Panin läskiä

~W~

Olin ollut jo todella pitkään ilman naisseuraa ja vedellyt hanskaan vaan tietsikkani ääressä sättäillessäni naisten kanssa. Olin suurennellut asioita aika paljon ja jostain kummasta minulla ei tuntunut käyvän flaksi juuri koskaan. Olin ollut jo kaksi vuotta panematta.

Heräsin aamulla noin seitsemän aikaan töihin. Puin päälleni ja menin pihalle käynnistämään autoani. Ajoin töihin ja pistin kahvit valumaan. Toisesta huoneesta tuli tuo kaunis, mutta lihava nainen, joka totteli nimeä Simanainen. Kävimme kahvi pöytään juomaan aamukahvia ja huomasimme, että olemme kahdestaan töissä. Rupesimme lukemaan aamulehtiä siinä kaikessa rauhassa ja välillä silmäilin Simanaisen ihanan isoja rintoja ja paksuja huulia. Simanainen katsoi minua silmiin ja sanoi: Wavehunter, tiiäksä mitä? –No kerropas, pikku paksukaiseni? minä vastasin. -Mua on panettanut tänä aamuna ihan törkeästi, Simanainen kujersi. Hämilläni katsoin häntä silmiin, kun huomasin hänen nostaneen hameensa helmaa. Hän avasi hieman reisiään ja huomasin, että hänellä ei ollut pikkuhousuja lainkaan, ja että hänen pillunsa oli ajeltu posliiniksi. Sieltä valui kiimanesteitä samalla kun hän kosketti klittaansa ja voihkaisi. Saman tien nousin pystyyn ja Simanainen meni polvilleen lattialle ja avasi housuni vetoketjun ja otti kovana jököttävän pikku munani esille. Hän veteli esinahkaani ja katsoi kiihoittuneena kovaa pikku kyrpääni.Olin kuin taivaissa kun tuo lihava nainen kävi ottamaan minulta suihin. Ihanasti hän imi kovaa kulliani ja työnsi sen kurkkuunsa asti. Hetken imutettuaan hän nousi pystyyn ja näykkäisi minua korvasta samalla kuiskaten "pane mua pliis.." Samantien revimme toistemme päältä vaatteet. Kiihoittuneena katsoin tuota 100kiloa vähintään painavaa kaunista pullukkaa. Kaadoin hänet hellästi lattialle selälleen ja rupesin ahnaasti nuolemaan hänen kuumaa, mutta vähän juustolta haisevaa pillua. Nuolin ja nuolin kunnes näin hänen ilmeestään, että nyt on saatava munaa. Pyysin Simanaista kääntymään nelinkontin eteeni. Itse kävin polvilleni ja nuolaisin vielä hänen märkää vittuansa. Samalla levitin hieman hänen läskejänsä ja nuolin pyllynreikää. Työnsin hitaasti sormen Simanaisen perseenreikään ja samalla työnsin kuuman ja kovan, mutta aika pienen kyrpäni hänen sisälleen. Tunsin kuinka hänen sulkijalihaksensa ja pillunsa sykähteli samaan aikaan. Rupesin panemaan häntä takaapäin kuin viimeistä päivää. Puristin pakaroista ja nain niin kovaa kuin pystyin. Simanainen voihki ja vaikeroi: Wavehunter, Wavehunter, olet kuin leijona! Nain häntä ainakin 3 min lattialla kunnes Simanainen sanoi huohottaen minulle: "Haluutko korkata mun neitsyt perseenreiän?" Salamana kieleni oli hänen anuksessaan ja pyysin häntä hieman imemään kulliani ja nuolemaan sitä märäksi. Lopuksi syljin hänen perseenreikäänsä vielä ja survaisin kovan, mutta aika pienen kyrpäni hänen perseenreikään ja aloin lykkiä aluksi hitaasti. Aloin kiihdyttää tahtia. Simanainen puristeli kiimassa rintojaan ja hieroi klittaansa..Tunsin kuinka olin melkein taivaassa. Simanainen voihki ja sanoi: "kerro kun olet laukemassa, niin haluan ottaa sun lastit mun suuhun!" Hetken päästä olin jo laukeamispisteessä ja karjuin Simanaiselle "Nyt tuleeh… nyt tuleehh" Simanainen oli äkkiä polvillaan ja otti kullini suuhunsa. Hän imi sitä erittäin kovaa ja puristeli pieniä kiveksiäni. Laukesin hänen suuhunsa ja naamalle. Kiitollisena hän suuteli minun kyrpääni ja kiveksiäni.

Yhtäkkiä kahvihuoneen ovi aukesi ja meidän pomomme seisoi oven suussa vetäen käteensä ja hän sanoi "Olen seurannut teidän touhujanne ikkunasta jo hetken. Haluaisin työntää tämän kovan kyrpäni Simanainen sun sisääs, että miten olisi?" Simanainen voihki kiimasta ja ampaisi pomon kyrpään kiinni. Olin Simanaisen kanssa polvillaan pomon edessä ja katselin kuinka Simanainen imi hänen komeaa ja kovaa kyrpäänsä. Minä aloin kiihottumaan jälleen ja kävin imemään pomon kiveksiä. Nuolin hieman keskisormeani ja työnsin sen samalla pomon perseenreikään, joka voihkaisi kiimaisesti. Otin pomon kyrvän Simanaisen suusta ja ohjasin sen omaan suuhuni ja kävin lutkuttamaan sitä kuin viimeistä päivää. Simanainen suuteli kiimaisesti pomon kanssa ja minä imin ja imin pomon kyrpää kunnes pomo laukesi suuhuni huutean: ”Wavehunter, sä olet aivan ihmeellinen.” Se oli minun ensimmäinen kertani miehen kanssa ja sperma maistui niin hyvältä, että. Pomo tunnusti olevansa bi ja huomasi minun kovan kyrpäni. He nuolivat Simanaisen kanssa toisiensa perseenreikiä ja kävivät nelinkontin lattialle ja pyysivät minua panemaan vuorotellen heitä perseeseen. Otin kyrpäni käteeni ja menin polvilleni lattialle. Asetin kovan kyrpäni pomon pyllynreiälle ja työnsin varovaisesti sitä hieman sisään. Aloitin kiivaan astunnan Pomoni oli ihan repeämäisillään liitoksistaan. Simanainen vyöryi pomon eteen minun kiihdyttäessä tahtia. Pomo rupesi nuolemaan Simanaisen mällistä, märkää pillua. Väliin hän sai vain karjuttua: ”Wavehunter, ota minut iso poika!” Yhtäkkiä kasseistani lähti liikenteeseen kauhea purkaus ja huomasin pomolla ja Simanaisella myös laukeamisen oireita, joten kiihdytin tahtia. Laukesimme kaikki samaan aikaan ja jäimme reporankoina köllöttelemään lattialle. Ulko-ovelta alkoi kuulua kolinaa, joten
pukeuduimme salamannopeasti ja istuuduimme kahvipöytään, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut.

Nykyään seurustelemme Simanaisen kanssa ja pomomme on lähes joka viikkoinen vieras sessioissamme. Ai tätä elämää.

10

14383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Fani

      *reps* Ehkä parasta stooria!

      Oliko kirjoittaja/päähenkilö se sama Wavehunter, joka chattailee Suomi24:n 40 kanavalla? Kuvaus tuntuisi sopivan :))

      • ...

        ...


    • minä vaan

      lisää tän tapasia!

    • miepä vaa

      tuosta otsikosta...onko se nyt niin kauheaa jos se jota panit on läski???

    • Cal

      Nämä kaunaiset, chateissa hilluvat "aikuiset" eivät vaan lakkaa huvittamasta.
      Tämäkin ilmeisesti jonkun liikaa vapaa-aikaa omaavan 'sättääjän' käsitys hyvästä pilasta.

    • Pikkuinen

      Onks toi tarina totta? Meinaan että olettex te nyt niinkuin rakastavaisia ton läskin Simanaisen kanssa?

      Voi Wavepave, sä olet niin herrasmies !

      *iskee silmää koltiaiselle*

    • Anne-liina

      Olipa niin kiva juttu, että oikein ilonkyyneleet kihosivat silmiin lukiessa.

      Kiitos Wave, tällaista kaunista ja herkkää tekstiä kaikki naiset varmaan ihailevat suuresti.

    • Ninni

      Kyllä nää murkkuikäiset osaa sitten aina olla niin hauskoja!

      *nauraa iloisesti ja kutittaa Wavepaven leuan alta*

      Mun mielestä toi paikka oli kyllä aika huonosti valittu, eikö mielikuvitus riittänyt jännempään ympäristöön?

      Mites olis vaikka maailmanpyörässä tai sukellusveneessä?

    • anskuli

      *pieru*

      *nauraa vaan tuhnuiselle Wavelle*

    • Ukkijäbä

      Olen itse hieman pyöreä ja aina pitänyt tuhdeista naisista. Pitääkö heitä nyt läskeiksi nimitellä? Muuten kyllä oikein koskettava tarina ja toivon teille onnea ja menestystä rakastellessanne. PS. lopeta se homostelu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe