girl

tyttö

olen n. 155/ 49, mun kuppikoko on c...olen herkkä, huumorintajuinen kohta 18-w muija..sanokaa mielipiteenne..ehkä on lapsellista kirjottaa ja kysyy tälläsiä täällä mut aattelimpa huvikseni kirjottaa..

11

742

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • [mr. sarkasmi]

Mä oon 175/65 18w herkkä, huumorintajuinen, pyykkilautavatsainen -klooni ja muutenkin aivan täydellinen ihminen. Kerro mielipiteesi minusta. ;)

No ei. Se on ihan OK että sulla on C-kupit.

• MethodMan

Nimi:David
        Ikä:17.wee
        Harrastus:Kunfuu
        Suorittanut: musta vyö.
        Liikun myrtsin nuoriso tiloissa-
        Ma,Ke,To,Pe ja Su.

• poju

mut se on vaan plussaa varsinkin kun kupit on kuitenkin suht'kookkaat. Varmaan oikein hyvännäköinen muija jota on kiva ja helppo kanniskella ympäriinsä. Herkkyys on hyvä kunhan se ei oo sama kuin hermoraunio.

• tattooed bad boy

Kuppikoosta viis. Eikä nuo muutkaan mitat hirveästi kerro varmastikaan susta. Voit olla yhtä hyvin Madonnan mittainen enkeli tai Dustin Hoffmanin mittainen noita?!
      Tietty herkkyys&huumorintaju on aina plussaa.

• jätkä 82

Pituus ja painosuhde on aivan sopiva.. Koska oon ite 160/47-50.. Ja oon 18v.. Kuppikoosta en kommentoi, koska se on henkilökohtainen.. Mutta aivan hyvä koko=).. Eipä kai muuta..

• rakim

möi gril minä olen rakim mecedy
      minä haluan suusta mistä mä läydun

• ?

Ooks oikeesti WAU!!!!
      hei pitääks sun tulla nettiin kirjoittelee tollasii et kuulet vaan kehuja tai jotain!!
      eiks sua kehuta luonnossa!!
      onks tosiaan kiwaa lukeee kun joku kirjoittaa et sä mahdat olla tosi kaunis !! haluun sua tai jotain!!!

HÄPEÄ!!!!!!!!!!!!!!
      Alkaa olla aika itserakasta!!!

• girl

Jaaha, mähän jo sanoin että saattaa olla lapsellista ku kysyn jonkun mielipidettä täällä, joten sorry vaan, eikä kyse ole siitä etteikö mua kehuttas luonnossa..enkä ole mikään itserakas!

• J

Mulla on sininen auto. Se on aika pieni ja ahdas, mutta siinä on leveät renkaat. Se ei juo paljon bensaa eikä pidä kovaa melua. Kerrohan "girl", onko tämä hyvä auto?

• girl

jaa-a, vittuiletko säkin mulle?? No ihan sama mulle, se mitä mä itestäni ekrroin oli mun mielestä ihan vilpitöntä eikä' mitää itserakasta.

• erki

ei kai se lapsellista ole,, mut noi tiedot ei kerro susta vielä yhtään mitään...liitä kuva mukaan ja satasivuinen kirja luonteestasi, niin sit voin vastata

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      109
      7197
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      96
      5225
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3392
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1491
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1114
    Aihe