Hauskoja kylttejä?

Olisi hauska tietää.

Aina välillä tulee vastaan hupaisia varoitustekstejä, joissa kerrotaan talossa asuvasta karvakuonosta. Millainen kyltti sinun portillasi on?

17

3090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hauskuus on mielestäni huono asia. Varoitus on varoitus. Ihmiset eivät ikävä kyllä osaa suhtautua vakavasti varoituksiin. Kyltillä voidaan varoittaa todellisesta vaarastakin!

• Nimi

Mutta voihan sitä varoittaa hauskastikin. Samapa tuo...

• chilli

meil on kaks kylttii, toinen on "täällä vartioin minä" ja koiran kuva ja toinen on "jos koira pureutuu kiinni jalkaanne, malttakaa mielenne ja odottakaa kunnes apu saapuu"

• mie

ovessa:varo koiraa ja seinässä:täällä vartioin minä ja sit koiran kuva
        sellanen kyltti mis lukee et:"pelasta päiväni,murtaudu meille" ois kiva...:D

• Liisa

Meillä on kans kaks kylttii. Toises etuoven läheisyydessä on kyötti "Pelasta päiväni, murtaudu meille!" ja hurjemuksemme kuva. Toisessa kyltissä lukee vaan jotai varo vihaista koiraa tai jotai. En muista enää kun se on takapihanportissa, jota en itse koskaan katsele :)

• Fi-Fi

meillä on kyltti jossa lukee.
        "kun vastaasi tulee koira mene makuulle ja kutsu apua. jos apu ei saavu...
        ONNEA MATKAAN" ;D

ja vastassa rotikka ja belgi

• dobberi
        Fi-Fi kirjoitti:

meillä on kyltti jossa lukee.
        "kun vastaasi tulee koira mene makuulle ja kutsu apua. jos apu ei saavu...
        ONNEA MATKAAN" ;D

ja vastassa rotikka ja belgi

VAROITUS! Koira vapaana.Jos koira saapuu, käy maahan makaamaan ja pyydä apua. Jos sitä ei tule, onnea mukaan. dobberin kuva

p.s. On myös herättänyt hilpeyttä tutuissa, jotka tuntevat koirieni luonteet. Mutta samalla varoittaa tuntemattomia.

• Jessica

meidän ovessa lukee "muistithan tuoda tuliaisia, p.s olen lihan syöjä" ja tietysti rotikkani kuva. kyllähän se on muista varmaan huvittavaa, mutta ei passaa vieraitten tulla omin luvin sisälle =))

• Pöh

Ei ole mulla rotikkaa, saati kylttiä, mutta erittäin hauska kyltti rotikkapihan portinpieleen:

"Olen portilla 3 sekunnissa"

No, ehkä, jos piha on metrin leveä, sen voi ottaa vakavasti...

• kyllikki

Rotikan kuva portille ja siihen teksti:
        "Katso kuinka hymyilen, laskisitko kaikki hampaani?"

• Rotikan omistaja

Yrität ilmeisesti vihjata, että Rottweilerit ovat hitaita... Kutsun sinut ilomielin testaamaan 50kg jönttini nopeutta. Ja vaikka aika olisikin hieman yli 3 sekuntia, niin se ei merkitse mitään, kun koiraroduista vahvimman purennan omaava yksilö saavuttaa Niken muotitossusi...

Vielä kerran: Tervetuloa, talo tarjoaa tekoraajat :-)

• Miia

Noh,meillä on talon seinässä etuoven läheisyydessä kyltti,jossa teksti "Ehdin ovelle sekunnissa.Tuletko sinä silti sisään?" ja rotiskon pään kuva..Neiti tosin on kaikkiien kaveri ja ihmisrakashöseltäjä,mut nostaa kyllä metelin,jos esim. ovikello soi. Rakastaa niin vieraita kuin tuttuja,mut ehkä niiden "ei-toivottujen-vieraiden" ei tarvi sitä tietää :).

• Anneli

on"tätä taloa vartioi" ja koiran kuva. Toisella pikku pihalla on kyltti tämä on minun yksityisaluetta=koiran oma piha:)) On aika vahva vartiovietti ja muistuttaa erehdyttävästi lapukkaa. Tästä joskus on joku maininnut että ompas vihainen lapukka (seropi rotikka,lapu seefferi).Kiltti tosin KAIKILLE, mutta ei tosiaan kaikkien tarvi tietää.

