onko multa pöllitty?

kuka vittu pölli kukkaroni?

moi! mul on iha sika tärkee keskustelu! Siis sain eilen mutsilta 60e vaatteisiin, mut sit en päässytkään ostamaan tänää, joten laitoin ne kukkarooni odottomaan jotakin oikeaa päivää. noh sitten laitoin kukkaroni yöpöydälleni. ja sit tänää olin mun kamun kanssa, me mentii meille ja oltii mun huonees, lähel yöpöytää... pelattii jotai, sit yhess vaihees se mun kamu luki jotai txtareit, ja mä menin vessaa. ja sit pelattii jotai mun huonees ja mentii sille mun kamulle, ja kun oltii lähöss mä aattelin ottaa mun kukkaron mukaa, mut en löytäny sitä. et oisko tietoo et minne se ois voinu kadota. se mun kamuja sen sisko on pölliny ennenki mun pikkusiskolta.. aattelin et se ois se, mut en oikee tiiä... siin kukkaross oli lähemmäs 90euroo! Ja nyt kaikki se raha on kadonnut kuin tuuli oisi sen singonnut ojaan, ja ojassa se oisi maatunut...APUA!
~missä mun rahat on?~

13

1420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myö vaan

      voidaan tietää että missä sun manis on?

    • pöljä

      mikset vittu ottanu siltä kamultas sitä lompakkoo jos kerta te olitte sieltä lähössä..?!??! ei kukaan voi olla noin paksukallonen.

    • Lissu

      Olet kyllä todella idiootti. Eikös ole aika selvää että tuo "kaverisi" varasti ne rahat.

      • mie

        noh mä huomasin vast ku tultii himaa... ja en vittu ollu enää kamun kanss sillo...... mistä vitust oisin voinu tietää et se pölli ne...vituttaa... huomen meen sen luo, ja ku se menee vessaa mä etin sen lompakon, ja jos tai kun löydän sen mä otan sen taskuuni......


      • aas
        mie kirjoitti:

        noh mä huomasin vast ku tultii himaa... ja en vittu ollu enää kamun kanss sillo...... mistä vitust oisin voinu tietää et se pölli ne...vituttaa... huomen meen sen luo, ja ku se menee vessaa mä etin sen lompakon, ja jos tai kun löydän sen mä otan sen taskuuni......

        oot kyl aika säälittävä teini-pissis...oikeesti...ei tollasta voi käydä...ei helvetti..


    • voiko..

      noin tyhmää ihmistä olla olemassa, kun sä oot? no ei voi, tai sitte te kaikki teinit ootte yhtä tyhmiä. "~missä mun rahat on?~" , voi vittu!
      noin kusipäät ihmiset ovat valitettavasti suomen nyky nuorisoa.
      "me ollaan nuoriso, me ollaan tulevaisuus" ai että miten pahalta se tulevaisuus sulla näyttääkään!

    • Hyybbä

      Jos sattumoisin olet peruskoulussa oleva Pauliina-niminen tyttönen Turusta ja sinulla sattuu olemaan Arno-niminen veli, syytä sitä.

      • moppi

        ootko sä kattonu jo kaikki alta sun huoneest? jos oot niin mee ja kysy suoraan silt sun kamult ottiko se ne rahat... kantsii kysyy myös muilta jostka ois voinu ottaa ne rahat.... ja ne jostka haukkuu teinejä niin pitäköön vaan turpasa kii!!! ootte te itekki ollu teinejä....


      • joo-o
        moppi kirjoitti:

        ootko sä kattonu jo kaikki alta sun huoneest? jos oot niin mee ja kysy suoraan silt sun kamult ottiko se ne rahat... kantsii kysyy myös muilta jostka ois voinu ottaa ne rahat.... ja ne jostka haukkuu teinejä niin pitäköön vaan turpasa kii!!! ootte te itekki ollu teinejä....

        mutta että noin tyhmiä kuin itse ketjun aloittaja? tuskinpa vaan!


    • T...

      sa taas kunnon naurut!!
      miten joku voiki olla noin idiootti?

    • tsemii

      tsemii sulle, toivottavasti massit löytyy. luulen et se su kaveris pölli. kysy silt tai eti ja pölli takas/ pölli silt jotain sellast mikä on sille tärkeet ja kiristä. ilmota jos rahas löyty. :) tsemppiä oikeesti. pölliminen ei oo kivaa!! nim. kokemusta on!

    • Minsku95

      Hei!, Joku on pöllinyt mun kympin lompakosta. En tiedä, miten voi tollasta käydä.

    • Sori oon niin köyhä1

      Anteeks ;(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe