Juu, näin kävi että hyvä kaveri otti ja varasti rahaa ja useammankin kerran minulta, onnettomalta sinisilmäiseltä. Nyt ottaa päähän,v....taa ja suututtaa.Siihen päättyi kaverisuhde.Niin läpinäkyvää, mutta hän ei ole tunnustanut.Kertokaa kokemuksianne ja miten asiat pitäisi selvittää, vai tyydynkö kohtalooni?
kleptomania
5
1715
Vastaukset
- tietäjä
ikinä tyydy kohtaloon vaan anna asianajan hoitaa asia...
- BlackHeartAngel
Sinuna tyytyisin vain kohtalooni, sillä ystäväsi ei ansaitse sinunlaistasi henkilöä.
Sinuna unohtaisin koko tyypin.
Jos kuitenkin välität hänestä liikaa, yrittäisin keskustella.- raksutiikeri
niin, älä välitä ja tyydy kohtaloosi? Eikös sulla ole sit mitään syytä tehdä asialle mitään? Kaverisi varmaan varastelee muiltakin. Turhahan heitä on auttaa... joutuu pian itse syytteeseen...
- ANSKU
mä olin rippileirillä ja näin kavereiltani lompakkoja ja karkkia minu piti ottaa ne antoivat minulle anteeksi mutta kuitenkin itken ja syytän itseäni miten loukkasin niitä ihmisiä
- Anonyymi
Kannattaa pitää lompakko ja rahat piilossa,jos joku tulee kylään tai jos on jossain itse. Minä laitan aina rintsikoiden sisään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175