Sillkiset koonit.. :)

Rypäle-84

M0ipS!
Haluaisin kysyä...Tai onko kenelläkään tietoa, paljonko silikooni-rinnat maksaa? Aion ite ottaa kun pääsen 18-vuoden ikään ja kun saan tarpeeksi rahaa. Itselläni on "pienet" rinnat ja itsetunto kasvaisi huomattavasti rinnan koon myötä. Onko mielipiteitä/ kokemuksia asiasta?
Ps. Sen verran on ollu kauhukokemuksia pikkurinnoista, että silikooni olisi pelastus!

14

894

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~enkeli~

kamoon!
      Mieti vielä toisen kerran ennenku aijot tunkea sitä 'paskaa' elimistöösi! Silikoonit voi iha hyvi vaik kovettuu ja kiva sitte kivikovilla rinnoilla elellä...
      Älä todellakaa harkitsekkaa silikoneja!
      Mitäs tarkotit että sulla on "pienet" rinnat? Siis kuvittelet vaan et sulla on pienet vai?

• Zetor

mikä on kuppikokosi? Ne maksaa jotain 20-30000mk varmaan.

• Äijä -84

HYI HYI HYI HYI HYI HYI HELVETTI.

Harkitse nyt tyttö hyvä vielä mitä teet...mulla laskee jo säälistä itsetunto nollaan, kun ajattelenkin asiaa. Ei ne rinnat ole koskaan liian pienet. Jos sun joku jätkist väittää että ne on sellaiset niin ne jätkät on sikoja isolla S:llä.

• -julie-

mun mielestä jos ei luonnolliset rinnat kelpaa niin päässä on jotain vikaa... KUKAAN EI OO TÄYDELLINEN!! Silikonit on jotain sellasta mitä en IKINÄ hyväksyis. Ja oon jutellu tästä kavereitten(poikia) ja KAIKKI on ollu sitä mieltä et ennemmin pienet rinnat kun silikonit! Ja eikös niitten jätkien pitäis tykätä susta ei sun rinnoista, vai ootko eri mieltä???

• Persereikä!!!

3 desin silikonit maksoi lolalle 26tuhatta!!Tuu sitte näyttäää mulle tissejäs ko oot laittanu silikonit!Tai saat tulla nytki näyttään tissejäs vaikka ne olis kuinka pienet!!

• tattooed bad boy

Varaudu sitten myös siihen, että ympärilläsi pyörii ainoastaan juuri ne tyhjäpäät joille rintojen koko merkitsee jotain...
      Nautit sitten varmasti siitä, että sinua persoonana arvostetaan enää tissienkantotelineenä!

HALOO!!!!

• poju

virossa taitaa maksaa jotain 15-20 tonnia..
      Jos sun itsetuntos siitä paranee niin toi suurelta kuulostava rahasumma on kuitenkin aika pikkuraha. Mutta ootko ajatellut että kun rintojasi parannat keinotekoisesti sä kuitenkin tiedät etteivät ne ole luojan luomat ja saatat joka tapauksessa niitä hävetä. Mun mielestä silikonitissit on ihan hienot ja jos ne päätät ottaa niin varmasti moni mies alkaa perääsi kuolata enemmän kuin nyt, tosin vain rintojen takia mikä ei välttämättä oo pitemmän päälle ajateltuna kovin hienoa.
      Mutta mutta... älä hitossa hommaa niitä silikonilisukkeita vielä, oottele parivuotta ja mieti sitten jos vaikka silloin jo hyväksyisit pienet rintasi, ellet niistä pidä vielä parikymppisenäkään niin siitä vaan shoppailemaan.

• Mami

Pojun kannattaisi katsoa muutama dokumentti, miten hyvin ne 'kauneusleikkaukset' on tuolla idässäpäin sujuneet, vaikka halvemmalla pääsisikin. Itse en kyllä uskaltaisi mistään hinnasta ainakaan sinne mennä rintoja suurentamaan.

Eipä se itsetunto niistä rintojen koosta riipu. Jos sinulla on ongelmia hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, niin et saa tilannetta korjattua pelkällä rintojen leikkauksella. Leikkausta ei muutenkaan kannattaisi mennä tekemään niin nuorena kuin 18-vuotiaana, koska rinnat muokkautuvat vielä sen jälkeen. Ainakin pari vuotta kauemmin pitäisi odotella. Siihen mennessä toivottavasti myös ymmärrät, etteivät isommat rinnat tule parantamaan elämääsi. Sitä paitsi puseron läpi kaikki rinnat näyttää suht samanlaisilta push upeissaan. Ja läheisemmät henkilöt tuskin pitävät sinusta yhtään enempää vaikka rintasi olisivat kuinka suuret.

• Luonnollisuus kunniaan

Ensinnäkin ei oo mitään järkee suurentaa sintojaan, koska tosiasia on että luonnolliset rinnat on aina seksikkäämmät kuin teko tisut. Aidot melonit voi olla minkä kokoset vain tai niitä ei tarvii välttämättä olla "ollenkaan" niin silti ne päihittää keinotekoiset ilo kummut.

Ja toiseks jos sun on ihan pakko hommata itelles teko rinnat niit hommaa mieluummin jotkut muun silikoni täytteiset, vaihtoehtoja löytyy jos jaksaa ottaa asioista selvää. Vaihtoehtoiset lisukkeet maksaa varmasti enemmän mutta eipähän sitten tule mitään terveydellisiä ongelmia.

Sit vielä vinkki:
      - Aivan varmasti pystyt nostamaan itsetuntoasi myös luonnollisemmilla keinoilla kuin teko rinnoilla.
      - Jos joku mies saa sun itsetuntos alas niin hankkiudu eroon siitä!

• Girl in Black

Mulla on pienet rinnat ja tossa 12-14 vuotiaana itsetuntoni oli melkeimpä miinuslukemilla. Mutta nyt olen tajunnut, että kaunis voi olla pienirintaisenakin. Sitä paitsi pienet rinnat eivät sitten myöhemmässä iässä roiku, niin kuin isommat tapaavat tehdä.
      =)

• Noora

...että mulla on pienet rinnat (vaikka kihlattu toista väittääkin), ja olen siitä ylpeä. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen, kun on 30 000 uponnut maailman turhimpaan asiaan, keho on täynnä vierasta sontaa ja perässä juoksevat vain isoja monkseja ja timmiä persettä kuolaavat siat. Jos itsetunto on noin typerästä asiasta kiinni, niin ei voi muuta kuin sääliä niitä, jotka sen ovat saaneet aikaan. Miksi pitäis muuttaa luojan aikaansaamaa?

• mä vaan.....
        Noora kirjoitti:

...että mulla on pienet rinnat (vaikka kihlattu toista väittääkin), ja olen siitä ylpeä. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen, kun on 30 000 uponnut maailman turhimpaan asiaan, keho on täynnä vierasta sontaa ja perässä juoksevat vain isoja monkseja ja timmiä persettä kuolaavat siat. Jos itsetunto on noin typerästä asiasta kiinni, niin ei voi muuta kuin sääliä niitä, jotka sen ovat saaneet aikaan. Miksi pitäis muuttaa luojan aikaansaamaa?

siis mun mielestä pienet rinnat on just nätit!!!!!!!!

• Lee
        mä vaan..... kirjoitti:

siis mun mielestä pienet rinnat on just nätit!!!!!!!!

*yhtyy edelliseen mielipiteeseen...*
        Rakkaani B75 -rinnat ovat maailman kauneimmat...

• luonnollinen

Mieti:
      Eka maksat 30 000 markkaa niist sun ihanista
      tekorinnoistas. Sit käyki nii et ne silikonit ei
      pysykään siel rinnoissa! Onko sit kivaa ku on
      sellaset paskapahkurat jossain selässä!!! Et
      harkitse nyt viel, toi äskeinen on ihan
      mahollista, mun tutulle kävi niin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4791
    2. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      18
      2739
    3. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      66
      2621
    4. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2465
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      36
      1934
    6. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1671
    7. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      69
      1560
    8. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1506
    9. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1304
    10. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82