• make
        Anneli kirjoitti:

on"tätä taloa vartioi" ja koiran kuva. Toisella pikku pihalla on kyltti tämä on minun yksityisaluetta=koiran oma piha:)) On aika vahva vartiovietti ja muistuttaa erehdyttävästi lapukkaa. Tästä joskus on joku maininnut että ompas vihainen lapukka (seropi rotikka,lapu seefferi).Kiltti tosin KAIKILLE, mutta ei tosiaan kaikkien tarvi tietää.

Mulla ei rotikkaa ole mutta mustaterrieri löytyy.
        kylttejä on puolen hehtaarin alueella useita koristamassa verkkoaitaa. varo koiraa sekä portin pielessä muutama iso luu ja teksti edelllinen kävijä :)
        koiralla massaa n 58kg
        joten varoitukset on takoitettu otettavaksi tosissaan.Lukko asennettiin porttiin kun joukko Jehovan todistajia tunkeutui pihapiiriin ja tultuani noin 20minuutia myöhemmin kotiin jouduin pahoitellen vapauttamaan heidät kuistilta (koira ei päästänyt liikkumaan) yes kerrankin oli venäjän tuonnista hyötyä...

• taksikuskilta kuultua
        make kirjoitti:

Mulla ei rotikkaa ole mutta mustaterrieri löytyy.
        kylttejä on puolen hehtaarin alueella useita koristamassa verkkoaitaa. varo koiraa sekä portin pielessä muutama iso luu ja teksti edelllinen kävijä :)
        koiralla massaa n 58kg
        joten varoitukset on takoitettu otettavaksi tosissaan.Lukko asennettiin porttiin kun joukko Jehovan todistajia tunkeutui pihapiiriin ja tultuani noin 20minuutia myöhemmin kotiin jouduin pahoitellen vapauttamaan heidät kuistilta (koira ei päästänyt liikkumaan) yes kerrankin oli venäjän tuonnista hyötyä...

kuulin taksikuskilta heidän tuttun koirasta joka oli ollut kotona kerrostalossa yksin ja kun he olivat vahingossa jättäneet rapun oven auki niin posteljooni oli tullut sisään kun oli vissiin luullut, että asunnossa on joku hajamielinen ja koira oli estännyt sitä lähtemästä ja pitänyt vankkina isäntäväen tuloon saakka.

• kolmen koiran omist....

ekalla koiralla englanninprigespanielilla olisi ollut kyltti jos oltais tehty tervetuloa rosvot jos ette pääse ovesta niin avaan teille ikkunan (oltiin kerran käymässä kaupassa ja koira oli kotona maatilalla oli unohtunut sulkea ikkunan koukut niin se oli karannut ikkunasta olisi rosvot saannut ensin kielipesun ja sitten avonaisen ikkunan mistä ryöstää) toinen koira rottis venäjältä sillä olisi kyltti jossa lukisi jos jalalasikkaan astut tän talon alueelle niin mä näytän sulle taivaan merkkit ps olen kova vahtii uusien isäntieni omaisuutta nykyinen koira ei ole edes vahtimis haluinen mutta talon vinttikäyttävän porttaiden alaikkunassa joka näkyy pihatielle niin siellä roikkuu kyltti muistithan tuliaiset ps olen lihansyöjä ja on rottiksen kuva rottis riehuu vain autoillesa vastaan tuleville autoille rekkoja lukuun ottamatta joita se kunnioittaa mykästi eka rottis suojeli minua naapurin koirilta ja jos tiellä pysähdyin ottaa kiveä kengästä niin muilla ei ollut asiaa mun lähelle piha aijottaan aidetta jotten navetassa ootaa kyltti koira pihalla sulje portti

• pieni lisä

kyltiin lisäys jos seurassanne on alle kaksitoista vuottiaita poikii tai nuorii naisii jättäisittekö ne autoon mulla tuppaa tulemaan puppu pöksyy niiden seurassa koska edellises kodis ne oli mulle julmii että kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4756
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3734
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3155
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2677
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2641
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      52
      2615
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2410
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2348
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1559
    Aihe