Mitä odotatte kolmannelta leffalta?
Mä odotan siltä enemmän kirjan seuraamista. Ei se huonommaksi kuin aiemmat voi mennä =)
Mua vaan inhottaa, että ne on mennyt pilaamaan Siriuksen (näin sen kuvan lehdessä).
Odotatteko 3. leffaa?
35
1043
Vastaukset
- H.P.
mä ootan kans et se seurais kirjan juonta, eikä puolet ois pelkkää keksintöö. muutenkin mä tykkään kaikkein enten kirjoista... :P siriuksesta mulla ei ollu mitään erityisiä odotuksia sillä se on kuvattu kirjoissakin hyvin piskuiseks, ja kärsineeks, ja riutuneeks ja kaikkee tämmöstä. mut huippu tyyppi se on, ehdottomasti. parhaat meistä lähtevät ensin... *nyyh*
- marjut
tottakai ootan sitä, yhtä paljon ku edellisiä. Mutta ootan vain ettei minun tarvi pettyä siihen niin kuin edellisiin... Onhan se kaiken lisäksi ehkä mielenkiintoisin kirja. ...Ja siinä on SiRiUs... vaikka ei se yhtä komea ole ko minun mielikuvituksessa..:)) Lehvassa minua eniten häirittee sen hiukset, ne ei oo mustat..*nyyh* oon aina pitäny sitä sen tärkeimpänä ominaisuutena (jostain syystä).
Olen samaa mieltä H.P :n kans, kirjat jyrää... - Sirius
Kun näin Siriuksen ekan kerran, mutta sitten sitä vaan tottu ajatukseen, mutta menkääpä ettiin Ankeuttajan kuva ja pelätkää TODELLA!!!
;) Heh heh!- Winky
Tietääkö joku mistä löytyis ankeuttajien kuvia? Tarkotan sellaista, missä näkyisi muutakin kuin käsi....
- Dan_fan
Winky kirjoitti:
Tietääkö joku mistä löytyis ankeuttajien kuvia? Tarkotan sellaista, missä näkyisi muutakin kuin käsi....
http://www.digicasey.com
sielt movie photos (tai jotkut movie kuvat kuitenki), the prisoner of azkaban ja sit sielt...olikohan se movie posters? vai fan posters....? no julisteita on kuitenki....löydät ku vähän pengot=)
siel on ankeuttaja suu auki ja kiinni jne.=) - Dan_fan
Dan_fan kirjoitti:
http://www.digicasey.com
sielt movie photos (tai jotkut movie kuvat kuitenki), the prisoner of azkaban ja sit sielt...olikohan se movie posters? vai fan posters....? no julisteita on kuitenki....löydät ku vähän pengot=)
siel on ankeuttaja suu auki ja kiinni jne.=)galleries: movie
sinne ensin ja sitten
the prisoner of azkaban
ja sit
POA posters (fanien tekemiä)
.....noin.... siel on ankeuttajii.....=) - Sirius
Dan_fan kirjoitti:
galleries: movie
sinne ensin ja sitten
the prisoner of azkaban
ja sit
POA posters (fanien tekemiä)
.....noin.... siel on ankeuttajii.....=)Multa meni yö unet 2 vuodeksi.
Huh!
Tietokoneilijat on tehnyt hyvää työtä.
Toivottavasti ei pelätä leffassa niin, että pyörrytään. ;) - Dan_fan
Sirius kirjoitti:
Multa meni yö unet 2 vuodeksi.
Huh!
Tietokoneilijat on tehnyt hyvää työtä.
Toivottavasti ei pelätä leffassa niin, että pyörrytään. ;)viimenen kuva varsinki.....huah.... mä varmaan juoksen karkuun sit ku toi tulee elokuvii=)
sit toi suu auki kuva on kans aivan hirvee.....iik... mä oon puolkuollu elokuvis!=)
they want to kiss you..... - Tietäjä
Dan_fan kirjoitti:
viimenen kuva varsinki.....huah.... mä varmaan juoksen karkuun sit ku toi tulee elokuvii=)
sit toi suu auki kuva on kans aivan hirvee.....iik... mä oon puolkuollu elokuvis!=)
they want to kiss you.....Mutta muistakaa tosiaan että ne on fanien tekemiä..eli leffasse ne tuskin on tollasia. Aitoja ankeuttajan kuvaa ei ole vielä julkaistu olleenkaa (paitsi siitä kädestä!)
- Dan_fan
Tietäjä kirjoitti:
Mutta muistakaa tosiaan että ne on fanien tekemiä..eli leffasse ne tuskin on tollasia. Aitoja ankeuttajan kuvaa ei ole vielä julkaistu olleenkaa (paitsi siitä kädestä!)
ONPAS JULKASTU!!!!=)
se löytyy myös order of the phoenixin sivult.... niit kuvii on julkastu!
ja se että nää on fanien tekemii ei tarkota sitä et fanit ois ite tehny noi ankeuttajat niihin..... - Tietäjä
Dan_fan kirjoitti:
ONPAS JULKASTU!!!!=)
ja se että nää on fanien tekemii ei tarkota sitä et fanit ois ite tehny noi ankeuttajat niihin.....Anna suora linkki tähän. Meinaa olen kysynyt mugglenetista että onko ne ankeuttajien kuvat aitoja..vastaus tuli, että ne on fanienposteja, siis fanien tekemiä. Aika hyvin tehty. Mut anna joku linkki missä semmonen kuva on niin katon onko se elokuvaan tuleva kuva vai fanin tekemä..kiitos etukäteen!
- Tietäjä
Dan_fan kirjoitti:
ONPAS JULKASTU!!!!=)
ja se että nää on fanien tekemii ei tarkota sitä et fanit ois ite tehny noi ankeuttajat niihin.....Mistä ne fanit ois meinaa saanu niitä aitoja ankeuttajan kuvia? Ei ainakaan ole semmosta kuvaa missään jossa ankeuttaja oi "luonnollisessa" ympäristössään..siis kun noi kaikki on julisteita. Ja se käsi mikä varmasti on aito niin se on erilainen kuin niissä fanien tekemissä. Oon myös HP-faneissa kysynyt tätä juttua ja vähän joka paikassa. Eka ankeuttajan kuva tuli meinaan nettiin jo viime toukokuussa joka on yks niistä monista...miten se on mahollista kun kuvaukset vasta alko? Ne tehään tietokoneella joten niihin menee meinaa aikaa!!!
Feikki kuvia ne on...paitsi se käsi kohta... - Dan_fan
Tietäjä kirjoitti:
Mistä ne fanit ois meinaa saanu niitä aitoja ankeuttajan kuvia? Ei ainakaan ole semmosta kuvaa missään jossa ankeuttaja oi "luonnollisessa" ympäristössään..siis kun noi kaikki on julisteita. Ja se käsi mikä varmasti on aito niin se on erilainen kuin niissä fanien tekemissä. Oon myös HP-faneissa kysynyt tätä juttua ja vähän joka paikassa. Eka ankeuttajan kuva tuli meinaan nettiin jo viime toukokuussa joka on yks niistä monista...miten se on mahollista kun kuvaukset vasta alko? Ne tehään tietokoneella joten niihin menee meinaa aikaa!!!
Feikki kuvia ne on...paitsi se käsi kohta......kun se sivu oli joku danin fanisivu.....
ja mä hukkaan kaikki osotteet aina.... ja viel sen lisäks se sivu luultavasti "poistettiin netistä"....(seli seli....) tää on totuus... mut mä yritän ettii sen sivun... siel oli kuiteski kuvia POA leffast, ja siel oli se ankeuttaja (yks noista samoista joita nois julisteis oli)...
mä lähen nyt ettiin.... tsuppa duida! - Dan_fan
Dan_fan kirjoitti:
...kun se sivu oli joku danin fanisivu.....
ja mä hukkaan kaikki osotteet aina.... ja viel sen lisäks se sivu luultavasti "poistettiin netistä"....(seli seli....) tää on totuus... mut mä yritän ettii sen sivun... siel oli kuiteski kuvia POA leffast, ja siel oli se ankeuttaja (yks noista samoista joita nois julisteis oli)...
