Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Saunan lämmössä

Hellämies

Olen lämmittänyt pienen rantasaunan mukavan lämpimäksi. Menemme sinne yhdessä ja
riisuunnumme ihan siististi. Pesuhuoneessa Sä alat laittelemaan itsellesi pesuvesiä valmiiksi kun mä yhtäkkiä otan esiin purkillisen tuoksuvaa
saunahunajaa, jota muuten voi vaikka nuolla. Alan levittämään sitä ensin selkääsi ja hartioillesi samalla suudellen niskaasi.

Käteni siirtyvät etupuolellesi ja levitän hunajaa rinnoillesi. Tunnen miten nännisi reagoivat
nopeasti kosketuksiini ja alkavat kovettua.Hyväilen rintojasi ja sä painaudut
lähemmäs mua ja taivutan kaulaasi niin, että yletyn sua suutelemaan. Kielemme kohtaavat ja leikkivät keskenään.

Kumarrun takanasi ja levitän hunajaa alaselkääsi ja suutelen samalla pakaroitasi. Silittelen vatsaasi ja karvoitustasi ja levitän hunajaa reisillesi.

Kuin varkain sormeni koskettavat häpyäsi kun levität jalkojasi ja tunnen miten
alat jo kostumaan. Sormeni koettavat sua aina hiukan syvemmältä ja louplta nousen
ylös ja sä käännyt ja syeleilemme hellästi.

Hierot hunajaa vartalollasi minuun
ja mä alan suutelemaan kaulaasi ja rintojasi.
Istuudut penkille ja nojaudut taaksepäin levittäen jalkojasi niin, että pääsen
Sua maistamaan. Painan kasvoni kuumaan pesääsi ja levitän sua sormillani. Sun mehusi maku sekoittuu hunajaan ja tuo ihana yhdistelmä saa mut aivan hulluksi halusta ja kiihkosta.

Nuolen sua villisti ja puristeleln huulillani ihanaa nautinnon nappulaasi. Sä huokailet ja liikutat lantiotasi ja hyväilet samalla hiuksiani ja niskaani.
Nousemme seisomaan ja mä tartun Sua reisistä ja nostan syliini. Lasken Sut alas ja hellin mutta varmoin ottein ohjaat mut sisääsi. Täytän Sut hitaasti ja alan pomputtamaan Sua sylissäni ylös ja alas. Liikun koko ajan kuumassa kolossasi ja sä kiedot kätesi ympärilleni ja suutelemme intohimoisesti.
Tunnen pehmeät ihanat rintasi vasten itseäni ja kovat nännisi painautuvat vasten rintaani. Kiihdytän tahtiani ja Sä kiedot jalkasi lantiolleni ja vastaat liikkeisiini minkä pystyt.
Supistelet ihanasti lantionpohjasi lihaksia kuin lypsäen mua pillullasi.
Olemme molemmat niin kiihottuneita, että emme kestä kauaakaan. Alan tuntemaan nivusissani tuota tuttua poltetta ja jalkojani alkaa heikottamaan. Nojaan selkääsi vasten seinää ja kiihdytän vielä hiukan tahtia. Loulta laukeamme molemmat ja vapisemme yhdessä nauttien.

Lasken Sut hellästi lattialle ja sä nojaudut vapisten minuun. Ihana puro valuu pitkin reisiäsi, siihen on sekoittunut sun
kuumaa mahlaasi, mun spermaani ja tuota tuoksuvaa hunajaa.

Syleilemme toisiamme ja suutelemme ja huohotamme molemmat. Istuudumme penkille, emmekä siinäkään
malta pitää sormiamme irti toisistamme vaan koskettelemme hellästi toisiamme kuin etsien uusia natinnon paikkoja.
Lopulta menemme löylyyn jossa hunaja ja pehmeät löylyt hellivät meitä melkein yhtä ihanasti kuin äsken hellimme toisiamme. Vihdomme ja pesemme toisemme ja lopuksi pulahdamme yhdessä veteen. Sitten onkin jo aika mennä sisään takkatulen
ääreen nauttimaan siitä ja yhä edelleen toisistamme.

4

9609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihminen

      kun osaa kirjoittaa x)

    • kostea pimppi

      Oi kun oli ihana tarina ...sai minunkin mahlani valuumaa oikein niin että kostuin ....voi kumpa pääsisin sinun kanssa saunomaan...

    • mulkkumies

      ihan kauheaa sontaa, voi paska.

    • Vittusunkanssa

      Ihan vitun påska,Haista vittu senkim pillun syöjä!
      Hyi vitun läski perse!.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2258
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1944
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1838
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      79
      1685
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1598
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1502
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1403
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1362
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1304
    Aihe