jotkut halusivat tietää koirastani Bellasta enemmän kun kirjoitin siitä koirien terveys palstalle(otsikko APUA).tällä hetkellä Bella on hyvin voiva ja pirteä.me ostettiin Newfoundlandinuros koira.Bella ja se Vikke(uros)pistetään helmikuussa samaan huoneeseen ja yritetää teettää pentuja.Bella oli klinikalta kotiin päästyään ihan ihmeissään ja juoksi koriinsa.
Mun koirasta
@jenni@
2
305
Vastaukset
- Juttua seurannut
Mitä Bellalle tehtiin klinikalla? Mikä papereissa lukee diagnoosina? Kun niin pitkään sillä sitä vaivaa oli ja terveyhtyi ihan nopsaan kuitenkin.
- @jenni@
Bella leikattii siel klinikalla ku se kasetinnauha oli menny suoliin ja sillee.sitte siltä otettii kaikenmaaliman kokeita ja sillee.se sai piikkejä.mä en oikee tiiä miten se on noin pirtee.sitte papereita en oo lukenu ku äiti ja iskä tekee nille jotaa ja näyttää niitä monille eläinlääkäreille.mä olin pelänny oikeesti että Bella olisi kuollu siellä klinikalla.Jos jotaa jäi epäselväks nii mä sitte kerron.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2104164
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921976Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek321712- 1701496
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.101484Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251386Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1041203Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121190- 391172
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331135