Mistä löytyis söpöjä jätkiä? Mä oon yrittäny ettiä niitä vaikka mistä kiven kolosta..tää on viimene paikka mistä niitä haen..tosin ohan mul olluki jätkäkamuja..mut tuntuu toivottomalle vaik oon vasta 17-w...haluaisin joskus tulevaisuudes löytää semmosen fiksun jätkän joka osais myös pohtia asioita...Ps. Rakastan tähtitaivasta!!:)
Hauskat jätkät
8
368
Vastaukset
- someone
jaaa a niin no niitä jätkii kun niitä hauu ei löydy mistään mut kun sellaista ei haluu niit on joka puolella
- minä se vain maaso
epä toivoinen on yhdys sana.
- rakastunut85
elä etti sitä. anna sen tulla kun on sen aika. mut tosin, se ei löydy sillä et sä vaa istut kotona oottamas. eli mee jonneki. tosin luulen et oot jo käyny. mut siis älä etti! Ei se rakkaus kulje kello kaulassa.
- somebody
ooxsä rakastunut85 likka vai poika? vaikutat pojalta. Mun mielestä pitää ettii eikä vaan olla.
- mä vaan...
voisitko sä rakastunu85 mailata mulle? Mun maili on [email protected]. Ei välitetä tosta yhestä. Sulle olis niin kiva kertoa asioita. Mailaa mulle, jos ei oo liikaa vaivaa. oon lueskellu sun mielipiteitä pitemmän aikaa ja ne on ollu järkeviä!!!
- jätkä 82
Joo.. No sori, jos tulee tähän tyyliin.. Mut mä satun olemaan ikuinen pohtija.. Ikuinen romantikko.. Ikuinen tyypillinen Vaaka.. Satun rakastamaan tähtitaivaan tuijottelua ja muutakin romanttista.. Mutta sun epäonnekses mä olen varattu.. Joten tää ei ehkä kuulu mulle.. Myöskin mulla on sellane ideologia, et mä en TODELLAKAAN jätä naistani, en petä sitä, enkä koskaan tule lyömään naista.. Omistaudun naiselleni täysin.. Elän vaikka selibaatissa hänen takiaan, jos hän vaatii sitä..(eipä ole tullu eteen vielä=).. Mut joo.. Eipä sitte lyhyesti muuta..
- S@int
Vastata toisen viestiin että 100% perfect match, PAITSI että oon varattu. Tyttö parka. Se ajatteli heti aluksi että ihanaa, joku vastaa mulle ja sitten....PAM!
Mutta ihana tietää että tollasiakin poikia on olemassa. Toivottavasti sellanen sattuu eteen... *löytyykö kaksoisveljeä?*
=) - jätkä 82
S@int kirjoitti:
Vastata toisen viestiin että 100% perfect match, PAITSI että oon varattu. Tyttö parka. Se ajatteli heti aluksi että ihanaa, joku vastaa mulle ja sitten....PAM!
Mutta ihana tietää että tollasiakin poikia on olemassa. Toivottavasti sellanen sattuu eteen... *löytyykö kaksoisveljeä?*
=)Sori, et tein noin.. Mut oli pakko ilmoittaa, että 100% match tyyppejäkin löytyy sattumalta.. Mutta niitä on harvassa.. (en tarkota itteeni, koska joku voi haaveilla jonkun toisen tyyppisestä jätkästä..Mutta toi kyllä on se yleisin tyyppi..)
(vastaus kaksoisveli kymysykseen)Ikävä kyllä ei ole kaksoisveljeä, mutta on veli, joka on täysin vastakohta ja on 15v..=)
Mä toivon "ensimmäisen viestin" lähettäjälle kaikkea hyvää ja onnea etsinnälle..
(Toivottavasti musta ei tule sinkkua.. Koska niin käy aina "ihanille jätkille".. Niin on jo tapahtunu 5 kertaa ja tulee tapahtumaan vielä useesti.. Oon rakastanu niitä jokaista.. Ja en ole jättänyt niistä yhtäkään.. Pysyn tämän hetkisen naiseni rinnalla elämäni loppuun asti, jos vain hänellä ei ole mitään sitä vastaan..
Yours Sincerely
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su17410832- 785485
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495042Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234202Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434022Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko363873Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383668- 483373
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?473349- 753263