kertokaa mielipiteenne =)

Ronja

yks jätkä on kertonu tykkäävänsä musta jne... ja mä olen vapaa, mutta mitä tehdä kun se jätkä ei oikeastaan saa mua *sykähtämään*? tiedätte varmaan mitä mä tarkotan, ei tuu semmosta jännää tunnetta. se tyyppi on kyllä ihan ok ja kiva, mutta mutta....mitä mun pitäis tehä???

9

647

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AnGeL

Mulle on kans käyny joskus ihan samalla tavalla.. Jätkä ihastu muhun mut mulla ei ollu sitä kohtaan muita tunteita ku se mitä kaveria kohtaan yleensä tunnetaan; eli se oli tosi kiva mut siitä puuttu se jokin!
      Niimpä mä kerroin sille heti että ei tää tuu onnistaa ku mä en taho olla muuta ku kaveri... Ja hyvä että sanoin, sillä olis väärin alakaa seurustelee jos ei tunnu hyvältä. Ja me ollaan edelleen yhtä hyviä kavereita ku ennenki!! Sulla pitää tarkkaa miettii mitä tunnet sitä jätkää kohtaan, ettet tee väärä päätöstä. Hyvät Jatkot sulle!!!:)

• DJ

Ei älkää muijat ain sanoko tota samaa vanhaa lausetta -ollaan vaan kaverita, mä en oo valmis tähän nyt.
        Vaan kertokaa jus niin kun asia on kiertelemättä silloin jätkät ei jää miettimään mitää..

• Tulin, Näin ja olen nyt humatt

Mullekin kävi aivan samaalla tavalla, erona vain sukupuolet toisinpäin.

Eli tää gimma diggas musta varmaan enemmän kuin kukaan musta ikinä on digannu. Itsekkin tykkäsin käydä hänen kanssa ulkona ja gaiffatkin rupes kuumottaa et rupee ny seukkaa sen kaa, joten lopulta pyysin häneltä hieman aikaa miettiä ja keskustelin hänen kanssaan tyyliin: "jos seurustelisimme, niin mitä tapahtuisi...jne.". No loppujen lopuksi tulimme siihen päätökseen, että yrittänyttä ei laiteta ja en voisi koskaan tietää oisko meillä skulannu ellei oltais kokeiltu.

No jouduin sitten harmikseni todeta, että olin tyytyväisempi elämääni ollessani vain kaveri hänen kanssaan. Ei hän ideaa hirveesti diggaillu, mut en voinut valehdella samalla itselleni kuin myös muille, että muka tuntisin häntä kohtaan jotenkin enemmän. Olen todella pahoillani enkä halua loukata häntä, sillä hän kyllä on täysin ihastumiseni arvoinen, enkä mitenkään "nauttinut" tilanteesta kun jouduin tuottamaan hänelle pettymyksen.

Nyt tilanne on kuitenkin parempaan päin, voin ylpeänä todeta, että olen hänen ystävänsä ja käymme jälleen ulkona normaaliin tapaan vain ystävinä.

Olen todennut ettei voi sanoa, että joku leffa olisi huono, ennen kuin sen on nähnyt. Eli kannattaa kokeilla skulaaks vai ei. Sopii vain, että ei odota suhteelta liikaa, ei asiasta jutteleminen voi olla liian vaikeaa, mutta vaikka mitä tapahtuisi, elämä jatkuu ja maapallo jatkaa pyrimistään.

• just a guy -84

Anna sille mahdollisuus. Ei siitä varmaan suurta haittaa oo jos kerran pari käytte kahden ulkona ja vähän tutustutte ja jos vielä sen jälkeen tuntuu ettei innosta, niin sitten raahaat sen vaikka kahville ja kerrot, että se teiän juttu ei tulis toimimaan. Mä annan nyt sellasen vinkin ihan vaan sen jätkän takia kun oon ite oikeestaan ihan samassa asemassa kun se, että yritä selittää se asia sille siten, että annat sen ymmärtää että vika on enemmänkin sussa kun siinä jätkässä. Se nyt sattuu siihen kuitenkin jos se susta yhtään välittää, mutta toi tapa nyt ei ainakaan täysin murskaa sen itseluottamusta ja itsetuntoo. Ainakaan toivottavasti. =/

• *Bzy*- Girlie

Mulla oli samanlainen tilanne mun nykyisen jätkäkaverin kans. Mutta nyt me ollaan oltu onnellisesti jo yli 2 kuukautta yhessä. Eli halusin vaan sanoo, et sun ei välttämättä kannata tyrmätä sen jätkän "iskuyrityksiä" vielä vaan tutustua vaikka ihan vaan kaverina siihen:). Niin mäki tein, mut sit mä vaan auttamattomasti rakastuin siihen jätkään. Kaikkee hyvää sulle ja anna ajan näyttää...

• yksinäinen

Voin kokeuksen syvällä rinta äänel sanoo et mul oli samanlaiset fiilikset mun ex jätkän kohdalla.Tää jätkä alko soitteleen ja pyytään niille ryyppään jne.Seikkailun haluisena menin vaikka tunsin pelkkää kaveruutta jätkää kohtaan!No kuinkas kävikään,alettiin seurusteleen,seurusteltiin kax vuotta ja oltiin kihlois.Nyt kun meille tuli reilu kuukaus sitte ero, niin et arvaa miten kova paikka se mul oli, vaik kaverina lähin leikkiin mukaan.Mun mielest toi oli parempi tapa tutustua kunnet ollu seittemännes taivaas heti alust alkaen!Tsemppiä sulle!

• kokemusta on

...että teidän juttunne ei ikinä tulisi toimimaan.
      Mulle on joskus käyny samalla lailla ja kokemuksesta voin kertoa että loppujen lopuks sua vaan rupee suurinpiirtein oksettaan aina kun näät sen... joten unohda se tyyppi heti alkuunsa, ainaki noin niinku seurustelumielessä.

• Kokenut...

Mun mielest sun ei sitte pidä ruveta olemaan sen kanssa jos se kysyy koska jos et oo siitä kiinnostunu ja olet sen kanssa kuitenki nii petät sitä ja ittees...mulla on ollu samanlaine tapaus..mä olin sen kanssa vaikka en ollu siitä kiinnostunu ja sillon ku se sai sen tietää yheltä tyypiltä..olis joku nähny sen ilmeen..se murtu siihen paikkaan...mä lähin pois ja kuulin ku se huusi..siin vaihees muaki rupes itkettää et mix mä tein sille sillai..ollaan nykyään hyvis väleis ja voidaan jutella siitäki asiast..mut se aina satuttaa toista..

• Daniel

Että maailmalle olet joku, mutta jollekin koko maailma.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      17
      3932
    2. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3037
    3. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2994
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      42
      2281
    5. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      80
      1163
    6. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1039
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      56
      994
    8. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      365
      985
    9. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      211
      886
    10. Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen

Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e
      Maailman menoa
      135
      843
    Aihe