Miten saisin hänet välittämään!? :(

Auttakaa pois rakkauden valtam

Olen 15 enkä ole koskaan seurustellut, osaksi siksi etten ole saanut ihmistä jonka silloin olisin halunnut osaksi siksi etten ole uskaltanut.
"Rakastan" yhtä saman ikäistä rinnakkaisella olevaa poikaa. Olen miettinyt hänen huonoja puoliaan mutta suuria vikoja ei ole (tietysti ne huomaa vasta kun oppii kunnolla tuntemaan). En halua sexiä vaan haluaisin että joku todella välittäisi. Mahdoton toiveko? Olen yrittänyt löytää hänen katseensa ja hymyillä, ja joskus onnistunutkin. Mutta hänellä on kaveri joka yleensä aina osuu silmieni eteen juuri kun hymyilen,´mitä jos tää tyyppi luulee et välitänkin siitä...

Poika josta tykkään on suosittu ja tosi hyvä yhdessä urheilussa mut mä en ees harrasta sitä lajia. Sitten sen pojan ympärillä kiehnää kaikki "itsensä tyrkyttäjät" ja jotkut toisetkin :( Onks mulla mitään mahdollisuutta? Musta tuntuu välillä jopa et se tykkää enemmän mun kaverista (joka on varattu). En ees tiedä onks se poika varattu, mut en voi olla ajattelematta sitä vaikka haluaisinkin (toisaalta...)

Auttakaa!!!

7

393

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tsemppirehu

Tuota noin....tää saattaa tuntua aika tavalliselta ja tylsältä vastaukselta,mutta mene juttelemaan sen jätkän kaa!Siis juttuaiheitahan on vaikka kuinka paljon....(esim."tiedät sä et oisko perjantaina missään pirskeitä")ja opettajat,sen kaverit,sen harrastus jne. on aiheita,josta voi ihan hyvin mennä ohimennen jotain kysäseen tai vaikka huvikseen juttelemaan...ja yritäs saada se hymy menemään oikeeseen osotteeseen!=)
      Mulla on omakohtasia kokemuksia 15 voutiaana,kun olin ysillä,niin mä ihastuin samassa rakennuksessa lukion ekalla olleeseen poikaan ja kovalla sinnittelyllä mä sitten sainkin sen omakseni(löysin mun ystävän,joka oli jätkä ja mun kaa saman ikänen,ni sen kännystä sen jätkän puhelinnumeron ja rohkeesti kysyin jotain ihan älytöntä....)Ja se tepsi!
      Tsemppiä sulle!

• hoo niin kuin pee

10 vuotta niin oot aikuinen ja tiedät asioista enemmän ja naurat ittelles minkä moinen olit 10vuotta sitten. olet vielä nuori ja elämä edessä!!!
        tsemppiä

• nyyh
        hoo niin kuin pee kirjoitti:

10 vuotta niin oot aikuinen ja tiedät asioista enemmän ja naurat ittelles minkä moinen olit 10vuotta sitten. olet vielä nuori ja elämä edessä!!!
        tsemppiä

ja mennä puhumaan sen jätkän kanssa koska mul oli vuos sit sama tilanne toisin päin olen lätkässä yhteen likkaan meittin luokalta ja kuulin äsken et se on ollu muhun rakastunu koko ajan nyt on vain se pulma et asun 25km päässä siit ihmisestä. eikä voi muuta ku miettii et ois kannattanu toimii toisella tavalla että ku on kusta päässä..

• vvv
        nyyh kirjoitti:

ja mennä puhumaan sen jätkän kanssa koska mul oli vuos sit sama tilanne toisin päin olen lätkässä yhteen likkaan meittin luokalta ja kuulin äsken et se on ollu muhun rakastunu koko ajan nyt on vain se pulma et asun 25km päässä siit ihmisestä. eikä voi muuta ku miettii et ois kannattanu toimii toisella tavalla että ku on kusta päässä..

ota sen numeroa selville tai jotain?! eihän 25km kuitenkaan ihan 200km ole, ja kyllähän jotkut silläkin etäisyydellä ovat yhdessä! ja mä ihmettelen kun te vaan kyselette et mitään pitäis tehä... mä muistan kun mä kasilla ihastuin oikein kunnolla nii mä vaan otin sen tytön numeron selville ja soitin (ilman mitään neuvoja...) ja sitt sovittiin et jutellaan vielä välkällä lisää... on ehkä parempi toimia ja ehkä olla onnellinen (ja ehkä pitkään aikaan), tai ainakin olla varma, kun itkeä ja miettiä, oiko pitänyt...

• nyyh
        vvv kirjoitti:

ota sen numeroa selville tai jotain?! eihän 25km kuitenkaan ihan 200km ole, ja kyllähän jotkut silläkin etäisyydellä ovat yhdessä! ja mä ihmettelen kun te vaan kyselette et mitään pitäis tehä... mä muistan kun mä kasilla ihastuin oikein kunnolla nii mä vaan otin sen tytön numeron selville ja soitin (ilman mitään neuvoja...) ja sitt sovittiin et jutellaan vielä välkällä lisää... on ehkä parempi toimia ja ehkä olla onnellinen (ja ehkä pitkään aikaan), tai ainakin olla varma, kun itkeä ja miettiä, oiko pitänyt...

niin no en tiiä mut se on tosiasia et mul ainaki tuli paskat housuun eikä saanu järkevää sanaa suusta ku mä kuulin sen nimen tai näin sen.

• Lissu

Todella hyvä, että oot laittanu sanan "rakastaa" lainausmerkkeihin! En vähättele sun tunteitas, ja sä ite tunnut tajuavan, ettei ne oo vielä sitä todellista rakkautta! Mä suosittelen sulle samaa kuin muutkin: mene juttelemaan joko naamakkain tai sitten soita! Tekstiviestiä en suosittele... Tai voithan yrittää hankkiutua jonkun kaverinkaverinkaverin seuraan, jos joku niistä sattuis olemaan tuon jätkän kaveripiiriä... Mutta muista: Toivoa saa, mutta älä odota tai toivo liikaa, ettet satuta ittees pahasti...

• Auttakaa pois...

olen melkein varma että se jätkä on huomannut että oon katsellu sitä.
        Musta tuntuu et se enemmänki koittaa välttää mua (mä nimittäin tein ihan samoin kun yks "ei niin kiva" tyyppi seuras mua)joten päätin et antaa olla.
        Mä unohdan sen...jotenkin. En tiedä miks mä nyt pystyn oleen ajattelematta sitä paremmin, mut ehkä syynä on se etten nähnyt sitä moneen päivään. Turhaa mun on ruveta sellaseks kun jotkut on eli tyrkyttään joka paikkaan itteeni...se on kuiteski aika typerää!?
        Kiitos vastausksistanne, päätin tällä kertaa kuitenkin näin...

Kommentteja?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      56
      5995
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5452
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3813
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59