ja sitten tänne kirjoitetaan kaikilla naurettavilla nimimerkeillä kuten Leandro, voi vitsi mä kävin Brasiliassa ja mun nimi muuttui Leandroksi. Eiköhän se nimi ole edelleen sama vanha Pekka Määttänen vaikka Brasiliassa tuli käytyäkin
vielä naurettavampaa
7
1981
Vastaukset
- brasiliaan menossa
kenties kateellisuutta .... Minä olen menossa Brasiliaan helmikuussa, nautin matkastani jo nyt. Nautihan sinäkin omastasi!!! PS. on Egyptikin tosi hyvä maa ....
- käynyt
Egypti on muuten ihan paska maa, jos jätetään museo ja pyramidit pois.
- Leandro
Nimimerkistähän tuossa kuitenkin on kyse, tuskin sunkaan oikea nimi on 'minä'? Sinänsä ei olisi mikään yllätys, jos olisit vaihtanutkin nimesi tuollaiseen suht itsekeskeiseen henkilöön sattuvaksi.
Eiköhän tehdä niin, että jatketaan me Etelä-Amerikan ( Ja Aasian ja Afrikan jne ) valloitusta ja makoile sinä sillä välin jossain suomalaisten normikansalaisten suosimalla aurinkorannalla kanariansaarilla.
PS. Jonkunhan se ensimmäinen matka ja ihastuminen on tehtävä. Joku se meni joskus sinne Kanariallekin ja tuli ja kertoi kokemuksistaan...- minä
minä ei tietääkseni voi olla nimeni, kun sen kerran pienellä alkukirjaimella kirjoitan vai etkö tiedä, että yleensä nimet alkava isolla alkukirjaimella? Kuten jo sanoin on todella naurettavaa, että ei oikeasti olla kiinnostuneita jostakin asiasta, esim. tässä tapauksessa Brasiliasta ennen kuin jotakin tapahtuu eli pakettimatkat Brasiliaan alkavat. Kuinkakohan moni teistä edes tiesi missä Fortaleza sijaitsee ennen kuin Aurinkomatkat aloitti matkansa sinne? Minä en ainakaan kehtaisi matkustaa läskien hienhajuisten suomalaismatkailijoiden täyteen ahtamassa Boeingissa Brasiliaan.
- minä
Minua muuten kiinnostaisi tietää missä maissa tämä ylimielinen leuhka Leandro on matkaillut?
- Brasiliaan menossa
minä kirjoitti:
Minua muuten kiinnostaisi tietää missä maissa tämä ylimielinen leuhka Leandro on matkaillut?
tuntuu, että joku on noussut tänään väärällä jalalla, ja tuntuu olevan todella yksinäinen tänä mahtavana juhlapäivänä ....?? Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta matkustaa muuta kun "pakettimatkoilla", joten sitten istumme täyteen ahdetussa lentsikassa... Millä itse olet ajatellut Brasseihin mennä....?? Mutta maailmaan kierrellessä mieli avartuu ja kaikenlainen tiukkapipoisuus poistuu kummasti ja huomaakin kuinka hyvä meillä täällä on olla. Suosittelen sinullekin matkailua - muutakin kun tätä nettimatkailua.
OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA :)
- Ikari
Olipa kerran tyttö, joka rakasti tanssia lattareita, sambaa, salsaa ym, tunsi vetoa latinalaiseen-amerikkaan: mm. Brasiliaan... Kernaasti hän olisi matkustellut sinne jo 15 vuotta sitten. Mutta...huh,huh minkä hintaisia matkat olivatkaan.
Aika kului, tyttö meni naimisii ja sai 2 lasta. Tyttö ei halunnut lomamatkoille ilman perhettään, ja lapset olivat pieniä ja matkat Brasiliaan edelleen aika kalliita (varsinkin , kun lähdössä oli 2 aik 2 lasta). Mutta tosiaan, seuramatkoja alettiin järjestää ja hinnat putosivat. Nyt pääsi jouluna tyttö perheineen Brasiliaan, eikä maksanut oikeastaan paljon sen enempää, kuin jos hän olisi yksin lähtenyt silloin joskus aiemmin(sitäpaitsi tyttö jo vähän paremmin tienaakin).
Eli; tyttö on ihan iloinen että seuramatkoja järjestetään, eikä tyttö tunne olevansa sen huonompi ihminen vaikka lentääkin chartereilla eikä reittilennoilla. Hyvää vuoden alkua ja terveiset Brasilian auringosta 'sinulle''
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1176096Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334217- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582120Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441892- 1441819
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579