Olen menossa oppilasurheilumatkalle tanskaan....
Matkanjärjestäjämme sanoi, että perheelle pitäisi viedä jokin lahja.
Se ei kuitenkaan saisi olla teräesineitä, ja muutenkin lent. koneessa kuljetettavaa tavaraa.
En tiedä muuta kuin että perheessä on ehkä molemmat vanhemmat, sekä noin 11-14 vuotias lapsi. En tiedä vaate, jalkine-kokoja, mutta jos tiedät jonkun suomalaisen merkin, (esim. marimekon) tuotteita....
mutta voitte kertoa myös muita lahja-vinkkejä,jotka olisivat kelvollisia heille tuomisiksi!!!!!
Vastailkaa!!!!!!!
Winkkejä
1
214
Vastaukset
- verkkofan
Jokohan olen liian myöhään liikkellä, kun en ole pyhien aikaan pahemmin täällä ollut. En tiedä, mistä päin olet lähdössä, mutta jos joku esim. kerma savi myynnin paikka on lähistöllä, niin sieltä kyllä pitäisi löytyä monelaisia maljakkoja ja lasilautasia sopuhintaan. Itse ostin Turun tien vaarelta muuramen lasilautasia ja sekunda-máljakkoja ihan liiankin halvalla. Tuli ostettua monta! Samoi hesassa on Arabian tehdanmyynnissä sopivia koristetauluja ja toivan lintuja sopuhintaan.
Tai sitten jossain ihan tavallisessa kaupassa on tampella nättejä grillilapasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4946452Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2872385Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3871984- 1241169
- 301092
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51084- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60894Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel90882- 39764