onko olemassa minkäänlaisia kuivapesu tms. juttuja matoille? meillä kun on sellainen vaalea matto jossa on muutama läikkä enkä viitsisi koko mattoa pestä muutaman pienen läikän takia.
sohvillehan on ainakin sellaista jonkinlaista puhdistusvaahtoa joka vaikutus ajan jälkeen imuroidaan pois. onko matoille vastaavanlaista vai käykö se sohville tarkoitettu myös matoille?
kiitos jo etukäteen!
maton pesu
4
7208
Vastaukset
- eija
samalla vaahdolla oon pessyt matot kun
toi huonekaluvaahto on. - Ari
ratkaisu on EKO-KING monitoimihöyrypesuri joka
hoitaa koko kodin kuntoon viimeistäkin koloa ja pölypalleroa myöten.
laitteella voi pestä matot suoraan siinä missä ne ovat paikallaan, laakapesuna.hoitaa kaikki lattiapinnat (myös puu ja parketti ),huonekalujen verhoilut , auton penkit, saunat , laatat, saumat ,ikkunat , uunit , uuniritilät ym ym...puhtaaksi ilman pesuaineita ja muutamalla litralla vettä. suurtehoimuri ei vettä pelkää joten voit imuroida sillä: vettä ja roskia vaikka yhtäaikaa.
suurtehoimuri imevä höyrypesuri vesipesuri samassa paketissa joka on vain hieman kunnon imuria korkeampi taideteos ja tekee minkä lupaa.
Kodin onni EKO KING !!! Tilaa esittely tarjoan ILMAISEN matonpesun !!!- pesijää kaipaava
vieläkö peset mattoja? mulla olisi täällä pestävää.. Tervetuloa vain.
- pesijäpaikanpäälle
Minulla on pääkaupunkiseudulla toimiva pesupalvelu TJPesu Oy. Tulen paikan päälle pesemään sohvan, maton, istuinten päälliset jne. Tuntiveloitus 60 €/tunti 5 € toimistomaksu/lasku. Työstäni on mahdollista saada kotitalousvähennys (Voit katsoa tarkemmat tiedot www.vero.fi liitten kotitalousvähennykseen). Minulla ei vielä ole nettiosoitetta, mutta voin kertoa palvelustani enemmän sähköpostilla: [email protected] tai soittamalla 0400 - 22 77 58
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 941019
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam35797Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6734- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676