Nettiseksi...

...S...

Kävin äsken chatissa. Miks ihmeessä siellä aina tullaan ehdottelemaan nettiseksiä? Miks pilata niin kaunis asia kuin rakastelu kirjottamalla rivoja juttuja täysin tuntemattoman ihmisen kanssa??? Mä en ymmärrä teitä ihmiset! Oonko mä ainut, jota nettiseksi ällöttää?? Tosin joskus on semmonen olo, että nyt vois vaikka lähtä mukaankin, mutta sitten tulee raja vastaan, ja yleensä häivyn vähin äänin... Oonkohan ihan epänormaali??

11

1015

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No wonder.

Selitys on melko yksinkertainen. Valtaosa ihmisistä joilla ei ole partneria harrastavat itsetyydytystä. Nettiseksi on juuri sitä, paiti että nettiseksissä fantasia on yhteinen. Ilmeisesti ajatus siitä että masturboidaan yhtä aikaa ja samalle fantasialle on kiihottavaa monelle, ja siitä syystä nettiseksin kysyntä on niin suuri kun se on. Se miten chattikeskustelu etenee nettiseksiin on varsin ratkaisevaa. Harva kiihottuu siitä että ensinmäinen viesti on "Haluutko munaa?" ja nimimerkki "Kova kalu".

• poju

oliko sulla yhtä kivaa kuin minullakin? No, ei vaan nettiseksi on oudoin huvi mistä oon ikinä kuullut. Enmä silti sano ettei siitä vois pitää mut ei henkkoht kyllä nappaa, niinkuin ei nappaa puhelinseksikään. Mitä niistä ees haetaan? Masturboiko ne nettisekstaajat siellä ruuduntakana vai mitähän kiksejä ne siitä oikeen saa. En pitäis sua mitenkään outona jos et nettiseksistä pidä.

• joo

Tiedätkö miten lapsellselta kuulostat?

• poju
        joo kirjoitti:

Tiedätkö miten lapsellselta kuulostat?

eikös?

• nainen

Et oo tosiaankaan ainoo ketä ärsyttää toi tollanen. Sillo ku oon chatissä ni haluisin vaa jutella ihmisten kanssa, mut silti porukat tulee ain vaa ehottelee... Musta se on ihan tosi lapsellista! Seksi on kuitenkin kaunis asia (ellei jopa kaunein), niin miksi sitä pitää molllata noin? En vaa ymmärrä...

• enkeli83

no itse asiassa mua ei kiinnostaa mikään netissä jututstelu varsinkaan sexistä...=0) mutta kyllä mä joskus mukaan meen mut raja kulkee ja se on hyvä olla olemassa.. eikö? mieti millasta olis ilman rajoja? se olis toivotonta!! joten mä oon sunkanssa samaa mieltä...=0)

• _tytteli_

mä kanssa eksyin tänään chattäämään ja heti kaikki kyseli et nettiseksii ja ketään ei voinut jutella maailman menosta... Mua todellakin raivostuttaa se seksin kinuminen netissä...
      Nyt sopis hyvin Samuli Edelmanin laulun sanat tähän
      "ja kaikki tahtoo... yhtä ainoaa" Saatte ihan ite päätellä mitä toi yksi ainoa on ;-)

• peikko tyttö

no se ei oo kovin vaikea arvata....

• Jäk*

Mitäköhän se nettiseksi on ja mitä järkee siinä on? kysympähän vaan yököttä pelkkä ajatus jo nettiseksistä vaik en tiiä mitä se on

• villikissa

Ensinnäkin, netissä on sadan prosentin varmuudella myös semmosia ihmisiä, jotka haluu vaan jutella eikä harrastaa nettiseksiä. Toiseksi, on eri asia harrastaa seksiä ja rakastella.

• Juupajuu

Mäkin tahtoisin vaan jutskaa jätkien kaa kun siihenb on kerta mahollisuus(ujouteni estää sen esm:koulussa)olen törmännyt vaan sellaiseen nettisexii missä heilutellen niitä "chatti ukkoja" ja nämä heiluttelun ehdottajat ovat iältään noi 11-17 v....minäkään en näe mitään kivaa,nettisekstailussa sitähän ei tiä millainen se toinen on,eikä voi tuntea sitä toista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4691
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2648
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      64
      2533
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2455
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1837
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1641
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      60
      1428
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82