Yhtäkkiä huomasin, että naistenpuolella oli jotain mitä miestenpuolella ei ollut, nimittäin varastokoppi, jonka ovi aukeni suoraan pukuhuoneeseen. Se oli auki, mutta sen pystyi kyllä sisäpuolelta lukitsemaan. Mutta mitä iloa koppiin piiloutumisesta olisi, kun ei näkisi mitään. Ovessa ei ollut myöskään avaimenreikää. Oven voisi kyllä jättää raolleen, mutta koska kopin leveys oli sama kuin oven ja ovi aukesi sisäänpäin, sen pitäisi olla kunnolla auki ennenkuin mitään mahtuisi näkemään. Ja silloin naiset huomaisivat minut.
Mutta sitten sain päähäni mahtavan idean. Varastossa nimittäin oli työkalupakki ja siellä ruuvimeisseli. Lukon pystyi irrottamaan meisselillä ja kun tämä olin tehnyt, ovessa oli noin 5 cm halkaisijaltaan oleva reikä. Jos silmäni olisi aivan kiinni tuossa reiässä niin se kyllä huomattaisiin. Niin sitten hain vielä vessankopista tyhjän WC-paperirullan ja tungin sen ovenreikään sisäpuolelle. Sammuttaisin sitten varastokopista valot ja ihailisin naisia paljaine "elimineen" tuon rullan läpi. Taas alkoi kaluni jo ajatuksestakin sojottaa. Tohkeissani unohdin että ovea ei nyt saanut lukkoon ja se voitaisiin milloin tahansa tempaista auki. Tämä unohdus kostautui myöhemmin, kuten jatkossa tarkemmin kerron.
No, varastokopin nurkassa sattui vielä olemaan muutamia huopia, ja jäin sitten tosiaankin yöksi siihen koppiin nukkumaan. Yöstä ei ole sen kummempaa kerrottavaa, ja aamulla soi kännykässä herätys klo 8. Halli aukeaisi klo 9. Kännykän tajusin pistää kiinni. Kävin aamupaskalla (yllättäen naistenvessassa) ja söin eväitäni. Otin koppiin WC-paperia johon voisin pyyhkiä mällini. Kopista löytyi tyhjä maalipurkki, johon voisin mahdollisesti myös kusta. Kopista olisi kuitenkin koko ajan pidettävä valot sammutettuina aina klo 15 asti jolloin halli meni kiinni, koska muuten paljastuisin. Sarjakuvalehtien lukemisesta runkkujen välissä ei tulisi mitään, mutta ainahan voisi senkin ajan katsella naisia, vaikka sitten veltoin kaluin.
No, kello sitten tuli yhdeksän ja minä istuin sydän hakaten siinä pimeässä varastokopissa. Yhtäkkiä kuulin kun pukuhuoneen ovi narahti auki. Reiästä kuitenkin näin että siellä oli kaksi lihavaa riippurintaista mummoa tulossa aamu-uinnille. Jo hyvässä tanassa oleva kaluni lerpahti totaalisesti. En viitsinyt katsella mutta kuulin kun mummot riisuutuivat, menivät suihkuun, saunaan, uudestaan suihkuun ja sitten lähtivät altaalle. Kello oli nyt puoli kymmenen ja minä istuin edelleen siellä kopissa parempaa silmänruokaa odotellen
jatkoa seuraa ...
UIMAHALLIN NAISTENSAUNASSA, OSA 2
Tirkistelijä
4
15981
Vastaukset
- ääää
mixi kidutat meitä?jatkoa äkkiä!!
- mä vaan
tyhmää kertoa tollei pätkissä..
kerro ees loput kokonaan..- Nixat
Tässä ei ole vielä paljoa erotiikkaa ollut, mutta tarinana aivan NEROKAS.
Et ole sattumoisin itse kokeillut tätä konstia? - -----
Nixat kirjoitti:
Tässä ei ole vielä paljoa erotiikkaa ollut, mutta tarinana aivan NEROKAS.
Et ole sattumoisin itse kokeillut tätä konstia?Ihan turha vaiva olisi ollut todellisuudessa tuo uimahallissa nukkuminen. Olisi vaan ollut hallin ensimmäinen asiakas aamulla ja rynnännyt äkkiä siihen naistenpuolen tirkistelykoppiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833815
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t322689Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä952154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201667Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?251491Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261488- 281461
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71444Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731423Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik111284