Koulussa

Naisope

Vaikka tuntuisi oudolta niin minun tarina pitää paikkaansa. Sattumalta osuin näille sivuille ja omasta suhteestani haluan myös kertoa, se oli upea seikkailu, vaikka muutaman vuoden vanha. Tietämättömyyttäni mun "osa 1" meni kinky-sivuille jossa sain "närkästynyttä" palautetta kun se oli liian kiltti sinne. ;D
Tosin se yksi kehu imarteli, joten toivottavasti hän arvostaa jatkon, jos lukee tämän. Luin myös toisten kokemuksia ja yritän olla mahdollisimman selkeä, voisitte tekin tuntea ne hetket.

Ihan kertauksena:Olen opettajana lukiossa ja tämä tapahtui oppilaan kanssa. Olin silloin 30 ihan ok suomalainen nainen. Tosin pitkät erittäin tuuheat hiukset on saaneet sen että olen huomannut poika oppilaiden katselevan minua aika pitkään. Pidän hametta koska se korostaa lanteita jota ovat muodokkaat, vaikka muuten en ole erityisen rintava. Vaikka avoliittoni on kunnossa niin ei sitä voi olla huomaamatta niiden poikien kuumia katseita kun ne hekumoi opestaan. Jokainen koulupoika kait haaveilee opettajasta, samoinkuin itse katsoin miesopettajia "siten"

Kesän mentyä ohi odotin jo koulun alkua, ja Petriä. Toisinaan ajattelin sitä yhtä kertaa ja tietysti myös sitä tulisiko toista ? Toivoin että Petri olisi pitänyt kaiken omana tietonaan, mutta toisaalta kuka häntä olisi uskonut ? Minun sanani hänen sanaansa vastaan. Opettajan sana vastaan oppilaan.
Ensimmäinen koulupäivä oli pelkkää kaaosta vaikka kaikki oli suunniteltu opettajakunnalle valmiiksi.
Minun ja Petrin tunteja ei ollut, mutta iltapäivällä hän tuli luokkaani jossa juuri välitunti alkoi. "Hei, mulla olis kysyttävää koulusta " Petri sanoi selvän äänekkäästi ja tuli luokseni kun oppilaat poistuivat luokasta. Olimme pian kahden. " Haluun tavata sut tänään " Petri sanoi ääni käheänä. Polvia heikotti, muistin viime kerran. Vaikka olin valmistautunut tähän niin oli se aika vänkä tunne kun Petri näin tuli luokseni. " Katsotaan nyt " sanoin ystävällisesti. " Eikun tavataan, siellä labrassa tänään " Katsoin poikaa ja vastasin:"Minun tuntini päättyy vasta kello 4 ja sitten on kotiin lähdön aika " Petri hymyili ja sanoi:" Mä ajattelin sua koko kesän " En voinut olla hymähtämättä Petrin vonkaamiselle, siis minua vonkasi tuo nuori kolli. " Katsotaan nyt, tule labran ovelle viimeisen tunnin alettua " Petri vastasi: " Minulla kanssa koulu päättyy kello 4 " johon vastasin naurahtaen:" Ei ole pakko tulla, käyn kuitenkin vilkaisemassa " ja kävelin tylysti ohi. Tiesin että Petri tulisi.

Viimeisen tunnin alettua annoin oppilaille tehtäviä ja sanoin palaavani pian. Koko loppu iltapäivä oli ollut tosi vaikeaa. Toisaalta halusin kokea sen kiihkon, intohimon ja toisaalta huono omatunto vaivasi. Olin ärtynyt ja ärsyyntynyt. Tulin alakerran käytävälle ja Petri seisoi jo ovella, minua odottaen. " Hei " Sanoin asiallisesti nyökäten, jos joku sattuisi katsomaan meidän suuntaan. " Ovi ei ole auki, kokeilin jo " Petri vastasi. Otin avaimet ja toivoin että avaimet vielä kävisi. Lukko raksahti ja avain kääntyi, ja samalla tuntui kuin koko oma sydänala kääntyvän. Outo lämmin ihanan kuuma tunne, kuin olisi lähdössä vuoristorataan ja istuisi vielä lähtöpaikalla. Vilkaisin käytävälle, ketään ei missään näkyvissä. Avasin oven ja Petri livahti sisään ja itse saman tien perässä, vielä oven suussa vilkuilin käytävälle oliko ketään näkyvissä ?

