Help!!!!

Mävaan

Mua ahdistelle yks jätkä mä en oo ihastunu siihen ja haluisin olla vaan kaveri sen kaa mut kun se näyttää tahtovan enemmän.Mitä mäteen?

10

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pieni ihminen

Sähän voit kokeilla sanoo sille kiltisti mutta päättäväisesti että sua ei kiinnosta.Osota eleillä että se on sulle kaveri,ettet välttele sitä.Ja jos on hyväkin kaveri niin vihjaile sille olevasi ihastunut johonki toiseen jätkään.Kyllä se siitä ajan kanssa lopettaa...

• Mävaan

Kun mä en oo ihatunu kehenkään toiseen eikä se et mä yritän olla vaan kaveri ei näytä tajuavan

• outo

tapa se tai lyö sitä turpaan tai rupea kirkumaan, kun se tulee juttelemaan sulle tai nolaa se julkisesti tai iske sen kaveri tai soita poliisille tai soita sen kundin äidille ja kerro, että se kundi ahdistelee sua tai muuta ruotsiin tai rupee sä ahdistelee sitä tai jotain. keinojahan riittää...ja varmasti se jättää sut rauhaan...

• Minävaan

en oo aikonu ryhtyy väki valtaiseksi se kun on muuten ihan mukava ja se ei ahdistele muuten kun olemalla rasite etsilleen

• outo
        Minävaan kirjoitti:

en oo aikonu ryhtyy väki valtaiseksi se kun on muuten ihan mukava ja se ei ahdistele muuten kun olemalla rasite etsilleen

...se on silti sulle selvästi henkinen painolasti, joten jos se ei usko puhetta, niin nyrkkiä se uskoo. eroonhan siitä on päästävä? ei se kuitenkaan pysty enää ikinä olemaan "vaan kaveri", kun se aattelee vaan sua... eikä nolaaminen ole väkivaltaista, fyysisesti... hei ja kerro mulle millanen on mukava jätkä (niin osaan lopettaa olemasta sellanen!) ja mitä vikaa niissä on, kun niistä ei ikinä olla "sillen" kiinnostuneita; olis hyödyllistä tietää...

• outo kirjoitti:

...se on silti sulle selvästi henkinen painolasti, joten jos se ei usko puhetta, niin nyrkkiä se uskoo. eroonhan siitä on päästävä? ei se kuitenkaan pysty enää ikinä olemaan "vaan kaveri", kun se aattelee vaan sua... eikä nolaaminen ole väkivaltaista, fyysisesti... hei ja kerro mulle millanen on mukava jätkä (niin osaan lopettaa olemasta sellanen!) ja mitä vikaa niissä on, kun niistä ei ikinä olla "sillen" kiinnostuneita; olis hyödyllistä tietää...

no mukavat jätkät on sellasii just joihin ihastutaan mut kun tää nyt ei oo mun ihastus. Mukavien jätkien kaa jutellan ja nauretaan ja jos oot mukava ni parematmahikset sulon kun jollain äliöllä

• outo
        kirjoitti:

no mukavat jätkät on sellasii just joihin ihastutaan mut kun tää nyt ei oo mun ihastus. Mukavien jätkien kaa jutellan ja nauretaan ja jos oot mukava ni parematmahikset sulon kun jollain äliöllä

...sitten yksi muija ei halunnu jutella mun kanssa (ei lähteny kahville), jos kerran olen "mukava jätkä"? olen taas tainnu mokata jotenkin...häpeän... onko toi muuten taas sitä perinteistä naisten ristiriitasuutta: mukaviin ihastutaan, se on susta mukava, muttet ole ihastunu...?

• Somebody!!!

Ootteko oikeesti jotain palikoita!!!!
      Sanot sille mitä ajattelet!!! ei se loputtomiin sua seuraa!!!
      tollekkin asialle oisit voinu tehrä jotain ilman että oisit tänne kirjoittanu!!! näin pieni juttu!!!
      joos ei muu auta niin nyrkki puhuu puolestaan!!!!

Kelatkaaaaa!!!

• linnunkaveri

työnnä lintu sen perseeseen

• ...

Teiän viesteist ei oo ollu apua ei ainakaan sellasta jota haluisin mut ei se mitään kyl mä pärjään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      295
      5981
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      47
      3533
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2710
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      224
      2141
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      95
      1686
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1114
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      77
      1001
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      134
      905
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      898
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      854
    Aihe