On se aina niin harmillista kun olet rohkaissut itsesi menemään puheille tai soittamaan ja vastaukseksi saat nyrpeitä katseita.Ei kiinnosta, ei ole aikaa on varattu.Syitähän riittää.Tuntee itsensä joka kerta niin petetyksi. Koskahan minun kohdalleni sattuu mies jota myös minä kiinnostan?
Pakit
1
284
Vastaukset
- Pure pleasure seeker
Enpä pysty sanomaan koska sinusta joku kiinnostuu, mutta yrittänyttä ei laiteta eli jos ei ole "tavoitteita" tai jos ei koskaan yritä, ei voi myöskään mitään saada. Valitettavaa, että sulle ei oo käyny flaksi, mutta pakeista huolimatta elämä jatkuu ja maailma jatkaa pyörimistään akselinsa ympäri.
Kummastuttaa nuo nyrpeät katseet, sillä joskus minustakin on satuttu kiinnostumaan ja vaikka en olisi itse jostain syystä kiinnostunut, en silti anna suoraan tylyjä pakkeja, koska en halua loukata ketään ja mielestäni ei ole mitään mageempaa kuin kuulla, että joku on kiinnostunut minusta.
Hyvää metsästysonnea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58859
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31574Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 32498
- 41481
- 82481
- 37455
- 70436