Labrassa oli hetki hiljaista, molemmat ujostelimme. Sitten yhtä tulisesti suudelmat, hengitimme toistemme suuhun ja Petrin kädet hyväilivät vartaloani. " Mun on ollut ikävä sua " Petri huohotti. Niin varmaan, ajattelin huvittuneena, kyllä sen tiedän mitä sulla ikävä on ollut. Petri riisui itseltään paidat hetkessä ja työnsi minut vasten pöytää. Käänsi minut makaamaan puolittain pöydälle ja sanoi polvistuen:" Mä riisun sun kengät " Tuntui kuinka lyhenin kun korkkarit riisuttiin, makasin pöydän päällä vatsallani puolittain makaavassa asennossa. Ihana palveltava tunne. " Mä haluun sua " Petri sanoi ja vilkaisin olkapääni ylitse, Petri riisui housujaan ja teki sen tosiaan parilla kolmella liikkeellä, ja kaikki. Hiukseni levisivät tummina olkapäille, selkään, pöydälle. Petri katsoi mua ja tunsin silmien kovan kiiman, kuin kolli joka katsoo narttuaan.

Petrin kulli seisoi kovana vasten vatsaa, täysin suorana. Petri tuli luokseni ja nosti hameeni ylös vyötäisille, ja polvistuen riuhtaisi pikkumustat nilkkoihin ja pois jaloista. Voihkaisin hänen tiukoissa otteissaan, uuuh ! ajattelin, Petri on oppinut jotain kesän aikana. Ja en voinut olla taas naurahtamatta. " Mä ajattelin sitä meidän naimista koko kesän " Petri sanoi ääni kiimasta käheän paksuna. Työnsin peppuani paremmin esiin, tyrkylle " Ota sitten " vastasin ääni yhtä kiihkosta käheänä. Olin ollut lomalla etelässä ja olin ruskea kuin kahvinpapu, mutta bikineitten alta vaalea kuin maito. " Sulla on tosi hyvä herkku " Petri huokaisi ja tunsin sormet pillun huulilla. " Aaaaai " huokasin kun sormet työntyivät pilluuni. " Levitä reisiä " Petri sanoi käsillään työntäen. Levitin ja tunsin kielen pakaroillani, suutelua. Hymähdin kiihottuneen huvittuneena, oppilaani nuolemassa pakaroitani, se kiihotti niin että keinuin vasten Petrin kasvoja niin paljon kuin pystyin. Kieli lipoi vakoni, ja tunsin kuinka Petri käsillään työnsi pakaroitani ylöspäin. Kuuma huohotus reisillä, yritin työntää peppuani paremmin Pertin kasvoille. "mmmmm" Perti huokaisi ja kieli liikkui pillun huulilla. Työntelin vastaan, Petri nousi ja tunsin kovan kyrvän peppuani vasten.

