Mökillä salaa

Nina

Sun nimi oli Sami. Olimme tavanneet jo aikaisemmin. Olin nähnyt sut lasten ja vaimon kanssa kaupassa ja kerran olit tullut kadulla vastaan kun olin pyöräillyt uimaan. Sä olit katsonut pitkään jotenkin kaipaavasti kun olimme jutelleet. Silloin kai jokin siinä katseessa oli koskettanut mua ja se tuntui hyvältä. Salaa olin hieman ihastunut sinuun mutta vaan ihastunut. Sä olit mun miehen Juhan parhaita kavereita ja olitte tunteneet lapsesta asti. Juha oli kaikin puolin hyvä kumppani. Hän oli turvallinen, hellä, komea ei ehkä aina niin huomaavainen, mikä suututti joskus, mutta aivan ihana rakastaja. Hän oli ensimmäinen jonka kanssa olin saanut orgasmin rakastellessa.
Juha oli soittanut viikolla Samille töihin ja ehdottanut mökkiviikonloppua saunomisen ja kalastelun merkeissä. Leena oli kuulemma lähdössä viikonloppuna kylpylään lasten kanssa joten Samilla olisi koko viikonloppu vapaata. Juha kertoi suunnitelmista minulle tuttuun tapaansa vasta viimeiseksi. Se taas siitä huomaavaisuudesta! En kuitenkaan voinut suuttua kun Juha kysyi leikkisästi että uskaltaisinko lähteä heidän mukaansa ja lisäsi että Sami ei olisi siitä ollenkaan pahoillaan.
Taikasana Sami, sydän pompahti! Toivottavasti Juha ei ollut huomannut mitään. Sanoin että kaupunkiin en ainakaan halunnut jäädä ja viikonlopusta oli säätiedotuksen mukaan tulossa jälleen helteinen joten kyllä se sopii. Sovimme että Sami nappaisi minut perjantaina päivällä kotoa ohimennen kyytiin. Kävisimme matkalla kaupassa hakemassa mökkievästä ja juotavia ja ajaisimme sitten suoraan mökille. Juha tulisi perässä kunhan pääsisi töistä.
Istuin kiltisti Samin autossa kun tämä tankkasi autoa. Katselin sivupeilistä hänen hyvin ruskettuneita lihaksikkaita käsivarsiaan ja jäntevää hoikkaa vartaloaan ja huokaisin hiljaa. Sami oli tummahiuksinen kun taas oma mieheni oli vaalea samoin kuin minä. Autossa istuessani minulle jäi aikaa arvioida pukeutumistani. Olin pukenut valkoisen siistin hieman tiukan teepaidan joka näytti hyvältä päivettyneellä iholla ja tummansininen vilpoisan hameen joka leveni sopivasti hieman vyötäröltä alaspäin korostaen kapeaa vyötäröä sekä mustat korkeapohjaiset sandaalit. Vilkaistessani kotoa lähtiessäni peiliin näytin mielestäni asialliselta mutten liian seksikkäältä.
Sami palasi takasin autoon. Kävimme ostamassa mökkieväät ja suuntasimme vihdoin mökille. Juttelimme matkalla niitä näitä. Mökille oli noin tunnin ajomatka. Sami kertoi lapsistaan, kuuntelin hiljaa ja naurahtelin kohteliaasti sopivissa paikoissa. Hän osasi olla niin cool. Hän kysyi mitä olin aikonut tehdä lomalla jne. Kesken keskustelun tuli hetken hiljaisuus jolloin hän vilkaisi minuun, hymyilin vastaan. Siinä lyhyessä katseessaan oli kaipausta. Tunsimme kumpikin sen.
Saavuimme mökkipihaan ja aloimme kantaa tavaroita mökin terassille josta ne olisi helppo siirtää mökkiin. Sami kantoi painavat kassit sisään. Odotin terassilla ja katselin alas järvelle kuinka iltapäiväaurinko kimalteli aalloilla. Kaunista Sami sanoi ja lähestyi minua takaapäin. Kuulin kuinka hän tuli aivan taakseni ja saatoin melkein kuulla hänen hengityksensä. Hän huokaisi hiljaa ja kietoi vahvat käsivarret yllättäen ympärilleni kääntäen minut itseään vasten. Katselemme toisiamme hetken hiljaa, hänellä on sama kaipaava katse kuin aikaisemmin. Suutelemme hitaasti tunnustellen. Sami jatkaa suutelemalla kaulaa ja riisuu varovasti paitani siirtyen suutelemaan pieniä rintojani. Aah kuulen kuiskaavani. Hän kääntää minut jälleen selin itseään vasten ja kallistaa vartalollaan eteenpäin. Penis painaa kovana ja vaativana pakaroitani. Lämmin aalto kulkee lävitseni ja tunnen kuinka pikkarini alkavat kostumaan. Hän nostaa hamettani hieman ylemmäksi tunnustellen samalla vahvoilla käsillä lantiota ja pakaroitani. Uuuh kuulen huokaisevani ääneen. Sami supattaa korvaani jotain kuinka himottava olen ja kuinka hän oli aina salaa haaveillut minusta hyväillen samalla vartaloani. Tunnen hänen himokkaan katseensa kun kiusoittelevan hitaasti riisun kiimasta kosteat pikkarini. Kallistun enemmän eteenpäin ottaen tukea terassin kaiteesta ja nostan hameen helman ylös vyötärölle jotta hän saisi hetken katsella posliiniksi ajeltua pimpsaani. Uuuh hän huokaisee hiljaa ja koskettaa pakaroitani. Levitän vaistomaisesti jalkojani kun hänen kätensä etsiytyy kosteaan jalkoväliini. Tunnen kuinka kosteaa eritettä valuu jo reisilleni. Hän kumartuu nuolemaan herkkää klitoristani takaapäin samalla puristellen pakaroitani. Kuulen kuinka hänen hengityksensä muuttuu raskaammaksi. Voi kun hän osasikin nuolla ihanasti. Juha ei ollut koskaan koskenut minua näin. Aloin haluta häntä sisääni mutta hän jarruttelee hieman ja jatkaa ihanaa käsittelyäni pyöritellen kielellä klitorista samalla liikutellen sormea ahtaassa pillussani. Alan olla valmis, haluan hänet jo sisääni. Tule haluan sinut kiimaiseen pilluuni kuulen itseni sopertavan hiljaa ääneen. Kuulen kuinka hän nousee ylös. Vilkaisen taakseni, näen hänen vaativan himokkaan katseensa. Sami hymyilee minulle hellästi ja sipaisee kämmenellä poskeani. Imaisen halukkaasti sormea joka äsken oli ollut sisälläni. Haluatko lisää tuhma tyttö hän kysyi kiusaavasti. Nai mua kuiskaan vaativasti. Kallistuin enemmän eteenpäin ja tarjoan hänelle kiimaista herkkuani. Tule Sami. Kuuma ja kova penis painaa kosteaa vakoani ja alkaa työntyä sisääni hitaasti täyttäen minut kokonaan. Ai miten hyvää kuiskaan. Hän alkaa työnnellä varovasti kiihtyvällä vauhdilla, voihkin kiimasta. Kova penis työntyy armotta syvälle ahtaaseen vakooni. Ei saa satuttaa pientä pimpsaa soperran kiimaisena nauttien ihanasta kivusta. Tätähän sinä halusit Sami kuiskaa, nyt saat kunnolla senkin viettelijätär. Penis hieroo ihanasti takaapäin sisältä juuri oikeasta kohtaa. Haluan lisää, lisää. Olen jo melkein huipulla ja tunnen räjähtäväni hänen käsiinsä Samin pitäessä minua tiukassa otteessaan. Mulla tulee nyt, nyt. Sami jatkaa naimista läiskyttäen pakaroitani vasten yhä kiihtyvällä vauhdilla tunnen hänenkin olevan lähellä orgasmia. Irrottaudun hänestä ja otan kovan elimen suuhuni imien muutaman kerran syvälle. Hän laukeaa ynähtäen kasvoille ja rinnoilleni, jatkan vielä käsin muutaman kerran pumputen kaikki loput ihanat nesteet rinnoilleni. Olemme aivan hullaantuneita kiimasta. Lepäämme hetken ennen kuin menemme saunalle peseytymään. Ehdimme käydä vielä uimassa ennen kuin Juha ehtii mökille.

Pidittekö tästä? Kirjoitanko lisää?

3

12315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NautinnonMies

      Hei!

      Erittäin nautinnollista luettavaa...hmm...Jatka ihmeessä!

    • Mikko

      tuo oli ihan makee :)

      voisin ottaa vielä yhden!

      Mikko.

    • l-ääkäri

      jos tällaisia sairaita ajatuksia pikkupäässäsi liikkuu.
      Hakeudu hoitoon, suosittelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe