oon ihastunut yhteen tyttöön. ja en uskalla mennä juttelemaan hänen kanssa. mitä teen.. neuvoja kiitos!!!
rakastunut!!!!1
10
469
Vastaukset
- KoKeMustA On......
Ei kelpaa syyx "en uskalla"!! Jos sä rakastat sitä tyttöä oikeesti,sä menet puhumaan!! Tyttö on riskin arvonen,nolotti tai ei!!
Tiiän,et on helppo sanoo,mut mä oon ittekkin tällä hetkellä maailman ihanimman jätkän kanssa,ja MINÄ TEIN ALOTTEEN!!
Joten nyt helvettiin paskanjauhamiset uskaltamisesta,meet juttelemaan ja sillä selvä!! - Pipsa
Siittä vaan, niskasta kiinni. ihanaa kun miehet tekee alotteen niin ei tarvi vaivata omaa naisen päätään. Mikään ei oo ollu niin ihanaa kun se että kun dit tulee juttelemaan. Lähetä tytöllesi vaikka joku ihana vihjaileva viesti! Onnea!
- Kiitus= tiia
..onko sukunimesi Sippola?òletko kokemäeltä?meinaa..joo..vastaa maililla osotteeseen: [email protected] !!!
- just a guy -84
Kuten sanottu meet vaan puhumaan. Mä oon ollu tässä jonkun aikaa samassa tilanteessa eikä siitä pääse muuten yli kuin pistmällä itsensä likoon. Ja mä en todellakaan oo mikään kauheen rohkee tyyppi, vaan se puhumaan meno on aina hirveen vaikeeta, mutta kun sen kerran on tehnyt niin toinen kerta on NIIIN paljon helpompi...paitsi jos sillä kertaa tyttö on toinen... Juttelemaan vaan siis. Onnea.
- Pessimisti = realisti?
Mutta sepäs vasta rulettaa, jos menee puhumaan, ja muija sanoo päin naamaa, että olet perseestä. Toinen variaatio on, että se ei sano, ja puolen vuoden päästä tajuat tuhlanneesi kauheasti akkaan, joka petti koko ajan selän takana...
- just a guy -84
Pessimisti = realisti? kirjoitti:
Mutta sepäs vasta rulettaa, jos menee puhumaan, ja muija sanoo päin naamaa, että olet perseestä. Toinen variaatio on, että se ei sano, ja puolen vuoden päästä tajuat tuhlanneesi kauheasti akkaan, joka petti koko ajan selän takana...
Tiedän tasan tarkkaan tunteen. Oon saanu pakit niin moneen kertaan et oikeen pahaa tekee. Mä oon havainnu kyllä että noissa touhuissa vaan sattuu, mut en oo silti oppinu oleen tekemättä sitä ja aina pitää yrittää uudestaan jos vaikka joskus ihan pääsiskin ulos jonkun kanssa. Onhan se aika optimistinen toive, mut en vaan voi olla yrittämättäkään.
Terv. Toinen pessimisti=realisti
- jopi
minä soitin yhdelle tytölle
siitä alkoi seurustelu
puhelimessa on helpompi puhua- Antti
en tiedä, mitä sanon, meen kummiskin ihan solmuun!!!!!!!!!!!!!!!!!1
- one
Antti kirjoitti:
en tiedä, mitä sanon, meen kummiskin ihan solmuun!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ei sen juttelun niin järkevää tarvii olla.Kunhan puhut jotain ja otat ihan rennosti vaan!!Kyllä se juttu lähtee sit luistaan.Kun joku tossa sano et puhelimessa on helpompi puhua ni mun mielestä livenä on helpompi puhua tai ainakin paljon mukavampi kun näkee toisen.
- Antti
one kirjoitti:
Ei sen juttelun niin järkevää tarvii olla.Kunhan puhut jotain ja otat ihan rennosti vaan!!Kyllä se juttu lähtee sit luistaan.Kun joku tossa sano et puhelimessa on helpompi puhua ni mun mielestä livenä on helpompi puhua tai ainakin paljon mukavampi kun näkee toisen.
Nyt mä soitan hänelle.. Kiitos teille kaikille jotka kannusti mua, kerron vastauksen illalla tai huomen aamulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su19112872- 826255
- 1175819
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495532Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene234442- 924340
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434322Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla424241Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko334198Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?483747