=)

Smile

Heips olen tullut keskustelemaan aiheesta miksi likoita vaaditaan hyvän näköisyyttä että häneen ihastuttaisiin tai pokaan eikö se sisäinen minä ole se tärkein vai olenko vallan ajasta jäljessä?

10

475

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poju

harva menee rumannäköisen ihmisen kanssa juttelemaan. Ulkonäkö on siis ensimmäinen valintakriteeri, mutta kun siitä on selvinnyt ruvetaan arvioimaan 'sisäistä minää'. Ylipäätään mun mielestäni ulkonäkö kertoo myös aika paljon luonteesta eli se siinäkin mielessä merkkaa paljon. Tässä teille typioita tai kuten minä naisia yleistän:

1.Hoikka = Todennäköisesti terveelliset elämäntavat ja ehkäpä jopa urheilullinenkin, ei ainakaan pullahiiri

2.meikkaava ja huoliteltu = Huolehtii ulkonäöstään, varmaan myös hygieniastaan. baareissa helppo nakki koska on pynttäytynyt
      todennäköisesti iskeäkseen miehiä.

3.Minihame tai tiukat vaatteet: Itseluottavainen tyttö, baareissa helppo nakki...

• Lissu

Hoikka... tarkoittaa sitä, että on terveelliset elämäntavat?? Pitää kai yleensä paikkansa, mutta on myös erilaisia ihmisiä... Poikkeuksia. Joku voi olla lihava, vaikka liikkuu ja syö terveellisesti. Toinen taas ei liho millään, vaikka makaa vain sohvaperunana ja syö pelkkää roskaruokaa. Tunnen molemmanlaisia ihmisiä. Ja kaiken huipuksi tunnen eräät sisarukset, jotka edustavat juuri näitä ääripäitä, toinen on lihava ja urheilullinen, toinen taas laiha pullahiiri.

Siis että jos ei meikkaa, niin ei huolehdi myöskään hygieniastaan? Kiitosta vaan. Mulle taas meikitön naama tarkottaa sitä, että ihminen ei ainakaan jaksa teeskennellä mitään eikä halua peittää luonnollista kauneuttaan... Helppo on "viat" peittää naamasta pakkelilla, yhtä helppoa kuin "kätkeä" pienet rinnat silikonilla...

Minihame ja tiukat vaatteet ovat muotia... Eikö enemmän itseluottamusta vaadi vetää päällensä vaatteet joissa viihtyy, vaikkeivät ne olekaan viimeistä muotia?? Siis että ei pelkää näyttävänsä harmaahiirulaiselta kun ei pukeudu trendikkäästi... Ja semmonen pieni vihje, että täällä Suomessakin on perheitä, joilla ei ole rahaa ostaa muotivaatteita, joten saatat kulkea todellisen aarteen ohi jos vain katsot ulkonäköä, pakkeloitua naamaa ja vaatepartta...

Anteeksi kun kärjistin, et varmaan tarkottanu ihan just niin kuin tahallani käsitin, mutta oon nyt semmosella tuulella, että tekee mieli piruilla kaikille ja kaikesta... *virnistys*

• poju
        Lissu kirjoitti:

Hoikka... tarkoittaa sitä, että on terveelliset elämäntavat?? Pitää kai yleensä paikkansa, mutta on myös erilaisia ihmisiä... Poikkeuksia. Joku voi olla lihava, vaikka liikkuu ja syö terveellisesti. Toinen taas ei liho millään, vaikka makaa vain sohvaperunana ja syö pelkkää roskaruokaa. Tunnen molemmanlaisia ihmisiä. Ja kaiken huipuksi tunnen eräät sisarukset, jotka edustavat juuri näitä ääripäitä, toinen on lihava ja urheilullinen, toinen taas laiha pullahiiri.

Siis että jos ei meikkaa, niin ei huolehdi myöskään hygieniastaan? Kiitosta vaan. Mulle taas meikitön naama tarkottaa sitä, että ihminen ei ainakaan jaksa teeskennellä mitään eikä halua peittää luonnollista kauneuttaan... Helppo on "viat" peittää naamasta pakkelilla, yhtä helppoa kuin "kätkeä" pienet rinnat silikonilla...

Minihame ja tiukat vaatteet ovat muotia... Eikö enemmän itseluottamusta vaadi vetää päällensä vaatteet joissa viihtyy, vaikkeivät ne olekaan viimeistä muotia?? Siis että ei pelkää näyttävänsä harmaahiirulaiselta kun ei pukeudu trendikkäästi... Ja semmonen pieni vihje, että täällä Suomessakin on perheitä, joilla ei ole rahaa ostaa muotivaatteita, joten saatat kulkea todellisen aarteen ohi jos vain katsot ulkonäköä, pakkeloitua naamaa ja vaatepartta...

