olipa hän se oikea taikka ei. Tiedätkö mitä hän sitten sinusta ajattelee? Ovatko tunteenne molemminpuolisia?
Olet tosiaan vielä nuori, odota pari vuotta ennen kuin teet mitään suurempia päätöksiä. Voi ihan hyvin olla, että poikaystäväsi on se oikea, mutta ei haittaa varmistua siitä kun yhdessä asuminenkin on aika iso juttu. Avoliitosta eroaminen on näin äkkiseltään ajatellen varmasti yhtä vaikeaa henkisesti kuin avioliitosta. Siinä tulee lisäksi kaikki arkipäivän jutut, vuokrat pitää maksaa ym.
Tosin jokaisella on oma elämänsä ja sitä oppii myös tekemällä virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1841432- 801080
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm94876- 77865
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp83777- 119744
- 109705
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117618- 48597
- 18548