Onko muilla,ollut ongelmia DNA:n laskutuksen kanssa.Laskut tulee miten sattuu.Ei koskaan tiedä milloin on seuraavan laskun eräpäivä.
Tästä syystä vaihdoin soneraan ja olen ollut täysin tyytyväinen,ei valittamista.Laskut tulee ajallaan ja eräpäivät joka kk tiedossa.Toisin on DNA:lla,lasku tulee miten sattuun...
DNA:n laskutus
29
3401
Vastaukset
- Milla
Sama juttu mulla. En jaksanut enää katsella tota Dna:n sähläilyä laskutuksen kanssa ja vaihdoin liittymää. Dna:n laskutuksen uusiminen meni ihan persiilleen, moni asiakas on taitanut vaihtaa operaattoria jo pelkästään tuon vuoksi.
- Minsku
Juu,kun laskutusta alettiin uusia,alkoivat ongelmat.Laskun jaksot pitkittyi,lasku oli 2:lta kk:lta,1:n sijasta,ja myös sen suuruinen,että huh huh.Ei paljoa uskaltanut soitella,kunei tiennyt milloin seuraava lasku oli tulossa ja kuinka suuri se oli.
Soneralta tuee lasku ajallaan ja jakso on se 1 kk,eräpäivät selvästi tiedossa.Toisin kuin DNA:lla.
- ...
Ei ongelmia tähän asti ollut. Miks muuten vaihdoit Soneraan, eikö Saunalahti olis ollut parempi valinta? Ainakin itse olisin mielummin ottanut Saunalahden. Tosin tämä vaan oma mielipide ja tällaiselta Suomi-henkiseltä ihmiseltä;). Jokainenhan itse vastaa rahoistaan.
- Minsku
Vaihdoin soneraan,koska tiedän sen olevan luotettava,laskutus toimii ja yms.Saunalahtihan on entinen jippii ja ystävälläni oli juuri jippii ja sielläkin oli laskutuksen kans häikkää,ainakin jippiin aikana.En tiedä miten on nyt saunalahdeksi muuttumisen jälkeen???
- ...
Minsku kirjoitti:
Vaihdoin soneraan,koska tiedän sen olevan luotettava,laskutus toimii ja yms.Saunalahtihan on entinen jippii ja ystävälläni oli juuri jippii ja sielläkin oli laskutuksen kans häikkää,ainakin jippiin aikana.En tiedä miten on nyt saunalahdeksi muuttumisen jälkeen???
Tiedän koska mulla on myös Sauniksen liittymä. Itseasiassa koko Soneraa on niin ylihypetetty että suorastaan oksettaa. En minä antaisi rahojani ruotsalaisille. Ei se firma sen parempi ole kuin kotimaisetkaan.
- Ei näin
... kirjoitti:
Tiedän koska mulla on myös Sauniksen liittymä. Itseasiassa koko Soneraa on niin ylihypetetty että suorastaan oksettaa. En minä antaisi rahojani ruotsalaisille. Ei se firma sen parempi ole kuin kotimaisetkaan.
"En minä antaisi rahojani ruotsalaisille."...Saunalahden asiakkaana rahasi menevät, epäsuorasti, ruotsalaisille. Niinkuin varmaankin tiedät, Saunalahti vuokraa TeliaSoneran verkkoa ja näin ollen pulittaa hyvät siivut tuloistaan kyseiselle poppoolle.
- ...
Ei näin kirjoitti:
"En minä antaisi rahojani ruotsalaisille."...Saunalahden asiakkaana rahasi menevät, epäsuorasti, ruotsalaisille. Niinkuin varmaankin tiedät, Saunalahti vuokraa TeliaSoneran verkkoa ja näin ollen pulittaa hyvät siivut tuloistaan kyseiselle poppoolle.
mutta ei varmaankaan niin suuri osuus rahoista mene kuin jos käyttäisi itseään Soneraa. Saunalahtihan on kotimainen yritys ja täytyy sille itselleenkin jotain jäädä, muutenhan sen pitäisi lopettaa koko GSM-palveluoperaattoritoiminta. Lähinnä käytännön syistä tuo Saunis on mulla.
