Mua ahdistelle yks jätkä mä en oo ihastunu siihen ja haluisin olla vaan kaveri sen kaa mut kun se näyttää tahtovan enemmän.Mitä mäteen?
Help!!!!
10
664
Vastaukset
- pieni ihminen
Sähän voit kokeilla sanoo sille kiltisti mutta päättäväisesti että sua ei kiinnosta.Osota eleillä että se on sulle kaveri,ettet välttele sitä.Ja jos on hyväkin kaveri niin vihjaile sille olevasi ihastunut johonki toiseen jätkään.Kyllä se siitä ajan kanssa lopettaa...
- Mävaan
Kun mä en oo ihatunu kehenkään toiseen eikä se et mä yritän olla vaan kaveri ei näytä tajuavan
- outo
tapa se tai lyö sitä turpaan tai rupea kirkumaan, kun se tulee juttelemaan sulle tai nolaa se julkisesti tai iske sen kaveri tai soita poliisille tai soita sen kundin äidille ja kerro, että se kundi ahdistelee sua tai muuta ruotsiin tai rupee sä ahdistelee sitä tai jotain. keinojahan riittää...ja varmasti se jättää sut rauhaan...
- Minävaan
en oo aikonu ryhtyy väki valtaiseksi se kun on muuten ihan mukava ja se ei ahdistele muuten kun olemalla rasite etsilleen
- outo
Minävaan kirjoitti:
en oo aikonu ryhtyy väki valtaiseksi se kun on muuten ihan mukava ja se ei ahdistele muuten kun olemalla rasite etsilleen
...se on silti sulle selvästi henkinen painolasti, joten jos se ei usko puhetta, niin nyrkkiä se uskoo. eroonhan siitä on päästävä? ei se kuitenkaan pysty enää ikinä olemaan "vaan kaveri", kun se aattelee vaan sua... eikä nolaaminen ole väkivaltaista, fyysisesti... hei ja kerro mulle millanen on mukava jätkä (niin osaan lopettaa olemasta sellanen!) ja mitä vikaa niissä on, kun niistä ei ikinä olla "sillen" kiinnostuneita; olis hyödyllistä tietää...
- mä
outo kirjoitti:
...se on silti sulle selvästi henkinen painolasti, joten jos se ei usko puhetta, niin nyrkkiä se uskoo. eroonhan siitä on päästävä? ei se kuitenkaan pysty enää ikinä olemaan "vaan kaveri", kun se aattelee vaan sua... eikä nolaaminen ole väkivaltaista, fyysisesti... hei ja kerro mulle millanen on mukava jätkä (niin osaan lopettaa olemasta sellanen!) ja mitä vikaa niissä on, kun niistä ei ikinä olla "sillen" kiinnostuneita; olis hyödyllistä tietää...
no mukavat jätkät on sellasii just joihin ihastutaan mut kun tää nyt ei oo mun ihastus. Mukavien jätkien kaa jutellan ja nauretaan ja jos oot mukava ni parematmahikset sulon kun jollain äliöllä
- outo
mä kirjoitti:
no mukavat jätkät on sellasii just joihin ihastutaan mut kun tää nyt ei oo mun ihastus. Mukavien jätkien kaa jutellan ja nauretaan ja jos oot mukava ni parematmahikset sulon kun jollain äliöllä
...sitten yksi muija ei halunnu jutella mun kanssa (ei lähteny kahville), jos kerran olen "mukava jätkä"? olen taas tainnu mokata jotenkin...häpeän... onko toi muuten taas sitä perinteistä naisten ristiriitasuutta: mukaviin ihastutaan, se on susta mukava, muttet ole ihastunu...?
- Somebody!!!
Ootteko oikeesti jotain palikoita!!!!
Sanot sille mitä ajattelet!!! ei se loputtomiin sua seuraa!!!
tollekkin asialle oisit voinu tehrä jotain ilman että oisit tänne kirjoittanu!!! näin pieni juttu!!!
joos ei muu auta niin nyrkki puhuu puolestaan!!!!
Kelatkaaaaa!!! - linnunkaveri
työnnä lintu sen perseeseen
- ...
Teiän viesteist ei oo ollu apua ei ainakaan sellasta jota haluisin mut ei se mitään kyl mä pärjään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928