Kuka Tamperelainen haluu harrastaa tätä? tää on sillein helppo laji (miten tän ny ottaa). Mä oon harrastanu siällä jo 2,5 vuatta. Se sijaittee Hervannassa Teekkarinkadulla Pelipuiston Seurakuntatalossa. Tätä pidetään ti & to klo 17.30-20.30. Jos joku haluaa, voi tulla kattoon t. jopa tulla harjotteleen tänne.
Vastaukset 4
- siel
ne Diakonissat syättää, kun nälkäiset ei saa enää "avustuspussukoita". Onhan siin tosi seurakunta, väkivaltaa vaan opetetaan.
- Harrastaja
Sä käsität väärin: vaikka niissä on väkivaltasia asioita, niin valmentaja opettaa kontroloimaan mieltä. Eihän valmentaja karatekoita sotilaiks kouluta. Jos harrastaja on käyttänyt taitoja väärin, niin valmentajan on oikeus erottaa. Karatessa kuuluukin kehittää oikeaa karatehenkiä eli kunnioittaa toisii ihmisiä. Tarkottaa mm. et sä oot kiva muille, mut jos meet juppaileen jollekin toiselle, niin saatat saada turpaas.
- Harrastaja
Harrastaja kirjoitti:
Sä käsität väärin: vaikka niissä on väkivaltasia asioita, niin valmentaja opettaa kontroloimaan mieltä. Eihän valmentaja karatekoita sotilaiks kouluta. Jos harrastaja on käyttänyt taitoja väärin, niin valmentajan on oikeus erottaa. Karatessa kuuluukin kehittää oikeaa karatehenkiä eli kunnioittaa toisii ihmisiä. Tarkottaa mm. et sä oot kiva muille, mut jos meet juppaileen jollekin toiselle, niin saatat saada turpaas.
Harrastan Shotokan-tyylisuuntaa. Se ainakin on hyvin kontroloiva Karaten tyylisuunta.
- nääskarate
karate nääs
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???412015Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101367- 1051122
- 103945
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88914- 66795
- 33672
Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku15592Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.76544- 78511