lukekaapa

susanna

mikä teidän mielestä on tytöissä seksikästä?? tuli vaan mieleen kun yksi jätkä sano mua sexyksi, tahtoisin tietää että mitähän se mussa mahdollisesti näkee...=)

13

881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaa

Musta tuntuu että se näkee sussa hyvän takapuolen iha ok näköne... ta sanon nopeesti... hyvät muodot... niin minä luulisin.

• Zetor

Ehkä? Oman kultani kokonaisuus on toooosi seksy.

• niknak

hyvät muodot se sussa näkee!!mut mun mielestä kaikki pojat on just tollasia!!ei niistä piä ressata!!

• seksybady.............ouh
        Zetor kirjoitti:

Ehkä? Oman kultani kokonaisuus on toooosi seksy.

Sussa voi olla seksikästä,,,,,,

#rinnat
        #peppu
        #vartalo
        #sydän

suurinpiirtein kaikki......

...se tyyppi taitaa pitää susta!

• just a guy -84

Eiköhän se nää sussa kauniit kasvot, hyvän takapuolen ja sopivan rintavarustuksen. Eli siis kokonaisuuden niinkun sanottiin.

• Ketkajenkka

Tai sit se vaan sano sen muuten vaan että sulla nousis pizza päähän ja sitä rataa..

• poju

on persoonallisen kaunis. Mallit harvoin on kovinkaan seksikkäitä, persoonattomia täydellisyyden tavoittelijoita lähinnä. Ja ennenkaikkea seksikkyys on käyttäytyminen ja pukeutuminen. Paljastavat vaatteet korkokengät yhdistettynä pitkiin hiuksiin, naiselliseen (ei pikkulikkamäiseen) ääneen ja hiukan sipsuttavaan kävelytyyliin on ainakin mun silmään pirun seksikästä. Rinnoilla ei tässä oo merkitystä paljoa (isommat _pieni_ plussa) mutta selluliittivuorten näkyminen tekee seksikkyyteen pyrkijästä lähinnä tee-se-itse-pellen näköisen.

• tattooed bad boy

Ei tollaiseen taida olla oikeaa vastausta.
      Ite tykkään suunnattomasti, jos tytöllä on hymykuopat tai pieni luomi kasvoissa, mieluiten vielä nenän pielessä *nam*
      Joku muu sitten tykkää jostain toisesta asiasta.
      Luulisin että kyse on ollut jostain takapuolesta tms. sellasia me kundit ollaan...

• jätkä 82

Tohon on aika monimutkasta vastata.. Mut yritetään=) No mun mielest naisen pitää olla sopusuhtanen.. Elikkä ei liian isot rinnat tai liian iso perse omaan kroppaansa.. Tota on vaikee selittää tarkemmin.. Rintojen koolla ei oo mitään välii, jos muijat niin luulee.. Mut rinnat kyllä pitää löytyy.. Kireet vaatteet voi olla jotain.. Oma naiseni ei yleensä käytä kovinkaan kireitä vaatteita.. Mutta kummiskin näyttää sexyltä.. Vaikea selittää.. Voi olla se, että nainen näyttää silloin naiselta, eikä miltään "mallilta".. Ja on oma ittensä.. Elikkä pukeutuu niinku tykkää.. Se on jokaisen silmissä.. Kirjotin tän ympäripyöreesti, ku ei sitä voi sanoo todellakaan et näin se on.. Vaan ihmiset on persoonallisia ja jokainen näkee ihmiset eri tavalla.. Esim. Sun mielest joku jätkä on komee ja sun kaverin mielest se on ok tai sitte se ei pidä siit ollenkaa.. Sama "sexyjen naisten kanssa".. Mutta kokonaisuus on tärkein asia! Siihen vaikuttaa kaikki.. Luonne, ulkonäkö, vaatteet, kaikki.. Niin vaikee kuvailla =)

• ihmettelijä

Mä en oo oikein tajunnu tätä ulkönäkö juttuu. Jos kokonaisuus on tärkein, niin kumpi painaa kokonaisuudessa enemmän:kroppa va kasvot?

Mietin usein mistä kaikki on kiinni. Mulla on ihan ok kroppa,muotoja ja muuta sopivasti ja mun luonnetta on monet kehunu. Kuitenkin se jätkäkaveri puuttuu. Monet jätkät kattoo mua kyllä pitkään ja kakskin kertaa, mut kukaan ei mene "ite asiaan" Onko mua sitte niin vaikee lähestyy vai? ei mun mielestä.

Vai johtuuko kaikki siitä että asun pienellä paikkakunnalla? vai mun suht nuoresta iästä? (16) Mistä se on kiinni että mulla on niin auttamattoman vähän seurustelu kokemusta??? En ryyppää,onko se se syy? kännissäkö vaan niitä aloitteita osataan tehdä? en tiedä,kertokaa te mulle...

• just a guy -84
        ihmettelijä kirjoitti:

Mä en oo oikein tajunnu tätä ulkönäkö juttuu. Jos kokonaisuus on tärkein, niin kumpi painaa kokonaisuudessa enemmän:kroppa va kasvot?

Mietin usein mistä kaikki on kiinni. Mulla on ihan ok kroppa,muotoja ja muuta sopivasti ja mun luonnetta on monet kehunu. Kuitenkin se jätkäkaveri puuttuu. Monet jätkät kattoo mua kyllä pitkään ja kakskin kertaa, mut kukaan ei mene "ite asiaan" Onko mua sitte niin vaikee lähestyy vai? ei mun mielestä.

Vai johtuuko kaikki siitä että asun pienellä paikkakunnalla? vai mun suht nuoresta iästä? (16) Mistä se on kiinni että mulla on niin auttamattoman vähän seurustelu kokemusta??? En ryyppää,onko se se syy? kännissäkö vaan niitä aloitteita osataan tehdä? en tiedä,kertokaa te mulle...

No ei se dokaamisen puute ainakaan mikään syy tohon oo. Siitä se ei siis johdu. Ehkä sä sitten vaan oot vaikeesti lähestyttävä. Ootko ite ikinä kokeillu mennä jollekkin kattelijalles jutteleen ja yrittää vaikka iskee sitä? Et oo tainnu... Mä en mee sanoon mitään tohon kumpi painaa vaa-assa enemmän, kasvot vai vartalo. Kyllä mä tiedän monta tyttöö joilla on ihan hyvä vartalo, mutta naama sitä luokkaa ettei paljon kiinnosta lähteä kontaktia tekemään. Tiedän kans monta tyttöö joilla on kivat kasvot, mut vartalo ei oo niin kauheen hyvä. Ehkä mä kuitenkin yrittäisin mielummin tätä jälkimmäistä vaihtoehtoo. Jos sä sitä seurustelukokemusta haluut niin meet vaan rohkeesti ite jutteleen niille joista oot kiinnostunu. Maailma ei pyöri jollei sitä itse pistä pyörimään...

• jeh
        ihmettelijä kirjoitti:

hei järki mukaan touhuun please

• Ihmettelijä
        just a guy -84 kirjoitti:

No ei se dokaamisen puute ainakaan mikään syy tohon oo. Siitä se ei siis johdu. Ehkä sä sitten vaan oot vaikeesti lähestyttävä. Ootko ite ikinä kokeillu mennä jollekkin kattelijalles jutteleen ja yrittää vaikka iskee sitä? Et oo tainnu... Mä en mee sanoon mitään tohon kumpi painaa vaa-assa enemmän, kasvot vai vartalo. Kyllä mä tiedän monta tyttöö joilla on ihan hyvä vartalo, mutta naama sitä luokkaa ettei paljon kiinnosta lähteä kontaktia tekemään. Tiedän kans monta tyttöö joilla on kivat kasvot, mut vartalo ei oo niin kauheen hyvä. Ehkä mä kuitenkin yrittäisin mielummin tätä jälkimmäistä vaihtoehtoo. Jos sä sitä seurustelukokemusta haluut niin meet vaan rohkeesti ite jutteleen niille joista oot kiinnostunu. Maailma ei pyöri jollei sitä itse pistä pyörimään...

ehkäpä mä sitten olen vaikeesti lähestyttävä... vähän vaikee sitä on ite kuitenkin sanoo...
        Ja sä olit oikeessa,en mä ole koskaan mitään alotetta tehny,en mä osaa muutaku kattoo takasin ja ehkä hymyillä jos pystyn siinä siihenkään...Mä menen aina aika paniikkiin jos joku alkaa osottamaan mulle mielenkiintoaan.
        Sen se tekee,kun on joskus ollu kiusaamisen kohde ulkonäön takia,se itsetunto häviää sitte aikas kokonaan pitkäks aikaa...

Joops,ja sit mulla on toinenkin ongelma... Mä oon huomannu,että mä pakenen aina kun pitäs mennä suhteessa syvemmälle asteelle. Mulla oli tossa joku aika sitte jätkäkaveri,ja kun meidän suhde alko kehittyyn siihen malliin,että kuvioihin tuli nää kaikki matkustus ja yötäolemis- jutut, mä otin etäisyyttä. En vaan pystyny mihinkään "läheisempään". Mä luulen ettei tää oo kiinni siitä,ettenkö olis vielä valmis seurusteluun. Koska mä olisin todella halunnu jotain syvällisempää,mut jokin sen aiheutti että mä en saanu itseäni lähtemään sen luokse. (Tää ei johdu myöskään siitä jätkästä) Mä kysyisinkin,että jos joku nyt ymmärtää tän mun ongelman,niin onko kellään vastaavaa pakenemis-syndroomaa tai tietäskö joku millä siitä pääsee eroon?? Häiritsee todella kun ei pysty elämään suhteessa niin täysillä kun haluaisi...(kun jonkun suhteen onnistuu kehittelemään..:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      185
      12550
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      85
      6134
    3. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      114
      5507
    4. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      149
      5492
    5. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      4412
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      43
      4282
    7. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      92
      4240
    8. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      42
      4211
    9. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      33
      4148
    10. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      48
      3727
    Aihe