mä lähen nyt ettiin.... tsuppa duida!ei tääkää kai kovin aeto oo... mut käykääs kattoo:
http://khaireenpenang.tripod.com/theorderofthephoenixdanielradcliffe/id102.html
älkää valittako mulle....jos tää siis ei oo aito.... voi olla että ei oo ja voi olla että on....who knows? - Tietäjä
Dan_fan kirjoitti:
ei tääkää kai kovin aeto oo... mut käykääs kattoo:
älkää valittako mulle....jos tää siis ei oo aito.... voi olla että ei oo ja voi olla että on....who knows?Joo..oon nähnyt ton monta kertaa. Mutta mitä lukee siinä kuvassa alhaalla jotain valkosella? Sitä kuvaa ei saa isommaks...
Jotenkin toi kuva on feikin näkönen ja uskon että se ei ole aito.
Muistaakseni juuri Mugglenetissä oli juuri tuokin kuva..
Mutta ei sitä tiedä vielä . - Dan-fan
Tietäjä kirjoitti:
Joo..oon nähnyt ton monta kertaa. Mutta mitä lukee siinä kuvassa alhaalla jotain valkosella? Sitä kuvaa ei saa isommaks...
Jotenkin toi kuva on feikin näkönen ja uskon että se ei ole aito.
Muistaakseni juuri Mugglenetissä oli juuri tuokin kuva..
Mutta ei sitä tiedä vielä .nooh jaah... mitä välii sil ees on?:) voi olla että se on tekastu.. mistäs tietää?... mut jos niist on uumoiltu jotain tollast, nii kai on mahollist et noi ees vähän näyttää niilt? siis et noist saa pienen käsityksen et millasii ne tulee olee...=)
(trailerin käsi ei muuten taida ihan sopii tuohon.... vai sopiiko? tuli vaan mieleen et ei... en oo kattonu nii tarkaa=D... mut se nähää sit lehvas!!) - Tietäjä
Dan-fan kirjoitti:
nooh jaah... mitä välii sil ees on?:) voi olla että se on tekastu.. mistäs tietää?... mut jos niist on uumoiltu jotain tollast, nii kai on mahollist et noi ees vähän näyttää niilt? siis et noist saa pienen käsityksen et millasii ne tulee olee...=)
(trailerin käsi ei muuten taida ihan sopii tuohon.... vai sopiiko? tuli vaan mieleen et ei... en oo kattonu nii tarkaa=D... mut se nähää sit lehvas!!)Niin ei sillä mitään suurta merkitystä ole. Aika samantapasia niistä varmaan tulee paitsi eihän ankeuttajan kasvoja pitänyt näkyä muutakuin "suudelmassa" ja pitikö sillä olla silmät? Iso "pusu" suu vain ja ei mitään tommosta otsaa. Mutta kirjahan on eri...
Ei munkaan mielestä toi käsi sovi siihen trailerin käteen..oon kattonu sen trailerin niin isona ja terävänä että hmmm..
Toi kaapukin on vähän erilainen..no se siitä. - oDd
Dan_fan kirjoitti:
ei tääkää kai kovin aeto oo... mut käykääs kattoo:
älkää valittako mulle....jos tää siis ei oo aito.... voi olla että ei oo ja voi olla että on....who knows?...oli ihan liikaa ihmisen näkönen!!! Siis sen käsihän siinä trailerissa oli paljon niljaisempi ja rupisempi! Ja toi naama... Se oli jotenkin... Äh, liian valoisa ja liian ihmismäinen...!!!
No toivottavasti ne "muuttuu" siitä vielä...
- oDd
Kyllä vain täytyy sanoa, että odotan sitä ihan mielettömästi!!! =D Mutta toivottavasti se suraa kirjan juonta ja tapahtumia...Mutta sen tiiän, että ne ketaleet on menny poistamaan huispausottelun Rohkelikko vs. Korpinkynsi!! Ja mikä tarkoittaa sitä, että Cho Chang ei ole kolmannessa elokuvassa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *Yhyy...*
Mutta onneksi Harry ja Cho tapaa sotten neljännessä lehvassa!!!
