haluisin saada muutaman vinkin. mul on tosi paha ongelma. mun yx hyvä kaveri on rakastunu muhun... ja se on suuri ongelma!
se jätkä, olkoon vaix "petri", on ollu 3 vuotta mun hyvä kaveri. petritykkää must hirveest ja se on ongelma. en tajuu mitä mun pitäis tehä. haluisin ite vain kaveruut. mut aina ku sanon sen petril, ni se sanoo et ei hänel oo mikkään kiire. et hän voi kuulemma odottaa kunnes mua mahdollisest rupee kiinnostaa. mut mä en haluu muuta ku kaveruut. se on mul hyvä kaveri ja sellasex haluisin sen jäävän. oon kerran rakastunu mun yhteen kaveriin, me ooltiin yhes 3 kuukaut ja ku se jätti mut ni meiän ystävyys lopahti kokonaan. nykyään se ei pahemmin haluu ees jutella mun kaa. eli ystävysten välinen suhde pilaa ystävyyden. eli haluisin eroon täst jätkäst silleen, et ystävyys säilyis, rakkaus katois.
olen ite kiinnostunu yhest toisest jätkäst, mut se ei ainakaan toistasex must. petri on aina ollu sitä mielt et jos joku, kenest hän tykkää alkaa olee jonkun kaa ni hän unohtaa sen ämmän. eli ratkaisu VOIS olla et alkaisin olee sen mun kiinnostuksen kaa. mut ongelma onkin et se pioka ei viel tykkää must. kyl me sillai kaverei ollaan, pelleillään koulus ja sellast.
elikä miten pääsen eroon "kiltist" mut tarpeex selväst siit jätkäst. sen pitäis onnistuu sillaiet kaveruus jäis mut muut tunteet katois. antakaa vinkkei, muuten petrin tunteet pilaa meiän ystävyyden!
miten eroon....
3
339
Vastaukset
- girl from e-p
ongelmaan ratkasun. Se kaveruus vaan katoo sitten kute mulla kävi jätkä suuttu!! Kertokaa mulla on nyki ihailija jengi ja haluun eroon niistä kavereina... ja ne on rakastanu muhun aivan...
- Ulppis
...siis mun parhaan kaverini pikkuveli, joka on mua reilun puoli vuotta nuorempi ja todella ihana ihminen, on muhun ihastunut, tai peräti rakastunut, en tiiä. Tykkään tästä pojasta tosi paljon IHMISENÄ, mutta en voi kuvitellakaan mitään muuta, koska hän on mulle kuin pikkuveli... Olen yrittänyt kertoa asiaa hänellekin, mutta se on niin vaikeata, kun pelkään satuttavani häntä... Ja en haluis satuttaa. Hän on mulle tärkeä ihminen, mutta mua ärsyttää, kun se ei voi tajuta vihjeitä, joita sille oon yrittäny antaa... Kaiken huipuksi olen täysin lovena tämän pojan serkkuun, ja tämä "pikkuveljeni" tietää sen tasan, muttei tunnu siitä välittävän...
- Only me
..ja järki käteen!Sä siis käyttäisit tätä ihastustas vaan myrkkynä Petrii vastaan?Ei mee jakeluun!Sehän vois tajuta koko kuvion ja jättää sut!Ajattele sitä ihastustaki,milt sust tuntuis,jos saisit tietää että joko TOSI ihana jätkä käyttäis sua vaan toisen likan takii?!
Ja kyllä sä tolla keinolla tasan tarkkaan saastuttaisin sun ja sen Petrin ystävyyden!- Buffy
Siis.. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla!! Jos se on hänen ihastus niin hän olis onnellinen sen kanns aja varmaan myös tämä "Petri" tajuaisi tämän!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107050- 954561
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524317Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493657- 513628
- 1923555
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502633
- 302041
- 131974