Luottamus...

-cc-

mitä mun pitäis tehä,mä oon suunnillee joka viikko riidoissa mun muijan kaa tai siis se on vihanen mulle ku muka mä flirttailen muitten kaa.Mun kaverit ketkä on ollu siin vieressä ei oo huomannu mitää mut silti tää mun rakas väittää et mä en pidä siitä.Mä rakastan todella tätä tyttöö meil ei oo ollu luottamus jutut oikee kunnossa,koko ajan jompi kumpi on mustasukkanen toiselle mut muuten kaikki on ollu tosi ihanaa.Se sano eilen ettei se tiiä pystyyx se enää luottaa/uskoo muhun ja et se ajattelee mua toisen muijan kaa pettämässä sitä.Ja mä en todellakaa haluu pettää tätä ihmistä enkä varmaa pystyiskää.Miten vois saada ton luottamuxen parempaa kuntoo???Pliis auttakaa!

6

355

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just a guy -84

kertomalla se sille, näyttämällä se sille ja olemalla sen luottamuksen arvonen. Jos ei luota sittenkään niin sitten se ei ehkä halua luottaa suhun.

• Liz

Kannattaa ehkä kysyä miksi se ei luota.Onko se itse niin epäluotettava että pelkää.Mulla aikoinaan tepsi se että mut asetettiin tavallaan miettiin mikä mua pelottaa.Ja että jos siitä ei pääse eroon ja pyst luottaan niin ei sellanen suhe toimi, mun pää selkis tällasella "uhkauksella" ja sillonen suhde toimi myöhemmin ilman kummempia turhia mustasukkaisuuskohtauksia.

• emma

kerro sille sun tunteista. ja sano sille et sä et pettäis sitä. ja kysy miks se on niin mustasukkainen.

• ~rakastunut~

mä oon yhen jätkän kans jota rakastan tosi paljon. musta tuntuu koko ajan että se flirttailee mun kamujen kans, ja ikävöi exiänsä! meillä on ollu tappeluita just noista asioista koko ajan. mä vaan oon niin mustasukkanen; syy on se että mä tosiaankin rakastan tätä jätkää, enemmän kuin mä ees ite tajuan, enkä mä halua menettää häntä!!

mä ymmärrän sun tyttöystävääs, koska mä oon samanlainen ku se! tyttös tosiaankin rakastaa sua! yritä keskittyä siihen enemmän, ja anna huomiota enemmän hänelle-kuin esim.joillekin muille tytöille, vaikka ne "muut tytöt" olisivatkin tyttösi kamuja! en tiiä saitko mitään apua tästä mutta yritin auttaa!

mä tiedän että mun jätkäkamu rakastaa mua, se on sanonu sen niin monta kertaa. mut silti se tuntuu joskus siltä että se vaan sanoo sen eikä todellisuudessa tarkota sitä.

• Tappelija

Juups, tapellaan mekin... Eikä se viikosta toiseen nappaa jos aina tapellaan ja on ihnottavaa!
        En tiiä mix en luota jätkääni?! Ehkä six et petin ex:ääni nii paljon et tiiän kui helppoa se tavallaan on!
        Nii ja ehkä osax six et halua luottaa nii paljon koska sitte jos luotan ja jätkä pettää on se tavallaan rankempaa!

• jätkä 82

No meikäläisel on se, et mä en koskaan tiiä, millon mä flirttailen.. Se vaan tulee jotenki luonnostaan.. Mä oon sanonu siit mun omalle naiselleni ja se on tietääkseni ymmärtäny asian.. Ei se oo mulle suuttunu.. Ei se oo sanonu ainakaa mitää.. Ainaki tos asias luottamus on miellä kohdallaan samoin kuin pettämis asiassa, kumpikaan ei todellakaa petä toista, ku siihen ei oo tarvetta ja mitä rakkautta se on, jos toinen menee ja pettää?? Ei mitään sanon minä!! Se kai tost kommentist..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      56
      5995
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      57
      5452
    3. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      111
      3813
    4. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      54
      3802
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3735
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3176
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2914
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      59