Kiinnostunut nuoremmista (tytöistä)... Mistä seuraa?

Nam-Man

Tilanne:

Olen about kaksviitonen, ja haluaisin (välillä) tutustua reilusti nuorempiin tyttöihin (pk-seudulla), siis tyyliin 16-20-v.

Kysymys:

Miten päästä luontevasti tekemisiin, ei kiinnosta hengailla Carroll´silla ja hakea katsekontaktia... Mikä chateista voisi toimia? Entä deitti-palstat? Jotain muuta?..

En etsi tyttöystävää, enemmän ystävyyspohjaista seikkailuseuraa jne.

Vinkkejä? Ki-toos.

- Nam-Man

7

822

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoKeMustAOn...

Iske muija paikan päältä! Näät jonkun hyvännäkösen muijan ja kivan,josta voisit pitää,ni siitä vaa juttelemaan!!Oikeesti,se tehoo muijiin paljon,paljon paremmin kun joku chatissa juttelu!!

• Zetor

Etsi päiväkodeista tai jos kaipaat kypsempiä niin ala-asteelta.

• Teinienkeli

Hankit DX Corollan elikkäs Dexterin, jota ehostat Wünderbaumeilla ja keltaisilla vanteilla. Sitten vain viikonloppuna Orimattilaan, Mäntsälään tms. sivistyksen kehtoon pörräämään pillurallia. Menestys on taattu! Amisviikset ja pilottirotsi ovat iso plussa.

• smau

nyt jos teinienkeli ihan tosissas luulet että sivistyksen kehto on mäntsälässä niin...
        ja siis jos sanotaan n. 16-20 ei sillä tarkoiteta mitään teinisexiä auton takapenkillä sun kaltaistesi tyttöjen kanssa!
        pilotti ehdottomasti ja amisviiksetkin pilaa kaiken! joten otat vaan rento ote ja kaunis hymy ja hyvät jutut matkaan ja anna palaa kyllä sä tutustut varmasti hyviin tyyppeihin joskin sitten nuorempiin...

good luck

• Hanna
        smau kirjoitti:

nyt jos teinienkeli ihan tosissas luulet että sivistyksen kehto on mäntsälässä niin...
        ja siis jos sanotaan n. 16-20 ei sillä tarkoiteta mitään teinisexiä auton takapenkillä sun kaltaistesi tyttöjen kanssa!
        pilotti ehdottomasti ja amisviiksetkin pilaa kaiken! joten otat vaan rento ote ja kaunis hymy ja hyvät jutut matkaan ja anna palaa kyllä sä tutustut varmasti hyviin tyyppeihin joskin sitten nuorempiin...

good luck

eiköhän toi ollu ihan joke toi amisviikset, pilotti ja mäntsälä- homma...think about.

• luumusukka

Jos sua vaan kiinnostaa tutustua kohta 18 vuotiaaseen muijaan tai kyselläjotain niin mailaa osotteeseen [email protected]...

• kokenut

Jos sä haluut tutustua joihinki likkoihi nii ajele kaupungilla bilistä yksin tai jonku kamun kaa ja soita musaa kovalla ja kattele kaikkia likkoja ja hymyilet niille ja jos ne hymyilee takas nii aja pari bilistä ja pysähy niitten kohalle ja kysy tuleex ne kyytiin...niin me tavattiin mun nykysen jätkäkamun kaa ja ollaan oltu yhessä jo puol vuotta!!
        Good luck!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      191
      12872
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      82
      6255
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      117
      5819
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5532
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4442
    6. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4340
    7. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4322
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4241
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4198
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3747
    Aihe