*Jippii!* - Fawkes
mä en odota kolmannelta leffalta mitään ihmeellistä, paitsi että se olis ees vähän parempi kuin kaks edellistä. sen ei tartte seurata lause lauseelta kirjaa, mut sellaset älyttömät selvät virheet kuin aikasemmissa on ollu vois jäädä pois...
ja mua inhottaa kans millaseks ne on siriuksen tehny, se ei vastaa hiukkaakaan mun mielikuvaa. sen paremmin kun lupinkaan. siriuksesta ei ois saanu tehä sellasta! siri oli mun lemppari. siis on. - Twil
Kyllä odotan,vaikka mua on ärsyttänytkin aika monet jutut aiemmissa leffoissa,mutta silti katon ne aina väliajoin. Mutta pakko se mennä katsomaan,ihan periaatteen vuoksi.Kirjat tietenkin pysyy aina korkeammalla mun arvoasteikolla,mutta silti.
Mua ei se Sirius häiritse,mutta Lupin. Se ei vastaa ollenkaan mun mielikuvaa,ei mitään sinnepäinkään.Mutta no,sillehän ei voi mitään. - Wolffi
Odotan todella innolla! Olen suuri HP fani, ja tietenkin leffat pitää käydä katsomassa ihan leffateatterissa asti! :) Mua ärsyttää Siriuksessa vaan se, ku ne sen hiukset on ruskeat! Mustat ne pitäis olla! >:/
- Taiju
Mä ootan sitä tosi paljon, mutta enemmän kyllä Feeniksin kiltaa! Plussaa leffalle tulee siitä, että (näin trailerin) niillä ei oo läheskään niin paljon kaavut päällä kuin aikaisemmissa!!! Ankeuttajat on justiin semmoisia, kun kuvittelinkin, eikä Sirius musta oo pilattu! Sekin on semmonen kun mä kuvittelin! Mutta miinusta tulee hiinokasta! Emma Watson näyttää kyllä paljon aikuismaisemmalta kuin muissa!!
- oDd
...mäkin aattelin sitä vähän erinäköisemmäksi...
Kun se pää/otsa on jotenkin niin iso pahkura... tai jotain...=D
Mut on se ihan hyvä silti...En tosin oo vielä nähny sen muuta ruumista, vaan pään...=)
TIETÄÄKÖ KUKAAN MISSÄ OIS KOKONAISTA KUVAA HIINOKASTA TAI MUUSTA HEVOSKOTKASTA??? - dina
Sirius ei edes näytä Siriukselta. Sitäpaitsi, kirjassa sanottiin, että se on ollut komea ennen ja sen näki jotenkin siitä(?) Mutta elokuva-Sirius on niin..noh, rumakin.
Nyt en enään voi lukea Pottereita uudestaan läpi samalla lailla kuin ennen, koska kuvittelen Siriuksen nyt sellaiseksi, kuin se näyttelijä on. Ja se häiritsee pahasti.
Ja ruskeat hiukset. Siriuksella pitäisi olla mustat hiukset, se on todella tärkeä ominaisuus.
Ja miksi se on hyvä, ettei nillä ole viitat päällä? Kun he pääsevät kouluun, heidän pitäisi piettää koulupukua, eikä normaaleja vaatteita. Ja viittoja pitäisi kyllä pitää, muttei koko aikaa. Elokuvassa heillä on liikaa "ihmistenvaatteet" päällä. - ....
dina kirjoitti:
Sirius ei edes näytä Siriukselta. Sitäpaitsi, kirjassa sanottiin, että se on ollut komea ennen ja sen näki jotenkin siitä(?) Mutta elokuva-Sirius on niin..noh, rumakin.
Nyt en enään voi lukea Pottereita uudestaan läpi samalla lailla kuin ennen, koska kuvittelen Siriuksen nyt sellaiseksi, kuin se näyttelijä on. Ja se häiritsee pahasti.
Ja ruskeat hiukset. Siriuksella pitäisi olla mustat hiukset, se on todella tärkeä ominaisuus.
Ja miksi se on hyvä, ettei nillä ole viitat päällä? Kun he pääsevät kouluun, heidän pitäisi piettää koulupukua, eikä normaaleja vaatteita. Ja viittoja pitäisi kyllä pitää, muttei koko aikaa. Elokuvassa heillä on liikaa "ihmistenvaatteet" päällä.Mun mielestä niillä on ne koulukaavut vain oppitunneilla. Kuka nyt helteellä niillä ulkona olis?
- ...
oDd kirjoitti:
...mäkin aattelin sitä vähän erinäköisemmäksi...
Kun se pää/otsa on jotenkin niin iso pahkura... tai jotain...=D
Mut on se ihan hyvä silti...En tosin oo vielä nähny sen muuta ruumista, vaan pään...=)
TIETÄÄKÖ KUKAAN MISSÄ OIS KOKONAISTA KUVAA HIINOKASTA TAI MUUSTA HEVOSKOTKASTA???Se on vain hydraulinen malli ja jota käytetään mutta veikkaan että sitä paranneellaan jotenkin digitaalisesti. Pakkohan on sillä muuten sen liikkeet näyttäis niin konemaisilta.
- Dan_fan
.... kirjoitti:
Mun mielestä niillä on ne koulukaavut vain oppitunneilla. Kuka nyt helteellä niillä ulkona olis?
...eiks kirjois oo sanottu et velhot ei oo...no.... kovin hyvii käyttään jästi vaatteit?
anteeks kun sekaannuin!
ja no, onhan se niin et kirjat ja leffat on kaks eri asiaa.... eli ilmeisesti velhot nyt osaa olla jästivaatteiski=) (ei paha sinänsä;)) - Taiju
dina kirjoitti:
Ja miksi se on hyvä, ettei nillä ole viitat päällä? Kun he pääsevät kouluun, heidän pitäisi piettää koulupukua, eikä normaaleja vaatteita. Ja viittoja pitäisi kyllä pitää, muttei koko aikaa. Elokuvassa heillä on liikaa "ihmistenvaatteet" päällä.No MUN mielestä leffasta tulee parempi, mitä vähemmän niillä on kaavut päällä. Se on MUN mielipide!
- loony
Mä odotan ainakin että se olis hyvä!! Kun ne kaks edellistä on mun mielestä ihan ala-arvosen huonoja, pilaa POttereitten maineen. Kun tossa vaan ois kuljettu kirjan juonta pitkin ja näyttelijät ois oppinu vähä näytteleen, ni siinähän se ois. Tietysti oletettavasti se on vähän erilainen ku kaks ekaa, sillä se ohjaaja on vaihtunu, toivottavasti parempaan suuntaan!
Must se traileri kyllä näyttää ihan lupaavalta..=)
Toivotaan nyt vaan että siitä tlin hyvä lehva! - hm!
no minä odotan todella paljon siltä elokuvalta. tekisivät vaikka kahdessa osasa jos se on liian järkäle! minä vaan mietin että kun se 4. kirja sitten ilmestyy leffana niin siitä pitää ottaa aika helvetisti asiaa pois jos ne haluaa sen yhdeksi elokuvaksi!
- oDd
tulee kestämään noin 5 tuntia... Siis 4. leffa...
- ....
Mun mielestä Punurmio on tyhmän näkönen siinä leffassa...kattokaa nyt:
http://www.the-leaky-cauldron.org/images/2003/11/trelawney_pic.html- Dan_fan
missä lasit?...ehkä sillä ei sit oo..... ei vastaa mun käsitystä punurmiosta, mutta samapa se...pääasia et se on=)
- ....
Dan_fan kirjoitti:
missä lasit?...ehkä sillä ei sit oo..... ei vastaa mun käsitystä punurmiosta, mutta samapa se...pääasia et se on=)
Toi on semmonen kulissien takana kuva eli ei sillä varmaan ole silloin laseja...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2364600Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii763035- 472463
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451767- 251613
- 781439
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851285PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69938
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894