- Dave
... kirjoitti:
mutta ei varmaankaan niin suuri osuus rahoista mene kuin jos käyttäisi itseään Soneraa. Saunalahtihan on kotimainen yritys ja täytyy sille itselleenkin jotain jäädä, muutenhan sen pitäisi lopettaa koko GSM-palveluoperaattoritoiminta. Lähinnä käytännön syistä tuo Saunis on mulla.
Sinäkin suomalaisena omistat Soneraa valtion
kautta. Suomen valtiolla on vielä iso osa Soneran
osakkeista (olikohan n. 20 %) ja odottaa vain
sopivaa hetkeä jolloin voisi ne myydä hyvään hintaan. Kyseessä on sadat miljoonat eurot, joilla valtio (eli me) voi esim. lyhentää valtion velkaa pois. Lisäksi TeliaSoneralla on Suomessa lähes 10000 ihmistä töissä. Joten kyllä suomalaisen kannattaa käyttää nimenomaan Soneraa, jos haluaa, että rahat kiertävät takaisin omaksi hyödyksi. - Masa
Dave kirjoitti:
Sinäkin suomalaisena omistat Soneraa valtion
kautta. Suomen valtiolla on vielä iso osa Soneran
osakkeista (olikohan n. 20 %) ja odottaa vain
sopivaa hetkeä jolloin voisi ne myydä hyvään hintaan. Kyseessä on sadat miljoonat eurot, joilla valtio (eli me) voi esim. lyhentää valtion velkaa pois. Lisäksi TeliaSoneralla on Suomessa lähes 10000 ihmistä töissä. Joten kyllä suomalaisen kannattaa käyttää nimenomaan Soneraa, jos haluaa, että rahat kiertävät takaisin omaksi hyödyksi.Noilla perusteluilla kannattaa käyttää DNA:ta tai Radiolinjaa. Ne ovat pääosin Suomalaisessa omistuksessa. Suomalaisin on DNA, sillä Radiolinjan omistaja Elisalla on pörssin kautta myös ulkomaisia omistajia.
Tottukaahan pikkuhiljaa globaaliin talouteen. Se on realiteetti, jolle ette mahda mitään. On siinä hyviäkin puolia kuten kuluttajahintojen lasku kilpailun lisääntyessä niinkuin olemme nähneet ACN:n tulon myötä. - jone
... kirjoitti:
on se nyt prkle kun ei näitä soneran haukkujija saada kuriin
anti olla jos joku määkii dna juttua niin tuo kolme pistettä nimmaris kirkuu kurkkusuorana ylläpitoa apuun
mut se on varma kaveri et sulle vastataan taas samalla mitalla sen minä takaan , lupaan ja vannon uuden vuoden tekonani
elä puhu soneran rahoista mitään tai minne ne muka menee , kun ey prkle tiedä niistä mitään
voitoista saa mm. suomen valtio ison osan budjettiinsa , ei ne mihkään ruotsiin silloin mene - ...
jone kirjoitti:
on se nyt prkle kun ei näitä soneran haukkujija saada kuriin
anti olla jos joku määkii dna juttua niin tuo kolme pistettä nimmaris kirkuu kurkkusuorana ylläpitoa apuun
mut se on varma kaveri et sulle vastataan taas samalla mitalla sen minä takaan , lupaan ja vannon uuden vuoden tekonani
elä puhu soneran rahoista mitään tai minne ne muka menee , kun ey prkle tiedä niistä mitään
voitoista saa mm. suomen valtio ison osan budjettiinsa , ei ne mihkään ruotsiin silloin meneKuulehan, minä en täällä ole häiriköinyt. Mutta miksi sinä älähdät jos esitän vähänkin kritiikkiä tai en edes kritiikkiä mutta jotain mikä ei sinua miellytä, siis että en puolustele Soneraa? Sinä taidat itse olla sellainen joka täällä häiriköi. Minulla on oikeus mielipiteeseeni ja oikeus myös sanoa se. Enkä tosiaan ole häiriköinyt, olen myös itsekin sanonut kritiikkiä MYÖS dnasta ellet sattumoisin ole huomannut. Jos joku häiriköi niin on kyllä joku muu kuin minä.
Kielenkäytöstäsi, kiroilut ym, kun katsoo niin huomaa että pahimpia häiriköitä taidat ollakin sinä itse. Et kestä jos joku sanoo jotain sinun omasta operaattoristasi. Pitäisi kestää, itsekin sanot takuulla muista jotain kritiikkiä!
Pata kattilaa soimaa, sanotaan! - jone
... kirjoitti:
Kuulehan, minä en täällä ole häiriköinyt. Mutta miksi sinä älähdät jos esitän vähänkin kritiikkiä tai en edes kritiikkiä mutta jotain mikä ei sinua miellytä, siis että en puolustele Soneraa? Sinä taidat itse olla sellainen joka täällä häiriköi. Minulla on oikeus mielipiteeseeni ja oikeus myös sanoa se. Enkä tosiaan ole häiriköinyt, olen myös itsekin sanonut kritiikkiä MYÖS dnasta ellet sattumoisin ole huomannut. Jos joku häiriköi niin on kyllä joku muu kuin minä.
Kielenkäytöstäsi, kiroilut ym, kun katsoo niin huomaa että pahimpia häiriköitä taidat ollakin sinä itse. Et kestä jos joku sanoo jotain sinun omasta operaattoristasi. Pitäisi kestää, itsekin sanot takuulla muista jotain kritiikkiä!
Pata kattilaa soimaa, sanotaan!elä puhu poika paskaa
viestisi on ilmoitettu vuorostaan ylläpidolle väärän tiedon levittämisestä - Palko
jone kirjoitti:
elä puhu poika paskaa
viestisi on ilmoitettu vuorostaan ylläpidolle väärän tiedon levittämisestäHerneNokka, heh heh heh.....
- ...
jone kirjoitti:
elä puhu poika paskaa
viestisi on ilmoitettu vuorostaan ylläpidolle väärän tiedon levittämisestäOlen mielestäni asiakirjoittaja, en ole se joksi mua luulet. En jaksa jauhaa tällaisia tyhjänpäiväisiä juttuja jotka on täysin silkkaa huuhaata mutta sanon vaan että todellakaan en ole häiriköinyt, sinä sen sijaan enemmän ja enemmän annat tunnusmerkkejä häiriköinnistä, se että ärsyynnyt noin suunnattomasti jo osoittaa sen. Tuo että haistattelet ja kiroilet ja uhkailet ylläpidolla, osoittaa myös sen. Se että jos itse laittaa kritiikkiä jostain operaattorista, niin pitää myös kestää toisten kritiikki (HUOM! asiallinen vieläpä) omasta operaattoristaan. Ja otat muuten turhan kuolemanvakavasti nuo asiat. Eipä enempiä tästä. Hyvää päivän jatkoa sinullekin jone. Ja vielä parempaa päivän jatkoa teille muille jotka ette suivaannu noista asioista. :)
- jone
... kirjoitti:
Olen mielestäni asiakirjoittaja, en ole se joksi mua luulet. En jaksa jauhaa tällaisia tyhjänpäiväisiä juttuja jotka on täysin silkkaa huuhaata mutta sanon vaan että todellakaan en ole häiriköinyt, sinä sen sijaan enemmän ja enemmän annat tunnusmerkkejä häiriköinnistä, se että ärsyynnyt noin suunnattomasti jo osoittaa sen. Tuo että haistattelet ja kiroilet ja uhkailet ylläpidolla, osoittaa myös sen. Se että jos itse laittaa kritiikkiä jostain operaattorista, niin pitää myös kestää toisten kritiikki (HUOM! asiallinen vieläpä) omasta operaattoristaan. Ja otat muuten turhan kuolemanvakavasti nuo asiat. Eipä enempiä tästä. Hyvää päivän jatkoa sinullekin jone. Ja vielä parempaa päivän jatkoa teille muille jotka ette suivaannu noista asioista. :)
vaan sanon sen nyt jollet osannut aikaisempaa lukea , viestisi sonerasta on ilmoitettu ylläpidolle vääräntiedon levittämisen vuoksi
jos olisit asiaa kirjoittanut niin ei tarvisi ilmoitella kellekkään mitään
ja ylläpidolta olen saanut itse sähköpostia palstasta kun olen sinne ollut mm. jouluna yhteydessä , että palstalle tulee 02/2004 aikana pakollinen rekisteröityminen jolla laitetaan perätön tiedon julkaisu ja häiriköinti kuriin
on samantyylinen rekisteröinti kuin matkapuhelinfoorumilla, jonne ei voi antaa vääriä henkilötietoja , koska ne tarkistetaan ja jos ne ovat väärät , nin ei saa oikeutta palstalle kirjoittaa - ...
jone kirjoitti:
vaan sanon sen nyt jollet osannut aikaisempaa lukea , viestisi sonerasta on ilmoitettu ylläpidolle vääräntiedon levittämisen vuoksi
jos olisit asiaa kirjoittanut niin ei tarvisi ilmoitella kellekkään mitään
ja ylläpidolta olen saanut itse sähköpostia palstasta kun olen sinne ollut mm. jouluna yhteydessä , että palstalle tulee 02/2004 aikana pakollinen rekisteröityminen jolla laitetaan perätön tiedon julkaisu ja häiriköinti kuriin
on samantyylinen rekisteröinti kuin matkapuhelinfoorumilla, jonne ei voi antaa vääriä henkilötietoja , koska ne tarkistetaan ja jos ne ovat väärät , nin ei saa oikeutta palstalle kirjoittaaMitä olen muka antanut väärää tietoa? Kerropa se!
Minä en puhu vasten parempaa tietoa joten en tahattomasti tai tahallani levittele tietoa joka ei pidä paikkansa.
Tuohon rekisteröintiin en ota muuta kantaa kuin sen että Matkapuhelininfon foorumilla (jos tarkoitat sitä) ei ole henkilötietojen antaminen pakollista koska siellä ei niitä kerätä, sehän olisi lainvastaistakin. Keskustelufoorumeilla missä on rekisteröinti, ei saa käsittääkseni kerätä henkilötietoja. Sinänsä jos tänne tulee rekisteröinti, on todella hyvä asia. On sitten helpompi antaa oikeat häiriköt ilmi.
- Aaron
Mulla oli sonera mut otin kaverik DNA:n ku sill oli puheaikatarjous. No kun olin puheaja käyttänyt laitoin kortin pois puhelimesta mutta kappas vaan laskua kertyi. Ei ollut selvää että kuin kauan kestää kausi.
PIstin sen pois 4kk:n räääkin jälkeen.
Nyt on sonera ja tiedän koko vuodon 2004 kaikki eräpäivät.- Minsku
Niinpä,soneralla tosiaan tietää koko vuoden eräpäivät.Ei tarvitse odotella,milloin lasku tulee,koska se tulee HETI laskutuskauden päätyttyä,muutaman päivän sillä kun kausi on päättynyt.Näin ei ole DNA:lla.Ja jos menet ja soitat DNA:N asiakaspalveluun,ja kysyt milloin mahtaa seuraava kausi päättyä ja seuraava lasku tulla,niin vastaukseksi sieltä saa,vain lupauksia.Jotka ei päde,vaan sinne saa soitella jatkuvasti ja aina saa erilaisen vastauksen.Näin ainakin on minulle käynyt.Eipä ole soneralle tarvinnut vielä kertaakaan laskuista soitella ja kysellä,milloin mahtaa seuraava lasku tulla ja minkä suuruinen.
- sonerasta acn:n
Minsku kirjoitti:
Niinpä,soneralla tosiaan tietää koko vuoden eräpäivät.Ei tarvitse odotella,milloin lasku tulee,koska se tulee HETI laskutuskauden päätyttyä,muutaman päivän sillä kun kausi on päättynyt.Näin ei ole DNA:lla.Ja jos menet ja soitat DNA:N asiakaspalveluun,ja kysyt milloin mahtaa seuraava kausi päättyä ja seuraava lasku tulla,niin vastaukseksi sieltä saa,vain lupauksia.Jotka ei päde,vaan sinne saa soitella jatkuvasti ja aina saa erilaisen vastauksen.Näin ainakin on minulle käynyt.Eipä ole soneralle tarvinnut vielä kertaakaan laskuista soitella ja kysellä,milloin mahtaa seuraava lasku tulla ja minkä suuruinen.
Soneran laskutukseen voipi luottaa, tulee ajallaan ja päivämäärät (siis eräpäivät) voipi muutella oman tulon mukaan. Nyt tosin vaihdoin ACN:n hintojen vuoksi, saas nähän kui meikäplikan käy....
- no jaa
sonerasta acn:n kirjoitti:
Soneran laskutukseen voipi luottaa, tulee ajallaan ja päivämäärät (siis eräpäivät) voipi muutella oman tulon mukaan. Nyt tosin vaihdoin ACN:n hintojen vuoksi, saas nähän kui meikäplikan käy....
Itse olen erittäin pettynyt dna:n käyttäytymiseen ja tulen hankkimaan toisen vaihtoehdon.
Laskutus tulee miten sattuu, ei voi yhtään ennakoida laskun erä pvm. Ei laskun suuruutta, ei mitään.
Toimitusehdot muuttuvat, teet sopimuksen tänään ja kohta se muutetaan toiseksi. Ilmoitetaan vaan, että nyt on niin ja niin.
Mutta en sano, etteikö se voisi toisilla toimia paremmin. Olen vain pettynyt.
- eki
Joo, meillä OLI DNA:n gprs-liittymä ja sen laskutushan muuttui totaalisesti joskus viime syksynä jolloin tämä muukin laskusähläys ko. firmassa alkoi. Aiemmin gprs-yhteys maksoi n. 20 €/kk eli ns. kiinteä yhteys; sitten se muuttui yhtäkkiä 20 €/kk per 100 mt ja ylimenevältä osalta n. 10-kertainen hinta! Tietysti asioista perillä olevat tietävät paljonko on tuo "maagiset" 100 mt! Tiedustelin asiaa ensin paikalliselta kuluttajaneuvojalta ja hän tunsi hyvin tämän asian ja neuvoi tekemään valituksen kuluttajavalituslautakuntaan. Meille tuli ensin "vain" n. 100€ lasku mutta seuraava joka tuli joskus 2,5 kk päästä olikin jo 343€!!! Liittymä tietysti irtisanottiin tässä välissä. Hupaisaa on myös jos yrittää soittaa DNA:lle niin jonottaa saa jopa TUNTITOLKULLA ja soittaminen on ilmaista ainoastaan DNA:n liittymällä!!! Nämä touhut alkavat muistuttaa rosvousta ja olemmekin tekemässä asiasta tutkintapyyntöä ja valitusta kuluttajavalituslautakunnalle ja suosittelenkin kaikkia muitakin tekemään samoin jos on kohdannut saman kohtalon! Että se DNA:sta!!!
- jaa
ei sinne enää tarvii jonottaa niin pitkään, mä oon sit kai aika onnen pekka ku ei oo tarvinnu koskaan sinne jonottaa vaan oon päässyt suoraan.
- @ndy
Juuri näin kävi kaverillekin. Laskutus laahasi kuukausikaupalla perässä,ja sitten yhtäkkiä usean sadan euron GPRS laskut. Kun ei tavallinen käyttäjä osannut arvioida, mitä emailin kurkkiminen, ja huutonetin selailu ym. voisi maksaa. Lisäpointtina oli, että normaalien puheluiden laskutus näkyi jollain seurannalla nettisivulla, mutta gprs ei koskaan. Aluksi saatiin käyttäjiä runsaasti lupaamalla edullista kiinteää hintaa, mutta niin liikemaailman realiteetit ja ahneus lopulta toki voitti !!!!
Viime viikolla oli tullut vastaus parin sivun reklamaatioon, siinä vastauksessa vain kerrottiin, miten vältttää megatavujen juoksemista........ Turha enää rypistellä, kun jo housuissa... Laittakaa vaikka postia, niin vaihdetaan kokemuksia ja tuumataan miten asiaa olisi paras edistää........ täällähän voi sitten kommentoida myöhemmällä asioiden etenemistä...... [email protected] - eki
@ndy kirjoitti:
Juuri näin kävi kaverillekin. Laskutus laahasi kuukausikaupalla perässä,ja sitten yhtäkkiä usean sadan euron GPRS laskut. Kun ei tavallinen käyttäjä osannut arvioida, mitä emailin kurkkiminen, ja huutonetin selailu ym. voisi maksaa. Lisäpointtina oli, että normaalien puheluiden laskutus näkyi jollain seurannalla nettisivulla, mutta gprs ei koskaan. Aluksi saatiin käyttäjiä runsaasti lupaamalla edullista kiinteää hintaa, mutta niin liikemaailman realiteetit ja ahneus lopulta toki voitti !!!!
Viime viikolla oli tullut vastaus parin sivun reklamaatioon, siinä vastauksessa vain kerrottiin, miten vältttää megatavujen juoksemista........ Turha enää rypistellä, kun jo housuissa... Laittakaa vaikka postia, niin vaihdetaan kokemuksia ja tuumataan miten asiaa olisi paras edistää........ täällähän voi sitten kommentoida myöhemmällä asioiden etenemistä...... [email protected]Laitoin ilmoituksen toissapäivänä Kuluttajavirastoon selvitystä varten toimiiko DNA kuluttajaa loukkaavalla tavalla ja onko sopimusehdot kohtuuttomat. Soitin myös aiemmin paikalliselle kuluttaja-asiamiehelle ja tunsi hyvin asian! Valituksia on kuulemma tullut runsaasti mutta harva viitsii lähteä mihinkään "tositoimiin". Hän kehotti seuraamaan tiedotusvälineitä jos joku vaikka hakisi oikeusistuimesta ennakkopäätöksen asiaan. Koitin myös soittaa DNA:lle mutta kun silloin ei enää ollut DNA:n liittymää mistä olisi voinut rauhassa jonottaa vaikka tuntitolkulla niin reilu puolen tunni jonottamisen jälkeen luovutin! Onnistuin kuitenkin hankkimaan aika ihmeellisen numeron DNA;lle, johon vastataan heti!!! Se on jonkinlainen "viranomaisnumero", virkailija kyseli innokkaasti mistä olen saanut tämän numeron mutta en tietenkään vastannut! Minun mielestäni jokaisen joka on saanut vastaavanlaisen "HIRMULASKUN" tulisi ottaa yhteyttä em. viranomaisiin ja valittaa asiasta. Sehän ei sitäpaitsi maksa mitään! Ilmoittelen kun omassa asiassani jotain tapahtuu!!
- @ndy
eki kirjoitti:
Laitoin ilmoituksen toissapäivänä Kuluttajavirastoon selvitystä varten toimiiko DNA kuluttajaa loukkaavalla tavalla ja onko sopimusehdot kohtuuttomat. Soitin myös aiemmin paikalliselle kuluttaja-asiamiehelle ja tunsi hyvin asian! Valituksia on kuulemma tullut runsaasti mutta harva viitsii lähteä mihinkään "tositoimiin". Hän kehotti seuraamaan tiedotusvälineitä jos joku vaikka hakisi oikeusistuimesta ennakkopäätöksen asiaan. Koitin myös soittaa DNA:lle mutta kun silloin ei enää ollut DNA:n liittymää mistä olisi voinut rauhassa jonottaa vaikka tuntitolkulla niin reilu puolen tunni jonottamisen jälkeen luovutin! Onnistuin kuitenkin hankkimaan aika ihmeellisen numeron DNA;lle, johon vastataan heti!!! Se on jonkinlainen "viranomaisnumero", virkailija kyseli innokkaasti mistä olen saanut tämän numeron mutta en tietenkään vastannut! Minun mielestäni jokaisen joka on saanut vastaavanlaisen "HIRMULASKUN" tulisi ottaa yhteyttä em. viranomaisiin ja valittaa asiasta. Sehän ei sitäpaitsi maksa mitään! Ilmoittelen kun omassa asiassani jotain tapahtuu!!
kuulostellaan tilannetta!!!
- Joonas
Juu tuli mullekkin lasku dna:lta syyskuussa saunalahdelle siirretystä numerosta tänään.Koittivat veloittaa lokakuu-joulukuu kuukausimaksut.Soitto aspan , kesti läpipääsy 22min, ja sit erittäin töykeää palvelua , kunnes latasin siirtosopimuksen asiat pöytään ja sanoin ottavani yhteyden kuluttajaviranomaisiin aiheetoomasta laskusta , muuttui äänensävy ja lasku todettiin asiattomaksi pitkin selitteleyin.
Toivottavasti muut oppii myös tästä tapauksesta jotain , pakko laittaa kova kovaa vasten , jos aikoo oikeuksiaan puolustaa. - Vaihtoon menee!
Ihan on amatöörien puuhastelua Dna:n touhu.
Itselle laskuja tulee miten sattuu..muijalle ei vielä lainkaan, vaikka netistä katsottuna saldoa on kuitenkin syntynyt.
Samoin hinnnat ihan pilvissä, vaikka muilla laskee koko ajan.
Tekstarit myös katoilevat usein johonkin ö-mappiin.
Heti ensitilasssa aion vaihtaa pois!!- acnmies
DNA ei ole minunkaan mielitietty. Ihmettelen miten sillä firmalla on vieläkin 760000(3.1) asiakasta. joten oli oikein mukava lukea keskusteluanne. Näin pitkä keskustelu, niin taitaa olla pikkusen jotain vialla Dna:lla. 4 syytä miksi en ole enää DNA:n asiakas. 1. Ei kuulu 2. Asiakaspalvelu kehnoa ja jonottaminen kestää tuhotttoman kauan(onneksi on hands free)3.Laskutus mitä sattuu.4. Gprs ei toiminut.
DNA ei ole tehnyt mitään näille epäkohdille, eikä ilmeisesti aiokaan tehdä.
Kaikki nämä toimii paremmin Soneralla, Radiolinjalla ja ACN:llä(kokemusta on) Kaikki on kokeiltu. Suosittelen ACN Friends liittymää. - huuhaa
acnmies kirjoitti:
DNA ei ole minunkaan mielitietty. Ihmettelen miten sillä firmalla on vieläkin 760000(3.1) asiakasta. joten oli oikein mukava lukea keskusteluanne. Näin pitkä keskustelu, niin taitaa olla pikkusen jotain vialla Dna:lla. 4 syytä miksi en ole enää DNA:n asiakas. 1. Ei kuulu 2. Asiakaspalvelu kehnoa ja jonottaminen kestää tuhotttoman kauan(onneksi on hands free)3.Laskutus mitä sattuu.4. Gprs ei toiminut.
DNA ei ole tehnyt mitään näille epäkohdille, eikä ilmeisesti aiokaan tehdä.
Kaikki nämä toimii paremmin Soneralla, Radiolinjalla ja ACN:llä(kokemusta on) Kaikki on kokeiltu. Suosittelen ACN Friends liittymää.DNA on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1522954Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3682050- 411805
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371772Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328975Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53792