On rankkaa olla yksin, kun kaikilla muilla on kaveri ja hauskaa yhdessä.
näin on
8
406
Vastaukset
- tytteli
Siis millä lailla?ootko f/m..kaveriako kaipaat vai omaa kultaa?
- Zetor
Nyt oot kato asian ytimessä
- köyhästi on asiat
Perjantai ilta taaas minä se vaan "surffailen" netissä TIETENKIN yksin, koulussa on vaikeeta olla kaikilla on jätkä tai ainkin kavereita,mutta mulla ei kumpaakaan.
- raider
Sinänsä ei mitenkään positiivinen asia, mutta ehkä se vähän lohduttaa.
- vilä huonommin on asiat
raider kirjoitti:
Sinänsä ei mitenkään positiivinen asia, mutta ehkä se vähän lohduttaa.
joka ei oli niistä "huolista" kevyin....
- ghetto hunajapupu
vilä huonommin on asiat kirjoitti:
joka ei oli niistä "huolista" kevyin....
Mäkin olen yksinäinen...ei kaveria, ei kundia...onhan mulla perhe, mutta siihen se jääkin...koulussa olen koittanut jutella mutta ketään ei näytä kiinnostavan tämmöinen :(
- -
Olen onnellinen vaikka olenkin yksin, mä menetin 2vuotta sitten kaikki ystäväni, tyhmän jätkän takia,siis kaverini silloinen ihastus olikin rakastunut minuun,kaveri ja hänen ihastuksensa kuitenkin alkoivat seurusteleen,hän katkaisi välinsä minuun sillä hän ei halunnut minun olevan hänen poikakaveriaan lähellään,tässä sodassa menetin kaikki muutkin ystävät,mut onneksi tuolloin omistin ihanan poikakaverin jonka kanssa sain viettää kaiken ajan, mutta kun me erottiin, kaipasin hiukan ystäviäni, oisin tarvinnut heidän tukeaan, mutta näin parempana että selviän yksin,kuten selvisinkin, ystäväni kuulivat erostani silloisen kanssa siis korjaan entiset ystäväni, he pilasit kaiken he kertoilivat sairaalloisia juttuja minusta exälleni,esim. olen pettänyt häntä(en ollut) olen nyt raskaana ja kaikkea idioottia, joten ehkä nyt ymmärrät joskus on vain parempi olla yksin, sitä ei etes huomaa minkälainen ihminen on ennenkuin jotain pahaa tapahtuu,en olisi koskaan voinut kuvitella ystäviäni tuollaisiksi joskus 5vuotta sitten, mutta elämä jatkuu.. Ota ilo irti yksinäisyydestä, saat tehdä mitä ikinä haluat ,ilman että kaverit mäkättäisivät ja arvostelisivat..
- raider
Jos kukaan enää lukee tätä, ja kaipais vaikka maili/ kirjekaveria, niin mulle saa mailata os.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62915
- 119704
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79680- 39636
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36631- 87561
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 38482
- 41481
- 71457