Olen seurustellut nykyisen poikaystäväni kanssa yli puoli vuotta. Ennen en uskonut siihen oikeaan,mutta nyt olen varma että nykyiseni on se oikea. Olen seurustellut ennenkin ja pettynyt. Nykyistäni rakastan älyttömän paljon. Tämän onnellisempi en voisi olla. Olemme suunnitelleet yhdessä asumista..yms tulevaisuudessa. Vielä se ei onnistu koska opinnot on kesken.
Poikaystäväni vanhemmat ja isovanhemmat eivät pidä siitä että hän seurustelee kanssani koska heidän mielestä oon vielä niin nuori. Mä oon nyt 16v. ja poikaystäväni 18v. Nyt voisi ajatella että olen liian nuori sanomaan että juuri HÄN on se oikea,mutta se on!
SE OIKEA
2
339
Vastaukset
- kokeneempi
Ikämme olivat juuri samat kun olimme seurustelleet entisen piokaystäväni kanssa n.2 vuotta!!Menimme kihloihin ja elimme yhdessä varmoina siitä että olisimme samanlailla rakastuneita myös 50 vuoden jälkeen,mutta...Kun kasvoimme hiukan aikuisemmiksi kummatkin huomasimme minkälaisia tilaisuuksia on ympärillämme!On siis hienoa että uskot noin ja TOIVOTAN parasta onnea yrityksessäsi,mytta mista että olet vielä NIIN kovin nuori että et ole kerinnyt kunnolla tutustua vielä itseesikään saati sitten poikaystävääsi niin hyvin että voisit tosissasi kuvitella HÄNEN OLEVAN SE OIKEA!!Onnea siis mutta varo tippumasta alas liian lujaa!!Se voi sattua!!
- Diome
Ei teidän ainakaan vielä kannata muuttaa yksiin, olipa hän se oikea taikka ei. Tiedätkö mitä hän sitten sinusta ajattelee? Ovatko tunteenne molemminpuolisia?
Olet tosiaan vielä nuori, odota pari vuotta ennen kuin teet mitään suurempia päätöksiä. Voi ihan hyvin olla, että poikaystäväsi on se oikea, mutta ei haittaa varmistua siitä kun yhdessä asuminenkin on aika iso juttu. Avoliitosta eroaminen on näin äkkiseltään ajatellen varmasti yhtä vaikeaa henkisesti kuin avioliitosta. Siinä tulee lisäksi kaikki arkipäivän jutut, vuokrat pitää maksaa ym.
Tosin jokaisella on oma elämänsä ja sitä oppii myös tekemällä virheitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole432478Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742457Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732362Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512112Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321857Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma841685Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko211123Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71014Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi41995Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön56876