Tilanne:
Olen about kaksviitonen, ja haluaisin (välillä) tutustua reilusti nuorempiin tyttöihin (pk-seudulla), siis tyyliin 16-20-v.
Kysymys:
Miten päästä luontevasti tekemisiin, ei kiinnosta hengailla Carroll´silla ja hakea katsekontaktia... Mikä chateista voisi toimia? Entä deitti-palstat? Jotain muuta?..
En etsi tyttöystävää, enemmän ystävyyspohjaista seikkailuseuraa jne.
Vinkkejä? Ki-toos.
- Nam-Man
Kiinnostunut nuoremmista (tytöistä)... Mistä seuraa?
7
822
Vastaukset
- KoKeMustAOn...
Iske muija paikan päältä! Näät jonkun hyvännäkösen muijan ja kivan,josta voisit pitää,ni siitä vaa juttelemaan!!Oikeesti,se tehoo muijiin paljon,paljon paremmin kun joku chatissa juttelu!!
- Zetor
Etsi päiväkodeista tai jos kaipaat kypsempiä niin ala-asteelta.
- Teinienkeli
Hankit DX Corollan elikkäs Dexterin, jota ehostat Wünderbaumeilla ja keltaisilla vanteilla. Sitten vain viikonloppuna Orimattilaan, Mäntsälään tms. sivistyksen kehtoon pörräämään pillurallia. Menestys on taattu! Amisviikset ja pilottirotsi ovat iso plussa.
- smau
nyt jos teinienkeli ihan tosissas luulet että sivistyksen kehto on mäntsälässä niin...
ja siis jos sanotaan n. 16-20 ei sillä tarkoiteta mitään teinisexiä auton takapenkillä sun kaltaistesi tyttöjen kanssa!
pilotti ehdottomasti ja amisviiksetkin pilaa kaiken! joten otat vaan rento ote ja kaunis hymy ja hyvät jutut matkaan ja anna palaa kyllä sä tutustut varmasti hyviin tyyppeihin joskin sitten nuorempiin...
good luck - Hanna
smau kirjoitti:
nyt jos teinienkeli ihan tosissas luulet että sivistyksen kehto on mäntsälässä niin...
ja siis jos sanotaan n. 16-20 ei sillä tarkoiteta mitään teinisexiä auton takapenkillä sun kaltaistesi tyttöjen kanssa!
pilotti ehdottomasti ja amisviiksetkin pilaa kaiken! joten otat vaan rento ote ja kaunis hymy ja hyvät jutut matkaan ja anna palaa kyllä sä tutustut varmasti hyviin tyyppeihin joskin sitten nuorempiin...
good luckeiköhän toi ollu ihan joke toi amisviikset, pilotti ja mäntsälä- homma...think about.
- luumusukka
Jos sua vaan kiinnostaa tutustua kohta 18 vuotiaaseen muijaan tai kyselläjotain niin mailaa osotteeseen [email protected]...
- kokenut
Jos sä haluut tutustua joihinki likkoihi nii ajele kaupungilla bilistä yksin tai jonku kamun kaa ja soita musaa kovalla ja kattele kaikkia likkoja ja hymyilet niille ja jos ne hymyilee takas nii aja pari bilistä ja pysähy niitten kohalle ja kysy tuleex ne kyytiin...niin me tavattiin mun nykysen jätkäkamun kaa ja ollaan oltu yhessä jo puol vuotta!!
Good luck!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747