ketkä kaikki asuvat maalla tai joilla on pellot lähel??

sandra

Ja käyetkö sä usein sen nöffin kans pellolla tai metsässä lenkillä?? Me käytii tänää ja oli hieman liian innokas... minkä ikänen on teidän nöffi??? ja minkä värinen se on?? meil on musta nöffi!! vastauksia..... kiitos...

4

485

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bernis

      En oikein ymmärrä mitä haet viestilläsi, mutta pakko kommentoida. Itselläni on berninpaimenkoira ja se suorastaan nauttii metsässä ja metsäteillä vapaana juoksemista ja nuuhkimista, etenkin nyt kun on lunta. Eli käytä vain nöffiäsi niin usein kuin mahdollista tuollaisilla lenkeillä :)

    • Donna

      Siskolla on kaksi ruskeaa nöffiä. Molemmat tykkää tosi paljon metsälenkeistä ja pellolla juoksemisesta, varsinkin talvella kun on paljon lunta! =)
      Kannattaa tosin varautua siihen että jos pitää koiraansa vapaana pellolla, se saattaa livistää. Ja silloin joutuu tosissaan etsimään sitä. Siskon vanhempi koira tykkää livistää aina kun se on vapaana mutta se ei onneksi mene kauas. Ja kun vanhempi menee, niin nuorempi menee tietysti perässä. Tosin nuorempi ei seuraa kauan kun jo tulee äitiä ikävä ja palaa luokse.
      Metsässä ollaan tosin pidetty koiria aina kiinni. Ja jos sattuu eksymään, kannattaa sanoa "Missä koti?". Koirat kyllä tietää...

    • Girl.92

      Hei! mulla nöffi se on musta ja se on 7kk se on aika nuori mut niin oon mäkin! mä käyn mun koiran kaa lenkillä metsässä ja jäällä! HUOM: mä käyn jäällä vain talvella!! meidän Leevi-koira on tosi innokas kun on vielä pentu! =)

      • blackmagictiger

        IHANIA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      93
      1798
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1367
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1188
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1147
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      56
      1036
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      974
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      68
      910
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe