M0ipS!
Haluaisin kysyä...Tai onko kenelläkään tietoa, paljonko silikooni-rinnat maksaa? Aion ite ottaa kun pääsen 18-vuoden ikään ja kun saan tarpeeksi rahaa. Itselläni on "pienet" rinnat ja itsetunto kasvaisi huomattavasti rinnan koon myötä. Onko mielipiteitä/ kokemuksia asiasta?
Ps. Sen verran on ollu kauhukokemuksia pikkurinnoista, että silikooni olisi pelastus!
Sillkiset koonit.. :)
14
895
Vastaukset
- ~enkeli~
kamoon!
Mieti vielä toisen kerran ennenku aijot tunkea sitä 'paskaa' elimistöösi! Silikoonit voi iha hyvi vaik kovettuu ja kiva sitte kivikovilla rinnoilla elellä...
Älä todellakaa harkitsekkaa silikoneja!
Mitäs tarkotit että sulla on "pienet" rinnat? Siis kuvittelet vaan et sulla on pienet vai? - Zetor
mikä on kuppikokosi? Ne maksaa jotain 20-30000mk varmaan.
- Äijä -84
HYI HYI HYI HYI HYI HYI HELVETTI.
Harkitse nyt tyttö hyvä vielä mitä teet...mulla laskee jo säälistä itsetunto nollaan, kun ajattelenkin asiaa. Ei ne rinnat ole koskaan liian pienet. Jos sun joku jätkist väittää että ne on sellaiset niin ne jätkät on sikoja isolla S:llä.- -julie-
mun mielestä jos ei luonnolliset rinnat kelpaa niin päässä on jotain vikaa... KUKAAN EI OO TÄYDELLINEN!! Silikonit on jotain sellasta mitä en IKINÄ hyväksyis. Ja oon jutellu tästä kavereitten(poikia) ja KAIKKI on ollu sitä mieltä et ennemmin pienet rinnat kun silikonit! Ja eikös niitten jätkien pitäis tykätä susta ei sun rinnoista, vai ootko eri mieltä???
- Persereikä!!!
3 desin silikonit maksoi lolalle 26tuhatta!!Tuu sitte näyttäää mulle tissejäs ko oot laittanu silikonit!Tai saat tulla nytki näyttään tissejäs vaikka ne olis kuinka pienet!!
- tattooed bad boy
Varaudu sitten myös siihen, että ympärilläsi pyörii ainoastaan juuri ne tyhjäpäät joille rintojen koko merkitsee jotain...
Nautit sitten varmasti siitä, että sinua persoonana arvostetaan enää tissienkantotelineenä!
HALOO!!!! - poju
virossa taitaa maksaa jotain 15-20 tonnia..
Jos sun itsetuntos siitä paranee niin toi suurelta kuulostava rahasumma on kuitenkin aika pikkuraha. Mutta ootko ajatellut että kun rintojasi parannat keinotekoisesti sä kuitenkin tiedät etteivät ne ole luojan luomat ja saatat joka tapauksessa niitä hävetä. Mun mielestä silikonitissit on ihan hienot ja jos ne päätät ottaa niin varmasti moni mies alkaa perääsi kuolata enemmän kuin nyt, tosin vain rintojen takia mikä ei välttämättä oo pitemmän päälle ajateltuna kovin hienoa.
Mutta mutta... älä hitossa hommaa niitä silikonilisukkeita vielä, oottele parivuotta ja mieti sitten jos vaikka silloin jo hyväksyisit pienet rintasi, ellet niistä pidä vielä parikymppisenäkään niin siitä vaan shoppailemaan.- Mami
Pojun kannattaisi katsoa muutama dokumentti, miten hyvin ne 'kauneusleikkaukset' on tuolla idässäpäin sujuneet, vaikka halvemmalla pääsisikin. Itse en kyllä uskaltaisi mistään hinnasta ainakaan sinne mennä rintoja suurentamaan.
