sikako?

Gare

Oon 16 v ja olin viime vuonna saman ikäsen jannun kans semmonen 2 kuukautta sanotaan sitä vaikka pertiks..mä seurustelin pertin kans koska mä rakastin sitä kaverina (huom.KAVERINA) niin paljon! Se rakasti mua liikaa..niin paljon etten saanu happee! Mä olin vaan ihastunu..Sitte tuli loma ja mä lähdin kuukaudeks ulkomaille, luvattiin toisillemme ettei petetä missään nimessä toisiamme. Mä olin silti viimesen lomaviikon aikana 19 vuotiaan jätkän kans, pistetään vaikka Joe, ja mä rakastuin siihen tosissani! Kun tulin takasi suomeen en sanonut pertille mitään..oltiin vielä pari viikkoo yhdessä ja sitte mä kerroin etten mä rakasta sitä tarpeeks ja että olin pettäny sitä ulkomailla..se alko itkeen ja mä kans, oli se silti ihana ihminen ja on vieläki! Mä kerroin sille, koska mä lähdin loman aikana takas Joen luo enkä mä halunnu pitää kahta miestä samaan aikaan.
Sitten alko lukio! olin pertin kans vielä kaveria vaikka se rakasti mua edelleen. Sitte mä tapasin sen parhaan kaverin ,Mikan, ku oltiin kolmisteen mökillä.. ja ihastuin siihe(en ollu enää Joen kans ku matkaa on meitin välillä kuitenki 2000 km)!
Mika oli kiinnostunu musta joten ollaan ny seurusteltu reilu kolme kuukautta. mä rikoin Mikan ja pertin välit vaikka ne on ollu parhaita kavereita jo ainaki 16 vuotta..mä sain mikan kautta tietää että pertti oli pettäny mua kun olin ulkomailla. Oltiin molemmat pidetty lupauksemme TOSI hyvin, mutta sitä mä en käsittäny että miksei se kertonu sillon ku mä kerroin sille! sitte mä haluaisin kuulla teijän mielipiteitä siitä että oonko mä ihan sika ku meen rikkoon ihmisten välit tolla lailla! Kiitos

2

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • just a guy -84

Sikoja taidatte olla vähän kaikki. Molemmat pettää ja säki vielä jatkoit kaks viikkoo sen kaa seurustelua ennen kun pistit poikki. Tietenkin olis senkin pitäny kertoo, mut ei se taida kyl tässä asiassa olla yhtään sua huonompi. Ja jos ei ne Pertti ja Mika pystyny oleen kavereita enää sen jälkeen kun Mika alkoi oleen sun kaa niin voi voi. Tavallaan ihan oikeen sille Pertille. Mutta en mä kyllä oikeen tajuu miten se Mika voi suhun luottaa jos tietää että saatat pettää turhankin helposti...

• m

ET OLE

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4611
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      15
      2588
    3. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2425
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      55
      2317
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      32
      1787
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1611
    7. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1496
    8. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      50
      1295
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1294
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82