" Mä en ole saanut pillua koko kesänä, nyt annat... " Petri huohotti kiimassa ja hieroi kulliaan vasten pakaroita. Olin niin kiimassa että en uskonut koskaan olleeni. " Mä nussin sua ilman kortsua, kuten viimeksi ", en ehtinyt vastata mitään kun kova kyrpä liukui pilluuni, kerralla kaikki. " aaaaaaaa aaa aaa " inisin kiimassa, nautin kun sain Petriä. Kuitenkin pikkupiru heräsi ja kysyin härnäävästi, ääni kiimasta sekaisin " Tuntuuko hyvältä saada open pillua ? " ... Petri huohotti ja kysyi takaisin: " Tuntuuko hyvältä saada nuorta munaa ? " ja työnteli voimakkaasti lanteistani kiinni pitäen. Työntelin vastaan ja hiukseni vain heilahteli Petrin työnnöissä. " Vastaa " Petri huohotti:" Tuntuuko hyvältä saada nuorta munaa " samalla hän puristi pakaroitani niin että voihkaisin kivusta " AI " . Petri työnteli voimakkaasti ja tivasi:" Vastaa nyt herkkuperseope tuntuuko hyvältä saada nuorta kyrpää " Inisin kiimassa takaisin: " Tuntuu... " Petri puristi uudestaan pakaroistani: " Mikä tuntuu ? " Voihkasin kivusta: " AI, tuntuu hyvältä saada nuorta munaa " Voihkin kiimassa, vaikeroin ja pitkät hiukseni heiluivat työnnöissä. Aloin olla jo lähellä, tunsin kuinka jostain sisältä valkea kuuma aalto kasvoi. Petri nussi ihanasti, vaikeroin: " Oi nussi Petri kulta nussi ". Petri kiihottui suunnattomasti tästä ja puristi pakaroista niin että teki ihanan kipeää. Tunsin kuinka aalto kasvoi sisälläni... voihkin, inisin, poski vasten pöytälevyä. Petri oli työntänyt puseroni, rintaliivit, kaiken mytyksi kainaloihin saakka, ajattelin sekunnin murto-osan että aamulla ne oli tip-top kunnossa koulupäivään. " Koulun herkkuperse antaa mulle pillua nyt... " Petri huohotti ja hoki:" Mä nussin sua nyt, annat mulle kunnolla .... " Inisin ja työntelin peppua vastaan ja kun sain orkun vikisin pää vasten pöytälevyä, hiukset sekaisin pitkin pöytää ja selkää. Petri tunsi että saan ja naulitsi mut paikoilleen. Lanteeni tärisivät orkussa ja vatvoin pakaroitani edestakaisin, tunsin kuinka Petrin kova kyrpä puristui pillussa kun sain orkun ja Petrin kädet puristivat pakaroitani yrittäen pitää minut paikoillaan. Petri oli liikkumatta, tärisin vielä saaneena kun Petri sanoi:" Mä olen vielä kovana, runkkasin eilen jatkuvasti kun ajattelin sua, koulun herkkupersettä joka antaa mulle pilluaan huomenna ". Voihkaisin nautinnosta, pitään " aaaaahhh aaaahhhhh". Petri käänsi mut selälleen pöydälle. Riisui hameeni ja paitani pois, olin täysin saaneena ja ojentelin vain käsiäni hänen riisuessaan minut, täysin tahdottomana. Petri nosti jalkani koukkuun ja nojautui kädet suorana pöytään. Kiedoin reiteni hänen lanteidensa ympärille ja käteni hänen kaulaansa, roikuin siinä. Katsoin kun kova kyrpä solahti märkään pilluuni ja aloitti liikeen. Olin lomalle ajanut bikineitten takia itseni posliiniksi ja nyt parissa kuukaudessa tummat paksut pillun karvat olivat vaaleaa rusketus bikinirajaa vasten. Petri huohotti:" Annat mulle pillua nyt kunnolla, mä en ole saanut koko kesänä ". Suutelin Petriä ja huohotin: " annan annan kulta pieni annan pane mua pane pane pane ". Petri kiihottui, nai minua, puristin Petrin lanteiden ympärillä olevia reisiä ja tunsin kuinka kantapääni osuivat Petrin pakaroihin kun hän nussi minua. Menin sekaisin kiimasta. " Nussi Petri, nussi mua, annan sulle kunnolla, pane mua kulta pieni pane " hoin ja tunsin kyrvän liikkeet pillussani, katsoin kuinka kova kulli lipui edestakaisin ja kantapääni jyskytti Petrin kovia pakaroita. Olin niin kiimasta sekaisin että inisin nautinnosta, tätä olin tarvinnut koko kesän. Petri hoki:" kohta saan kohta... " Nussi voimalla ja lysähti päälleni koko pituudeltaan, otti molemmin käsin vaaleista pakaroistani kiinni ja huohotti korvaani: " nyt saan annat mulle nyt herkkupersettäsi ope nyt annat ... kohta tulee" Keinuin Petrin vartalon alla, puristin reiteni ristiin hoin:" tule tule anna tulla anna tulla anna tulla... " Petrin naiminen meni suorastaan tosi jyystämiseksi. " Nyt tulee nyt..... AAAAAAAAH " Petri ulisi ja tunsin kuinka kova kyrpä sykki pillussani. Olin jo saanut kerran mutta kiihotuin vielä uudestaan, Petri nytki lanteillaan voimakkaasti, joka työnnöllä kyrpä laukesi,puristin tiukasti pillullani, halusin pojan saavan ihana nainnin opettajaltaan. Petri nousi ja veti kullin pois, nojasi toisella kädellä pöytään ja puristeli kaluaan, ryöpsähdys valkoista nestettä purskahti pillunkarvoilleni, klittalleni, vatsalleni. Petri huohotti ja runkkasi puolikovaa kulliaan päälle: " nyt saat herkkuperse spermat päälle ". Vastasin nauttivana ja tyytyväisenä:" anna tulla vaan kaikki "

