mua ärsyttää kun jään aina parhaan ystäväni varjoon...kukaan ei enää kuule mua.tuntuu että se ei anna mun sanoo mitää kellekkää vaa puhuu koko ajan munkin puolesta.en oikein tiiä mitä pitäs tehä.
ystäväkö?
2
262
Vastaukset
- Kiitus
..käyny AIVAN samanlaisesti!Mun kamu on koko koulun jätkien suosikki ja se on tosta noin vaan on about 3 kans samaan aikaan!yhtä kuin muille ei jää pyydystettävää!mulle on ihan sama,ottaako 12 vai 1000 meen koulun jätkist,mut ärsyttää ku kaikki on aina sen kimpusa ja vaan sen takii,et se huolii kenet vaan!en tiiä,tää ei varmaan liity aiheeseen mut,täs vinkki:sano se sille;sano,et sulla on omat aivot ja oma suu!Älä unohda,että suomi on (tai ainaki PITÄS olla)Sanavapaa maa!Onnee!!
- just a guy -84
Mä en nyt ehkä taida olla ton edellisen kanssa täysin samaa mieltä. Sä voisit yrittää ite sanoo asias ensimmäisenä. Se ei auta välttämättä mitään että sanot sille ystävälles siitä. Se vaan loukkaantuu. Sitten voisit myöskin jutella muiden kanssa ilman että tämä ystävä on paikalla. Vaihda välillä (välkillä?) vaikka porukkaa. Tai jos ongelma liittyy jätkiin, niinkun edellisen kohdalla näytti liittyvän, niin menepä puhumaan yksin kyseiselle jätkälle. Jätkäkin arvostaa sitä enemmän jos uskaltaa tulla yksin ja saa keskustella tämän kyseisen tytön kanssa eikä vain tämän kaverin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3296257Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483716Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1512898"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2272200Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1071763- 731306
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua831112Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145993Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10968Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11924