Eipä se itsetunto niistä rintojen koosta riipu. Jos sinulla on ongelmia hyväksyä itsesi sellaisena kuin olet, niin et saa tilannetta korjattua pelkällä rintojen leikkauksella. Leikkausta ei muutenkaan kannattaisi mennä tekemään niin nuorena kuin 18-vuotiaana, koska rinnat muokkautuvat vielä sen jälkeen. Ainakin pari vuotta kauemmin pitäisi odotella. Siihen mennessä toivottavasti myös ymmärrät, etteivät isommat rinnat tule parantamaan elämääsi. Sitä paitsi puseron läpi kaikki rinnat näyttää suht samanlaisilta push upeissaan. Ja läheisemmät henkilöt tuskin pitävät sinusta yhtään enempää vaikka rintasi olisivat kuinka suuret.
- Luonnollisuus kunniaan
Ensinnäkin ei oo mitään järkee suurentaa sintojaan, koska tosiasia on että luonnolliset rinnat on aina seksikkäämmät kuin teko tisut. Aidot melonit voi olla minkä kokoset vain tai niitä ei tarvii välttämättä olla "ollenkaan" niin silti ne päihittää keinotekoiset ilo kummut.
Ja toiseks jos sun on ihan pakko hommata itelles teko rinnat niit hommaa mieluummin jotkut muun silikoni täytteiset, vaihtoehtoja löytyy jos jaksaa ottaa asioista selvää. Vaihtoehtoiset lisukkeet maksaa varmasti enemmän mutta eipähän sitten tule mitään terveydellisiä ongelmia.
Sit vielä vinkki:
- Aivan varmasti pystyt nostamaan itsetuntoasi myös luonnollisemmilla keinoilla kuin teko rinnoilla.
- Jos joku mies saa sun itsetuntos alas niin hankkiudu eroon siitä! - Girl in Black
Mulla on pienet rinnat ja tossa 12-14 vuotiaana itsetuntoni oli melkeimpä miinuslukemilla. Mutta nyt olen tajunnut, että kaunis voi olla pienirintaisenakin. Sitä paitsi pienet rinnat eivät sitten myöhemmässä iässä roiku, niin kuin isommat tapaavat tehdä.
=)- Noora
...että mulla on pienet rinnat (vaikka kihlattu toista väittääkin), ja olen siitä ylpeä. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen, kun on 30 000 uponnut maailman turhimpaan asiaan, keho on täynnä vierasta sontaa ja perässä juoksevat vain isoja monkseja ja timmiä persettä kuolaavat siat. Jos itsetunto on noin typerästä asiasta kiinni, niin ei voi muuta kuin sääliä niitä, jotka sen ovat saaneet aikaan. Miksi pitäis muuttaa luojan aikaansaamaa?
- mä vaan.....
Noora kirjoitti:
...että mulla on pienet rinnat (vaikka kihlattu toista väittääkin), ja olen siitä ylpeä. Toivottavasti olet sitten tyytyväinen, kun on 30 000 uponnut maailman turhimpaan asiaan, keho on täynnä vierasta sontaa ja perässä juoksevat vain isoja monkseja ja timmiä persettä kuolaavat siat. Jos itsetunto on noin typerästä asiasta kiinni, niin ei voi muuta kuin sääliä niitä, jotka sen ovat saaneet aikaan. Miksi pitäis muuttaa luojan aikaansaamaa?
siis mun mielestä pienet rinnat on just nätit!!!!!!!!
- Lee
mä vaan..... kirjoitti:
siis mun mielestä pienet rinnat on just nätit!!!!!!!!
*yhtyy edelliseen mielipiteeseen...*
Rakkaani B75 -rinnat ovat maailman kauneimmat...
- luonnollinen
Mieti:
Eka maksat 30 000 markkaa niist sun ihanista
tekorinnoistas. Sit käyki nii et ne silikonit ei
pysykään siel rinnoissa! Onko sit kivaa ku on
sellaset paskapahkurat jossain selässä!!! Et
harkitse nyt viel, toi äskeinen on ihan
mahollista, mun tutulle kävi niin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️711548Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141014YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä50844- 58821
- 57760
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697