Mä ostaisin lauantiana Sims pelin mutta en tiedä mikä niistä on paras tai kiva
Olkaa kilttejä ja kertokaa
Kiitos jo etukäteen
Kertokaa mikä on paras sims peli?
4
436
Vastaukset
- TheSims2
Älä nyt suutu, jos välttämättä haluat lisäosan tavalliseeen simssiin, mutta helmi- maaliskuussa tulee The Sims 2 joka on paljon parempi! 3D, lapset kasvavat (vastasyntynyt, taapero, lapsi, teini, aikuinen, vanhus, kuollut...) saa rakennettua AINAKIN kolme kerrosta ja kellarin! Kaikkee! katso itse http://www.thesims2.ea.com
Kyllä TS1 on ihan hyvä, mutta... itse kylläkin pelaan 1:stä aina kun vain voin, mutta odotan 2:sta innolla!- Muratti
jos et kuitenkaan jaksa odottaa sitä kakkosta, niin suosittelen double deluxea.
- Mimian
Ehkä superstar tai lemmikit, mut superstarsissa on tosi hankalaa saada tähtiä, eli lemmikit!
- Simsanni
Double Deluxe on hyvä ostaa jos ei ole mitään sims peliä. Itse sain sen joululahjaksi ja lainaan kaverilta loput lisäosat! :) Double Deluxessa tulee mukana: The Sims, Livin'it up, House Party, Creator ja itse double deluxe levyllä saat uusia hienoja tavaroita!
Paketissa on kuitenkin 4 cd:tä; deluxe edition cd1, -"- cd2, House Party ja Double Deluxe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956828- 1592016
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501088Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919