vielä naurettavampaa

minä

ja sitten tänne kirjoitetaan kaikilla naurettavilla nimimerkeillä kuten Leandro, voi vitsi mä kävin Brasiliassa ja mun nimi muuttui Leandroksi. Eiköhän se nimi ole edelleen sama vanha Pekka Määttänen vaikka Brasiliassa tuli käytyäkin

7

1960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • brasiliaan menossa

      kenties kateellisuutta .... Minä olen menossa Brasiliaan helmikuussa, nautin matkastani jo nyt. Nautihan sinäkin omastasi!!! PS. on Egyptikin tosi hyvä maa ....

      • käynyt

        Egypti on muuten ihan paska maa, jos jätetään museo ja pyramidit pois.


    • Leandro

      Nimimerkistähän tuossa kuitenkin on kyse, tuskin sunkaan oikea nimi on 'minä'? Sinänsä ei olisi mikään yllätys, jos olisit vaihtanutkin nimesi tuollaiseen suht itsekeskeiseen henkilöön sattuvaksi.

      Eiköhän tehdä niin, että jatketaan me Etelä-Amerikan ( Ja Aasian ja Afrikan jne ) valloitusta ja makoile sinä sillä välin jossain suomalaisten normikansalaisten suosimalla aurinkorannalla kanariansaarilla.

      PS. Jonkunhan se ensimmäinen matka ja ihastuminen on tehtävä. Joku se meni joskus sinne Kanariallekin ja tuli ja kertoi kokemuksistaan...

      • minä

        minä ei tietääkseni voi olla nimeni, kun sen kerran pienellä alkukirjaimella kirjoitan vai etkö tiedä, että yleensä nimet alkava isolla alkukirjaimella? Kuten jo sanoin on todella naurettavaa, että ei oikeasti olla kiinnostuneita jostakin asiasta, esim. tässä tapauksessa Brasiliasta ennen kuin jotakin tapahtuu eli pakettimatkat Brasiliaan alkavat. Kuinkakohan moni teistä edes tiesi missä Fortaleza sijaitsee ennen kuin Aurinkomatkat aloitti matkansa sinne? Minä en ainakaan kehtaisi matkustaa läskien hienhajuisten suomalaismatkailijoiden täyteen ahtamassa Boeingissa Brasiliaan.


      • minä

        Minua muuten kiinnostaisi tietää missä maissa tämä ylimielinen leuhka Leandro on matkaillut?


      • Brasiliaan menossa
        minä kirjoitti:

        Minua muuten kiinnostaisi tietää missä maissa tämä ylimielinen leuhka Leandro on matkaillut?

        tuntuu, että joku on noussut tänään väärällä jalalla, ja tuntuu olevan todella yksinäinen tänä mahtavana juhlapäivänä ....?? Kaikilla kun ei ole mahdollisuutta matkustaa muuta kun "pakettimatkoilla", joten sitten istumme täyteen ahdetussa lentsikassa... Millä itse olet ajatellut Brasseihin mennä....?? Mutta maailmaan kierrellessä mieli avartuu ja kaikenlainen tiukkapipoisuus poistuu kummasti ja huomaakin kuinka hyvä meillä täällä on olla. Suosittelen sinullekin matkailua - muutakin kun tätä nettimatkailua.

        OIKEIN HYVÄÄ UUTTA VUOTTA :)


    • Ikari

      Olipa kerran tyttö, joka rakasti tanssia lattareita, sambaa, salsaa ym, tunsi vetoa latinalaiseen-amerikkaan: mm. Brasiliaan... Kernaasti hän olisi matkustellut sinne jo 15 vuotta sitten. Mutta...huh,huh minkä hintaisia matkat olivatkaan.
      Aika kului, tyttö meni naimisii ja sai 2 lasta. Tyttö ei halunnut lomamatkoille ilman perhettään, ja lapset olivat pieniä ja matkat Brasiliaan edelleen aika kalliita (varsinkin , kun lähdössä oli 2 aik 2 lasta). Mutta tosiaan, seuramatkoja alettiin järjestää ja hinnat putosivat. Nyt pääsi jouluna tyttö perheineen Brasiliaan, eikä maksanut oikeastaan paljon sen enempää, kuin jos hän olisi yksin lähtenyt silloin joskus aiemmin(sitäpaitsi tyttö jo vähän paremmin tienaakin).
      Eli; tyttö on ihan iloinen että seuramatkoja järjestetään, eikä tyttö tunne olevansa sen huonompi ihminen vaikka lentääkin chartereilla eikä reittilennoilla. Hyvää vuoden alkua ja terveiset Brasilian auringosta 'sinulle''

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      98
      1940
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1538
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      115
      1072
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      32
      1009
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      919
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      819
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      35
      750
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      741
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      51
      721
    10. Hyvää yötä

      Naiselle, joka ikävöi. 🩷
      Ikävä
      25
      643
    Aihe