Uniennustus

sex

Oli ihan tavallinen koulupäivä –tai sit ei. Mä olin nähny ihan sekoo unta, missä mä ja yks meijän reksi hässittiin. Mä olin ollu kokopäivän tosi kiihottunu ja saanu ajateltua kaikesta pienestäki jo jotain nussimiseen liittyvää. Petriki kysy et lainaaks kumia? Vittu, mä hokasin ihan väärin ja aloin vuolaasti selittelemään ettei mul nyt oo, valitan. Ja sit kävi kans sellanen juttu et rexi pyysi mua kansliaansa ja siitä mä olin ihan varma, että nyt. Nyt se tapahtuu.
Reksi seiso oman toimistopöytänsä takana asiallisena ku joku asianajaja tai joku. Meijän reksi on sitä luokkaa kolmikymppinen, et sitä luulee kymmenen vee nuoremmaks, eli suoraan sanottuna hravinaisen seksikäs ihminen. Mä olin sattunu sinä päivänä laittaa minarin päälle (jälkeenpäin ajatellen luojan kiitos). Mun reidet valu mun omia mahloja, mä luulen et se johtu mun unesta. Mun kaikki aistit oli valmiina toimimaan. Näin se keskustelu meni.
R:Onko sinulla se?
M: mikä?! (tämän melkeinpä kiljaisin, luulin taas omiani)
R: se paperi jonka annoin täytettäväksi.
M. Ei. (kuulostin pelokkaalta koiranpennulta)
R: Enkö sanonut että täksi päiväksi?? (ankaralla äänellä)
M:Kyllä (kuin partiolainen)
R: Sitten sinä haet sen. (tyyni kuin viilipytty)
M: tottakai…
R: Pääasia että se on minulla tänä päivänä.
Lähdin siis pikapikaa hakemaan tuota nimenomaista paperia kotoa ja melkein laukkasin takaisin kouluun. Menin rehtorin kansliaan ja ojensin paperin.
R:sepäs oli nopeata toimintaa.
Tyydyin vain nyökkäämään ja käännyin jo poistuakseni. Siinä samassa tunsin kädet lantiollani. Nostin katseeni reksin kasvoihin. Irrotin hänen kätensä lantioltani ja kävelin rehtorinpöydälle. Istuin siihen ja aloin riisuutumaan pienestä topistani. Mulla ei tietenkää ollu rintsikoita alla, joten otin topin siten pois että oikein pullautin rintani reksin nähtäväksi. Reksillä alkoi housuissa olla jo ahdasta.
Hän käveli luokseni, tuijottaen rintojani. Sitten hän nosti mut tukevalla otteella itseään vasten puristaen mua pakaroista. Sen kädet alko hiveleen mun reiden sisäpintaa ja siitä se nousi vähitellen.. ja samassa reksi vetäs kätensä kuitenkin pois.
Multa pääsi pieni pettynyt huokaus, jonka reksikin kuuli. Hän avasi vyönsä soljen ja tiputti farkkunsa maahan. Hän vetäisi sauvansa esille ja multa pääsi hihkaisu. Se oli niin…Suuri! Hän alkoi hampaillaan riisumaan minariani. Kun minari lopulta löysi itsensä lattialta, reksi kävi mun ainoon vaatekappaleen kimppuun. Hän alkoi hivuttamaan mun stringejä alas.. ja niin me oltiin molemmat alastomia. Reksi ahmi katseellaan vartaloani. Mä menin ilman reksin kehotusta pöydän kulmalle odottamaan.
Reksi ei tarvinnut enempää vihjailuja, se tajus heti ja painoi päänsä reisieni väliin. Reksi nuoli ensin anaalin ympärisön, sitten hän siirtyi pilluni huulille ja muljahti siitä sisään. Painoin hänen päätään kaksikäsin kiinni mun pilluun. Sit reksi lopetti ja nosti mut syliinsä. Se laitto se kyrvän mun pillulle ja työntyi muhun. Se alko järjestelmällisen rytmin ja alko naimaan mua. Sit se nosti mut seinälle ja antoi armottomasta kyrvästään mulle nautinnon. Mä valuin mahlojani ja ois voinu luulla et mä tulin jo. Sit se yhessä vaiheessa laitto mut pöydälle mahalleni ja alko naimaan mua anaaliin. Se nai ku viimistä päivää ja ihmettelin, jos joku ei kuullu meitä. Kassejen hakkaava ääni reisiäni vasten lisättynä mun vikinään ja huohotukseen ja reksin puuskuntaan oli aikamoinen möykkä. Mut sillon mä en välittäny siitä.
Reksi vei mut mun anutintojeni huipulle. Kun mä olin jo muutaman kerran tullu, se sito mut sen pöytään kiinni, ja taiko jostain pyykkipojan, minkä se sit laitto mun klitorikseen. Se sattu niin prkleesti, mut se sattu hyvälllä tavalla. Reksi alko sit naimaan mua siinä ja mä nostin lantiooni tahdissa minkä kykenin. Sit alko reksiki tekeen tulojaan ja se otti kyrpänsä musta ja anto tulla laakinsa mun rinnoille. See nuoli ne ite siitä viä pois. Sit reksi alko viä nuolemaan mun pillu, mikä kuumana sykki reksin hyväilyssä. Reksi päästi mut irti ja sano:
- Nähään suihkulla. Muijien puolel.
Mä en eka hokannu mitä se meinas, mut sit tajusin et se tarkotti liikkasalin suihkuja. Oli vasta aamupvä, joten veilä ei olisi liikkatunteja. Puin vaatteet päälleni ja suorin itseni liikkasalin suihkuihin. En nähnyt reksiä missään, mutta jälleen hän tartui minuun takaapäin, tällä kertaa rinnoista. Suorimme vaatteet pois yltämme vauhdissa ja menimme suihkuhuoneeseen. Reksi otti suihkun käteensä ja käski mun mennä maahan makaan. Tein työtä käskettyä ja levitin jalkani. En osannut odottaa sitä, reksi laittoi suihkun suoraan paineella kohti pilluani. Levitin jalkojan entistä enemmän, niin pitkälle kuin kykenin. Rexi jätti suihkun päälle ja alkoi naimaan mua siinä suihkuhuoneen lattialla. Tällä kertaa hän halusi taas anaaliani ja käski mun mennä polvilleni. Tein sen ja taas hän nai mut niin korkeelle että. Sit mä halusin ratsastaa sillä. Reksillä seiso jo valmiiks joten mä kävin vaan sen päälle ja tunsin kuinka se suurin koskaannäkemäni kyrpä liuku mun sisään ja aloin vuorostani mä järjestelmällisen nainnin.
En tiä/muista kuin kauan me oltiin suihkuilla, mutta joka tapauksessa kauan. Menin pukkkariin pukemaan ja kuulin reksin sanovan:
- Mä soittelen.

0

1160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

        Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
        Ikävä
        57
        3849
      2. Mikä sai sut ihastumaan

        Mitä tapahtui?
        Ikävä
        167
        2377
      3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

        https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
        Sinkut
        211
        2120
      4. Mitä tehdä asialle?

        Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
        Sinkut
        142
        2043
      5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

        Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
        Maailman menoa
        421
        1453
      6. 79
        1241
      7. Ethän syytä itseäsi

        siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
        Ikävä
        139
        1214
      8. Hyvää heinäkuuta

        Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
        Ikävä
        235
        1145
      9. Olet mies varmasti peto

        Makkarin puolella. 🤤
        Ikävä
        84
        1099
      10. Olen pahoillani mies

        Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
        Ikävä
        55
        1080
      Aihe