opelle esitys

-76

Tää on tosi juttu. Olin koulussa viimeistä vuotta ja silloin alko pojat kiinnostaa niin että melkein koulukin kärsi. Mitään vakituista ei ollut mutta niitä väliaikaisia vähän enmmänkin, kaveritkin jo varoitteli että sulla menee kohta maine. Joo, kateellisia. Kun tyttöjen liikunnanopettaja oli joskus pois niin poikien liikunnanopettaja tuuras sitä. Se oli sellainen ei nuori mutta ei vanhakaan, tietysti urheilullinen. Oli päivän viimeinen tunti, ja liikuntaa. Tuuraajaopettaja oli meillä. Pelattiin koripalloa ja sählättiin mielettömästi.
Lopussa oltiin siis hiessä ja suihkun tarpeessa, mutta kun tunti päätty niin opettaja määräsi mut salin siivoukseen, muut kirmas ilman suihkua kotiin. Mä ihmettelin mitä siivoomista pallojen kantamisessa on. No, kerättiin ne pallot ja vietiin liikuntaväline varastoon. Siellä varastossa ope käski mun siirrellä tavaroita. Vähän ihmettelin, mutta kannoin aluspatjoja ja raahasin tavaroita mitä voimiltani jaksoin. Se ei auttanut mutta koko ajan kyttäsi mun takana. Sitten huomasin sen katseen, siis se seuraili koko ajan mua hieman pilke silmässä ja vitsaisi juttuja. Hihitin kohteliaisuudesta. Aloin esitellä itseäni, kumartelin pallojen kanssa ja taivuttelin. Haroin hiuksiani niin että t-paita pingottu edestä. Minulla oli vaalet hiukset, ja en tykännyt rusketuksesta joten olin siltä osin kanssa vaalea. Ope nojaisi oveen ja huomasi että sen verkkarit oli kuin teltta, eikä se salannut sitä. Punastuin hiusmatroa myöten. Opettaja nauroi ja kysyi miksi punastuin. Sanoin että en ole mitään punastunut. Katse vilkaisi telttaa, ja jos se piti paikkaansa, se piti olla ISO. Katsoin opea silmiin ja se nyökkäsi. Huh, ajattelin, mites tästä pois. Ope ei uskaltanut tehdä aloitetta mutta antoi kyllä ymmärtää, ja mä en tiennyt mitä tehdä ? Sit mä tein jotain, istuuduin yhdelle voimistelumatolle, ja nojauduin taaksepäin kyynärpäiden varaan. Mulla oli polvet koukussa ja reidet hieman harallaan, t-paita tietty nousi ylös kuin napapaita. Nyt vasta huomasin että hiki oli tullut paidan läpi ja tummat rintsikat näkyi läpi. Kiihotuin. Tunsi open katseen ja juteltiin mukamas liikunnasta harvakseltaan, mutta sanojen välissä oli enemmän katseita ku sanoja. Sitä teki niin mieli tulla mun luo, mutta ei uskaltanut. Ja mä aloin haluta sitä entistä enemmän. Se oli suoraan mun jalkojen välissä, muutaman metrin päässä,seinään nojailemassa. Levitin jalkojani lisää ja samalla nostin peppua parempaan asentoon. Se liikahti levottomasti, kädet jotka oli olleet seläntakana tuli eteen, melkein hiplas itteään. Mä en silloin vielä täysin tiennyt mitä helppoa oli miehiä manipuloida. Nousin hieman istualleen ja siinä hänen katsellessaan vedin ja irrotin rintskoiden hakaset, vedin kädet t-paidan sisään ja luikertelemalla otin rintsikat pois. Pudotin ne viereeni ja nojauduin takaisin kyynärpäiden varaan. Nännit tuli melkein t-paidan läpi, ja koska se oli hikinen nii t-paita liimautui ihoon. Opettaja huokaisi, ja sen käsi SIPAISI etumustaan. Liikahtelin hieman ja t-paita nousu rintojen alapuolelle, tosi napa-paita. Opettaja oli tosi kuumana, se vaihto jalkaansa ja ei tiennyt miten olisi. Olimme ihan hiljaa. Vedin paitaani ylemmäksi hänen katsellessaan, työnsin käteni rinnoilleni ja leikittelin näpyköillä. Paita oli ylhäällä ku Sabrinalla, ja lopulta työnsin kokonaan rinnat esiin. Ne on tosi kiinteet ja isot näpykät oli esillä, hyväilin itseäni opettajan katsellessa. Opettaja liikahti, yhdellä tempaisulla hevos-rekki oli oven tukkona, kukaan ei pääsisi sisään. Istuuduin ja vedin paitani kokonaan pois, opettaja vain huohotti ja NYT käsi paineli telttaa. Olin niin kiihottunut että saisin jo omasta kosketuksesta. Nostin lanteitani ja riisuin kerralla verkkarit ja pikkarit pois. Olin täysin alasti. Ope oli tosi kuumana, huomasin sen. Teini-ikäinen