Vaimon isosisko

> ORI <

Vaimon siskot ja pari kaveria oli meillä juhlimassa alkuiltana. Tarkoitus oli kovasti tytöillä lähteä juhlimaan kaupungille yöksi. Niinhän siinä kävi niinkiun aina, että joku sammuu ennen lähtöä.

Olin nostelemassa painoja alkuiltana vierashuoneessamme yläkerrassa, kun vaimoni isosisko Jonna tuli huoneeseen. Mulla oli pelkät shortsit eikä mitään muuta. Olin saanut olla rauhassa koko illan enkä kuvitellut kenenkään häiritsevän treenaustani.

Olin juuri penkkipunnerruksessa kun ovi avautui.
Jonna oli pukeutunut mustaan tiukkaan mekkoon ja reisillä vilahti sukkanauhan raja. Vaimon isosisko oli siunattu taivaallisella vartalolla. Samanlainen vartalo kuin vaimollani, mutta vaimo ei koskaan ollut kiinnostunut alusvaatemallin hommista niinkuin Jonna, joka oli ollut parissakin katologissa vakiomallina.

Olen salaa katsellut kiellettyä hedelmää katalogin sivuilta. Nyt tuo kaunokainen lähestyi minua pienessä huppelissa.
"Jatka vain, minä etsin nopeasti uudet sukkahousut". Jonna oli jo melkoisessa humalassa ja sopersi jotain mistä en saanut selvää.

Lopetin hetkeksi ja makoilin penkillä katsellen salaa Jonnaa. Nainen oli polvillaan laukkunsa luona ja penkoi sitä. Hän nousi tuolille istumaan löydettyään uudet sukkahousut.
Jonna alkoi riisumaan vanhoja sukkiksia ja näky haarovälissä oli kiihottava. Niin pieniä pikkuhousuja en ollut vielä nähnytkään. Housuissa-
ni alkoi pakottamaan.

"Autatko mua kun mä oon ehkä...vähän vain..liikaa humalassa.."
Kumarruin Jonnan jalkojen juureen ja hän otti mua olkapäistä kiinni.
"Olet...aika hyvässä kunnossa..mies".
Sukkikset oli nilkoissa kun aloin vetää ensin toista puolta. Jonna nosti toista jalkaa ylös sivulle. Voin haistaa Jonnan tuoksun jalkojen välissä. Pimpsa oli vain parinkymmenen sentin päässä päästäni. Houkutus nuolaista oli valtava.
Jonna horjahteli ja lantio osui kasvoihini. Otin naista lantiosta kiinni ja sormet ylettyivät kiinteille pakaroille asti.

Jonna huokaisi ja upotti sormet hiuksiini.
"Voi...sulla on lämmin..suu". Huuleni suutelivat naisen vatsaa ja reisiä.

"Lassee"!!! Vaimo käveli portaita ylös ja huuteli mua.

Jonna meni niin nopeasti kuin pääsi vessaan ja mä kumarruin punteille. Ovi aukesi ja vaimo käveli luokseni.
"Täällähän sinä. Oletko nähnyt Jonnaa, me oltais jo lähdössä"? Osoitin vessaa.

Siellä Jonna oli kumartuneena pöntölle. Lähdin suihkuun ja toivoin Jonnan selittävän jotain fiksua.

Riisuiduin juuri huoneessamme kun ovi aukesi ja vaimo tuli huoneeseen.
"Jonna nukkuu vierashuoneessa. Se on niin humalassa, ettei pysty kävellä." Siiri tuli eteeni ja polvistui.
"Mä vähän maistan sua, kulta." Siirin huulet ottivat kaluni hyväilyyn ja kalu upposi suuhun koko vartta myöten.
"Odotatko mua kotiin...?" Vaimo lopetti juuri kun olin valmis kaatamaan hänet sängylle.

Tytöt huutelivat heiheit ovelta ja poistuivat. Taksi lähti pihasta ja mä poistuin suihkuun. Pesin itseni ja kuivattelin pesten samalla hampaita.

Otin jääkaapista pullon olutta ja istuuduin sohvalle pyyhe lantiolla. Olut maistui hyvältä kylmänä.
Kuulin askeleita portaikosta ja Jonnahan se sieltä tuli. Päällä oli ainoastaan sukkanauhat ja korkokengät. Kaikki punaista.
Lantio keinahteli naisen laskeutuessa portaita, rinnat heilahtelivat hiljalleen sivuille edestakaisin.

Jonna tuli eteeni ja otti pullon kädestäni, n ojautui sohvapöytään pyllistäen mulle.
Olutpullon suu painui kosteaan pilluun pari senttiä. Uskomaton näky.

Jonna kääntyi ja antoi siemauksen pullosta, joka maistui hänelle ja oluelle. Nainen avasi pyyhkeeni
ja istui syliini hajareisin.

Otin nännin suuhuni ja imin sitä naisen sovittaessa kaluani reiälleen. Otin naista lantiosta ja painoin häntä alas. Jumalatar huokaili syvään ja aneli enemmän lihaa sisään.
"Lasse, tuu kokonaan muhun...tuu...ole kiltti!"
Kiusasin Jonnaa terskalla ja nainen oli tulla hulluksi.

Herkkupylly yritti painua alaspäin, vaatien kalua kokonaan. Pylly liikkui edestakaisin kaluni yllä.
Vahvempana pystyin hallitsemaan kummankin himoja ja liikkeitä.

Jonna kuitenkin yllätti mut ja suuteli ahnaasti. Yllätyin ja vastasin vähintään yhtä himokkaasti. Kielet koskettelivat toisiaan ja huulet olivat tiiviisti yhdessä. Jonna kostutti sormen ja pyöritti sitä nännilläni, samalla painaen lantionsa voimakkaasti alas.
Kaluni painui kosteaan herkkureikään. Nainen piti päästäni kiinni ja painoi tissejään mun naamaani.
"Älä lopeta...ihana kyrpääähhhhh!!!!"

En ollut kuitenkaan valmis lopettamaan tätä kauan toivottua rakastelua. Otin naisen syliini ja lähdin portaita ylös. Puolivälissä pysähdyin ja otin Jonnan takaapäin portaissa. Nainen nojasi kaiteeseen jalat täristen.
"Sä oot niin iso! Ihana isoooohhhhh!" Jonnan sormi kiusasi omaa suklaareikäänsä. Yllätyin Jonnan uusista puolista.

Kävelimme kiinni toisissamme vierashuoneeseen.
Jonna istui penkille ja hamusi kaluani suuhunsa.
"Mmmhhh...suonikas...maukas iso kulli..."
Otin naista päästä kiinni ja nain suuhun hitain liikkein. Punaiset huulet söivät kaluani. Jonnan sormet liikkuivat pillussa.

"Mene tohon patjalle makaamaan, Lasse".

Makasin selälläni ja nainen istuutui päälleni selkä muhun päin.
Kyrpä upposi koko mitallaan naiseen. Pidin nilkoista kiinni naisen ratsastaessa kaluani.
"Nojaa Jonna eteenpäin".

Nainen nojasi eteen kalu yhä syvällä pimpsassa. Kostutin keskisormea meidän kiimanesteissä ja kiusasin suklaareikää.
"Uuiuiuiuiuihh...mä tuunhhh...!!"

Jumalatar ratsasti rajusti heiluttaen lannettaan. Sormeni upposi anukseen pari senttiä kerrallaan ja nainen hullaantui täysin. Jonna kouri tissejään melkein raapien niitä.

Samassa nainen kääntyi ja alkoi hurjan nainnin päälläni. Imin ja purin rintoja edessäni. Sormi löysi uudelleen anuksen ja upotin sormen kokonaan sisään.
"Ihanaa...kaikki reiät...mmmhhhhh....suuuunhh!"

Jonna vapisi ja inisi päälläni orgasmin kourissa kauan.

Kaadoin naisen patjalle mahalleen ja nostin lantion ylös. Levitin jalat ja sovittelin kalua anukselle. Kulli upposi kireään persereikään hiljalleen ja puristi mukavasti.

Jonna puristi lakanaa ja voihki. Lanteeni hakkas Jonnan peppua huoneen täyttyessä läimähdyksillä.
Purkauduin vaimon siskon pakaroille ja anaaliin.

Kerta oli ensimmäinen, muttei todellakaan viimeinen :)

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

1

14536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

      musta pettämisen raja kulkee jo suutelussa.Etkö sä yhtään ajttele vaimoasi..Ei sinua kyllä hyvä mies ole kasvatettu oikein..mieti tekojasi ja vaimoasi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      430
      3035
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      103
      2374
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2132
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1953
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1807
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1237
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1166
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      957
    Aihe