Anteeksi kun kärjistin, et varmaan tarkottanu ihan just niin kuin tahallani käsitin, mutta oon nyt semmosella tuulella, että tekee mieli piruilla kaikille ja kaikesta... *virnistys*

Ihan hyvin kärjistit. Mä tarkoitinkin noilla leimaamisillani lähinnä juuri noita hyviä puolia, en niinkään että vastakohdat olisivat automaattisesti huonoja: meikkaava on ulkonäöstään huolehtiva, en tarkoita että meikkaamaton automaattisesti olisi kuin roskiksesta herännyt. Merkkivaatteet on juppijuttuja, voi olla että niiden kantaja on jopa vanhempiensa pilalle hemmotteleva pikkuprinsessa, mutta paljastava asu (minihameen saat ostettua alle huntilla eikä verkkosukkahousutkaan kalliita ole, vinkki vinkki) on kaunista katseltavaa ja ainakin mun mielestä se on selvä osoitus siitä ettei nainen häpeä vartaloaan=itseensä luottava.
        Ihan hyvä että hyökkäät noitten kirjotuksieni kimppuun välillä.. ei ne oo mitään ylimaallisia totuuksia.

• pieni
        poju kirjoitti:

Ihan hyvin kärjistit. Mä tarkoitinkin noilla leimaamisillani lähinnä juuri noita hyviä puolia, en niinkään että vastakohdat olisivat automaattisesti huonoja: meikkaava on ulkonäöstään huolehtiva, en tarkoita että meikkaamaton automaattisesti olisi kuin roskiksesta herännyt. Merkkivaatteet on juppijuttuja, voi olla että niiden kantaja on jopa vanhempiensa pilalle hemmotteleva pikkuprinsessa, mutta paljastava asu (minihameen saat ostettua alle huntilla eikä verkkosukkahousutkaan kalliita ole, vinkki vinkki) on kaunista katseltavaa ja ainakin mun mielestä se on selvä osoitus siitä ettei nainen häpeä vartaloaan=itseensä luottava.
        Ihan hyvä että hyökkäät noitten kirjotuksieni kimppuun välillä.. ei ne oo mitään ylimaallisia totuuksia.

Jos mä nyt sit tällai naisena vinkuisin täältä päästä mailmaa et kyll ne miehet ON NIIN IHANII kun ne käyttää salihousuja ja verkkatakkia ni säkö pieni jumalanluoma kipittäisit heti kaupungille semmosia ostamaan!istu sinä siellä poikakulta ja unelmoi niistä verkkosukkahousuistas ja mun puolesta veä ne vaikka pääs ympärille ja kihnuta pitkin kaupunkia!!Ulkonäkö on toki tärkeää eikä kukaan meistä varmasti ruma tahdo olla (kun vaan joskus joku säntillisesti määrittelisi tuonkin sanan)vaan jokainen varmasti koittaa jossakinmäärin miellyttää toisen sukupuolen(tai omansa)edustajia ja jos ei niin kyllä se ainakin mukavalta varmasti jokaisesta tuntuu kun on puhtaat vaatteet päällä eikä valu paska pitkin korvia...!Eli pidäppä sinä siellä lippu korkealla ja kuuntele joskus mitä ME naiset vaadimme teiltä miehiltä!Muista en tiedä muttra tämä NAINEN täällä vaati sinua menemään jonnekkin sinne missä aurinko ei paista ja ketkuttelemaan siellä keskenäs niin kauan kunnes vähän järkiinnyt!prkl!!

• *murinaa*
        poju kirjoitti:

Ja minkäköhän takia se herra olettaa että meikäläisiä kiinnostas sunlaisten edessäö tissit paljaana kekkuloida?kyllä se on kuule niin että kun tässä TASA-ARVOSTA puhutaan ni saisipa sitä herra minun puolestani sonnustautua itekkin nahkaisiin kuteisiin ja verkkosukkiin!NIIN ETTÄ BAARISSA TAVATAAN!

• poju
        pieni kirjoitti:

Jos mä nyt sit tällai naisena vinkuisin täältä päästä mailmaa et kyll ne miehet ON NIIN IHANII kun ne käyttää salihousuja ja verkkatakkia ni säkö pieni jumalanluoma kipittäisit heti kaupungille semmosia ostamaan!istu sinä siellä poikakulta ja unelmoi niistä verkkosukkahousuistas ja mun puolesta veä ne vaikka pääs ympärille ja kihnuta pitkin kaupunkia!!Ulkonäkö on toki tärkeää eikä kukaan meistä varmasti ruma tahdo olla (kun vaan joskus joku säntillisesti määrittelisi tuonkin sanan)vaan jokainen varmasti koittaa jossakinmäärin miellyttää toisen sukupuolen(tai omansa)edustajia ja jos ei niin kyllä se ainakin mukavalta varmasti jokaisesta tuntuu kun on puhtaat vaatteet päällä eikä valu paska pitkin korvia...!Eli pidäppä sinä siellä lippu korkealla ja kuuntele joskus mitä ME naiset vaadimme teiltä miehiltä!Muista en tiedä muttra tämä NAINEN täällä vaati sinua menemään jonnekkin sinne missä aurinko ei paista ja ketkuttelemaan siellä keskenäs niin kauan kunnes vähän järkiinnyt!prkl!!

Tissit esiin!! Niin ja näyttäkäähän vähän reittä kanssa. Kyllä munlaisiani varten kannattaa pynttäytyä. Tasa-arvon nimissä mäkin voin sitten kekkuloida luojan luomissa vaatteissani jos tekin suostutte luopumaan ylimääräisistä vaatteistanne.
        Ja oon mä sitäpaitsi itsekkin usein laittanut semmoiset retkut päälleni että saa naisetkin vähän jotain katseltavaa ja jopa kuunnellut välillä naisten mielipiteitä pukeutumisessani.
        Oikeestaan mullon kaks eri tyylistä asustusta.. farkut ja kauluspaita jos on kylmää tai sitten farkut/reisitaskuhousut/maastopökät ja timmi hihaton paita. Jälkimmäinen ainakin kerää naisten katseita, en tiedä hyvällä vai pahalla mutta siistit kuteet mun mielestä

• Lissu
        pieni kirjoitti:

Laitoitpa pojulle jauhot suuhun, hienoa, että joku sano sen, mikä varmaan monien likkojen päässä liikku tota lukiessa... *grrr* Mutta se, että poju tais mainita pukeutuvansa kauluspaitaan ja farkkuihin jos on kylmä... Se on sitä, mitä mä arvostan! Miehet on paljon komeempia, jos niillä on kauluspaita päällä!!! :)

• just me
        pieni kirjoitti:

Hyvä!!! Toi oli just mitä mäkin halusin sanoa!! en osais tota paremmin sanoa. ja kaiken lisäks meinasin tukehtua kieleeni kun rupesin yht äkkiä hihittään sun tekstiäs ;)

• Lissu

Ja mä jatkan vielä hiukan: Miten niin lihavat on yleensä rumia?? Ainakin pojat antaa ymmärtää niin!! Mulla on yksi serkku, joka on todella pyöreä, etten sanoisi lihava, mutta joka on myös kaunis, ainakin minun mielestäni. Hänellä on luonnollisen punaiset hiukset, vihreät silmät ja pisamia, ja hän on aina iloinen... Ja luottaa itseensä. Niin kauan kuin mä muistan, mä olen ihaillut tätä noin kuus vuotta itseäni vanhempaa serkkutyttöä ja halunnut aina olla hänen näköisensä ja muutenkin hänenlaisensa.. Enää en niinkään, mutta yhä olen sitä mieltä, että hän on paljon kauniimpi kuin monet laihat. Ja muita vastaavia esimerkkejä on myös...

• villikissa

no oon kyllä ihan samaa mieltä pojun kanssa tästä asiasta. Kyllä ite ainakin baariin mennessäni, vaikka en mikään maailman kauneimman näkönen varmasti olekkaan, kiinnitän huomioni hyvännäkösiin ja hyvinpukeutuviin miehiin, enkä niihin, jotka on laittanu päälleen ne ryttysimmät ja vanhimmat vaatteet kaapin pohjalta. Itse olen opiskelija eikä rahaa tosiaan riitä joka paikkaan, mutta se ei ole este hankkia muodikkaita vaatteita. Ei aina tarvitse ottaa niitä kalleimpia :) Mielestäni mukavempaa on myös mennä baariin kauniiksi laittautuneena, ei pelkästään siksi, että keräisin miesten huomiota, vaan ihan itseni kannalta. Ja miettikääpä nyt ihan oikeasti.. jos kaksi miestä tulisi hakemaan tanssiin, toinen komea ja toinen vähemmän komea, kumman ottaisitte?! Vaikka kuinka yrittää ajatella sisäistä kauneutta, niin itse ainakin (sanotaan sitten että olen heikko ja ulkonäköön tuijottava) otan empimättä komeamman.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      198
      6908
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2036
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1688
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1390
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1238
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1098
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      996
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      251
      954
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      929
    Aihe