pitkähiuksinen blondi alstomana ja halukkaana hänen katseensa alla. Kännyin vatsalleni, esittelin itseäni, venyttelin, nousin nelinkontin peppu pystyssä, seisoin polvillani haroin hiuksiani sekaisin. Opettaja mutisi jotain, käännyin katsomaan ja hän otti taskustaan kondomin jonka heitti minulle. Otin kortsun, puristin sormiini ja liikuttelin sitä pitkin rintoja, lanteita, huuliani. Opettaja alkoi riisumaan itseään, kuitenkin koko ajan varuillaan että vois sekunnissa pukeutua. Seisoin polvillani ja seurasin häntä katseellani. Kun lopulta alushousut putosivat niin se kulli oli iso, suonikas, kuin oksa, ihan erillainen kuin poikamaiset kullit joiden kanssa olin nainut. Käännyin selälleen levitin reiteni ja laitoin kortsun vatsalleni. Opettaja tuli polvilleen eteeni ja alkoi nuolla pilluani. Se teki tosi hyvää, aloin voihkimaan, tukistin hiuksista, nostelin lanteita. Halusin saada tuota isoa kovaa kullia. Opettaja nousi ja tuli istumaan hajareisin rintojeni päälle. Tarttui niskastani työnsi kyrvän huulilleni. Imin ja nuolin sitä, opettaja huokaili ja oli tosi kuumana. Se laskeutui ja käski mun laittaa kortsu paikoilleen. Laitoin kädet vapisten ja lopulta se laittoi sen itse. Käänsi mut kerta käännöllä vatsalleen ja nosti nelinkontin, se oli mua huomattavasti isompi. Yhdellä ainoalla työnnöllä se painoi sisään ja alkoi naimaan mua. Se oli ihanaa ja sain varmaan tuhat orkkua, en ollut koskaan saanut sellaista panoa. Lopulta vikisin sen käsissä ja olin pelkkää ininää. Opettaja käänsi mut selälleen ja levitti mun reidet. Tuli päälle, työnsi kullin pään pillunhuulille ja piti siinä. Yritin työntyä sisään mutta opettaja oli vahvempi. Mä en kestä ! Hoin opelle, pane ! Se käski mun pyytää. Siis se oli tosi hyvä, vieläkin muistelen sitä ihanana kokemuksena. Kulli liikku pillussa ja yritin puristaa sitä sisään. Mä pyydän anna mulle ! Vikisin ja sain kyrvän sisään. Kiedoin kädet opettajan kaulalle ja jalat ympärille. Se nussi multa tajun pois, nai voimakkailla työnnöillä, välillä hitaasti ja rajusti, välillä jatkuvaa tikatusta. Olin niin kiimassa kui voi olla, ja lopultakin opettaja sai! Se kutsu mua lolitakseen ja nai mua taivaallisesti. Tunsin kortusunkin läpi kuinka se sen kyrpä sykki mun pillussa.
Kun se oli saanut nii maattiin ihan hiljaa. Kysyin jälkeenpäin miten se minuun kiinitti tuon huomion, olihan siellä muitakin ja muodokkaampiakin. Opettaja naurahti ja sanoi että mulla on nymfomaanin maine. Olin kuulema helppo panopuu. Aluksi loukkaannuin, mutta ope osas käsitellä mua ja hetken päästä ittäkin nauratti koko juttu.

3

5032

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

      hiukan oon sulle kateellinen!!!Wau!

    • ööpö

      todella hyvä... keskikappale oli aivan liian pitkä, joten lukeminen oli turhan raskasta. Ei muuta valittamisen aihetta. Lisää tällaista kaivataan paljon :)

      • jasu

        loistava tarina, mut millä eväillä luulisit että saat miehen pysymään koskematta? ei normaali miestä ainakaan jos vielä hihan kautta näytiksi rintsikat viereesi laitoit! itse ainakin olisin ihan sekaisin! mut kirjoita lisää, mukana kiusoittelua! hyvää!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      0
      7877
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      174
      1705
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1104
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1103
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      55
      968
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      186
      906
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      181
      888
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      876
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      793
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      704
    Aihe