..oon ainoo,jota haittaa noi tollaset viestit:"moemoemoemoemoemoe"!Mut ettekö te hyvät ihmiset tajua,että on sellasii ihmisii,jotka oikeesti hakee apua täältä?!Ja mä olen sellanen!Mulle on ainaki ollu hyötyy nähä asiani ruudus ja oon huomannu,etten oo ainoo,jolla on ongelmii(ellei nää muut hyypiöt valehtele..tuskin..)!Tual on kissit ja articit,mixit & kaikki muut täynnä tollasii chatteja,joihin voitte mennä kirjotteleen typerii juttujanne!
Jos joku on samaa/eri mielt,ni skriivakkaa vaan,mä kyl haluun lukee muittenki mielipiteit!
Voi olla,et..
8
364
Vastaukset
- just a guy -84
Mä oon ihan samaa mieltä! Menkää vaikka kissin chattiin riehumaan! Se että kanavan otsikkona on "nuoret" ei tarkota sitä että pitää olla mahdollisimman lapsellinen. Lapsille on omat alueensa. Siirtykää sinne leikkimään tai menkää vaikka puistoon hiekkalaatikolle jos on tekemisestä puutetta.
- peikko tyttö 84
totta ootte oikeessa ehkä se helpottaa jos täällä puhuu... en tiedä en oo kokeillu...=0( pinänee kokeilla! mutta oon kanssanne samaa mieltä että riehujat voi mennä johku muualle...=0)
- linnunkaveri
peikko tyttö 84 kirjoitti:
totta ootte oikeessa ehkä se helpottaa jos täällä puhuu... en tiedä en oo kokeillu...=0( pinänee kokeilla! mutta oon kanssanne samaa mieltä että riehujat voi mennä johku muualle...=0)
mitä jos työntelisitte lintuja toistene perseesen! aika fantsua kokeilkaa! :P
- Kiitus
..on, et tollaset kuuluu lastentarhaan takasi..leikkiin legoilla..=)
- just a guy -84
Kiitus kirjoitti:
..on, et tollaset kuuluu lastentarhaan takasi..leikkiin legoilla..=)
tollanen ainakin yhden asian. Sen, että kun sanotaan että pojat tulee keskimäärin kaks vuotta tyttöjä perässä kehityksessä. No sehän on tottakai vaan keskiarvo kaikista jätkistä ja tollasia tyyppejä ei tarvi montaa olla niin johan se kaks vuotta on selitetty keskiarvossa.
- Kiitus
just a guy -84 kirjoitti:
tollanen ainakin yhden asian. Sen, että kun sanotaan että pojat tulee keskimäärin kaks vuotta tyttöjä perässä kehityksessä. No sehän on tottakai vaan keskiarvo kaikista jätkistä ja tollasia tyyppejä ei tarvi montaa olla niin johan se kaks vuotta on selitetty keskiarvossa.
..kaikki oo (jätkät)jäljes, vaan jotkut jopa rutkasti edellä!Mut harvat tosin..säkin tunnut olevan samalla "aaltopituudella" mun kans ja oot mua n. 3 vuotta vanhempi..oon vm. -87...
- just a guy -84
Kiitus kirjoitti:
..kaikki oo (jätkät)jäljes, vaan jotkut jopa rutkasti edellä!Mut harvat tosin..säkin tunnut olevan samalla "aaltopituudella" mun kans ja oot mua n. 3 vuotta vanhempi..oon vm. -87...
en tarkottanukkaan että kaikki olis jäljessä, vaan sitä että kun muutama on "vähän" enemmän kun kaks vuotta jäljessä, niin jos laskee vaikka (16 6 14)/3=12v. Lähtökohtanahan siis on että on kolme 16v jätkää joista yks on 6v tasolla ja yks 14v tasolla. Lopputulos on sitten se että kun yleistetään niin jätkät on ikäänsä 4 vuotta jäljessä. =) Onneks osa meistä on kyl suunnilleen "oikeella" tasolla.
- laamis
just a guy -84 kirjoitti:
en tarkottanukkaan että kaikki olis jäljessä, vaan sitä että kun muutama on "vähän" enemmän kun kaks vuotta jäljessä, niin jos laskee vaikka (16 6 14)/3=12v. Lähtökohtanahan siis on että on kolme 16v jätkää joista yks on 6v tasolla ja yks 14v tasolla. Lopputulos on sitten se että kun yleistetään niin jätkät on ikäänsä 4 vuotta jäljessä. =) Onneks osa meistä on kyl suunnilleen "oikeella" tasolla.
jo on kumma perkele! et jaksaa ihmiset jauhaa paskaa tyhjästä!
vai että jäljessä ja edessä...hahahah
tommosten typerienkin viestien takana on joku, joka haluaa heittää sillä hetkellä jotain sairasta/tyhmää
älyllisellä kehityksellä oo mitään tekemistä tässä.
pitäs turpaan vedellä teitä jokaista perhana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1115065
- 644939
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753540Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592981- 432731
- 152257
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441804- 341661
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371588