On rankkaa olla yksin, kun kaikilla muilla on kaveri ja hauskaa yhdessä.
näin on
8
405
Vastaukset
- tytteli
Siis millä lailla?ootko f/m..kaveriako kaipaat vai omaa kultaa?
- Zetor
Nyt oot kato asian ytimessä
- köyhästi on asiat
Perjantai ilta taaas minä se vaan "surffailen" netissä TIETENKIN yksin, koulussa on vaikeeta olla kaikilla on jätkä tai ainkin kavereita,mutta mulla ei kumpaakaan.
- raider
Sinänsä ei mitenkään positiivinen asia, mutta ehkä se vähän lohduttaa.
- vilä huonommin on asiat
raider kirjoitti:
Sinänsä ei mitenkään positiivinen asia, mutta ehkä se vähän lohduttaa.
joka ei oli niistä "huolista" kevyin....
- ghetto hunajapupu
vilä huonommin on asiat kirjoitti:
joka ei oli niistä "huolista" kevyin....
Mäkin olen yksinäinen...ei kaveria, ei kundia...onhan mulla perhe, mutta siihen se jääkin...koulussa olen koittanut jutella mutta ketään ei näytä kiinnostavan tämmöinen :(
- -
Olen onnellinen vaikka olenkin yksin, mä menetin 2vuotta sitten kaikki ystäväni, tyhmän jätkän takia,siis kaverini silloinen ihastus olikin rakastunut minuun,kaveri ja hänen ihastuksensa kuitenkin alkoivat seurusteleen,hän katkaisi välinsä minuun sillä hän ei halunnut minun olevan hänen poikakaveriaan lähellään,tässä sodassa menetin kaikki muutkin ystävät,mut onneksi tuolloin omistin ihanan poikakaverin jonka kanssa sain viettää kaiken ajan, mutta kun me erottiin, kaipasin hiukan ystäviäni, oisin tarvinnut heidän tukeaan, mutta näin parempana että selviän yksin,kuten selvisinkin, ystäväni kuulivat erostani silloisen kanssa siis korjaan entiset ystäväni, he pilasit kaiken he kertoilivat sairaalloisia juttuja minusta exälleni,esim. olen pettänyt häntä(en ollut) olen nyt raskaana ja kaikkea idioottia, joten ehkä nyt ymmärrät joskus on vain parempi olla yksin, sitä ei etes huomaa minkälainen ihminen on ennenkuin jotain pahaa tapahtuu,en olisi koskaan voinut kuvitella ystäviäni tuollaisiksi joskus 5vuotta sitten, mutta elämä jatkuu.. Ota ilo irti yksinäisyydestä, saat tehdä mitä ikinä haluat ,ilman että kaverit mäkättäisivät ja arvostelisivat..
- raider
Jos kukaan enää lukee tätä, ja kaipais vaikka maili/ kirjekaveria, niin mulle saa mailata os.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k513666On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole382361Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi712308Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä602198Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.271626Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma711564- 761457
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?551003Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?68992Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi40879