Makasimme siinä päällekkäin ja vilkasin ovelle ja olin saada sätkyn, kiljaisin Petrille " OVI EI OLE SÄPISSÄ " Petri nousi raukeana ja käveli ovelle ja ovi säppiin. " Nyt on " sanoi ja tuli makaamaan viereeni pöydälle.
Makasimme siinä, ties kuinka kauan, mutta alitajuntaan tuli tieto oppitunnista. Katsoin kelloa: "täytyy mennä oppitunnille " sanoin. Petri heräsi puoliunesta: " Mä ajattelin sua koko kesän " Hän nousi seisomaan ja SE nousi seisomaan.
" Ei nyt, ei ole aikaa " sanoin ja nosuin ottaakseni vaatteita lattialta. Petri painoi mut nojaamaan pöytää vasten ja kova kyrpä liukui pilluuni. " aaaaaaaaaaa aaaaah " voihkaisin nautinnosta. Sanoin:" nopeasti sitten" Petri nussi mua nopeilla työnnöillä ja se oli tosiaan nopea minuttipano. Petri piti lanteistani kiinni ja nussi niin että hiukseni heilui pitkin selkää, " sulla on koulun herkkuperse, ja nyt vain mä tiedän sun bikinirajat " Petri huohotti ja nai nopeammin. Naurahdin ja ajattelin että älä unohda avomiestäni. Petri voihkasi:" tuleeee " Puristin pillullani ja tunsin kuinka se sykki, Petri työnteli muutaman voimakkaan työnnön. Huohotimme ja sanoin: " tuntia on enään 10 minuttia, nyt on kiire. " Pukeuduin ja harjasin hiukset jotenkunten ojennuksen.

4

7492

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herman

      Hyvä tää oli, kirjota lisää. Voi, että kun minäkin saisin tuommosta seksikästä opettajarta...

      • Mike

        Kyllä mullekkin tuollainen opettajatar kelpais..täytynee vissiin taas lähteä opiskelemaan! =)


    • Jesss

      jeesus että oli hyvä!!! ite haaveilen meijän opettajasta,se on noin nelikymppinen herkkuperse.....kertokaa hyviä neuvoja miten saisin siltä?? ;)

    • hot

      Voisit kirjottaa lisää. Toi oli niin ihana juttu..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe