Mökillä salaa jatkoa...

Nina

Ulkona on lämmin ja valoisa kesäyö. Pysähdyn hetkeksi mökin terassille ihailemaan kaunista näkymää. Auringonlasku on värjännyt taivaanrannan karmiinin punaiseksi. Jokin lintu viheltelee öisessä metsässä. Onkohan se kyyhkynen, tuumin itsekseni kun lähden kävelemään pehmeää heinikkoista polkua saunalle. Pikku-kalat napsivat hyönteisiä rantavedestä rikkoen siellä täällä veden peilin. Jokin iso kala molskahtaa kauempana.

Huomaan märät jalanjäljet saunan verannalla. Sami on mennyt äskettäin saunaan, totean mielessäni ihmetellen. Avaan varovasti oven. Kuulen Samin raskaan hengityksen pimeässä ja terästän katsettani jotta näkisin paremmin. Sami istuu alalauteilla silmät suljettuina. Kova kalu kiiltelee koko komeudessaan kun hän hieroo sitä edestakaisin liikkein. Voi miten kiihottava näky. Huokaisen hiljaa ja nuolaisen huuliani. Hän ei selvästikkään ole kuullut tuloani.

Mitä sä täällä teet, tokaisen kömpelösti liian kiihottuneena rikkoen intiimin hiljaisuuden. Sami säpsähtää ja katsoo minuun. Hänen silmänsä ovat kosteat halusta. Juha tais antaa sulle kunnolla kyytiä, Sami sanoo hymyillen ja jatkaa käden liikuttelua kovan kalun varrella. Tule tänne Sami anelee lempeästi. Kävelen hänen luokseen ja tunnen kuinka Juhan nesteet valuvat ulos reisilleni. Voin vielä tuntea hänen tuoksunsa. Sami ojentaa kätensä koskettaen kosteaa jalkoväliäni. Juha on sotkenut sut näköjään kunnolla, Sami toteaa käden liikkuessa tutkivasti haaroissani. Saanko mä pestä sut puhtaaksi, Sami pyytää yllättäen. Hän riisuu pyyhkeen pois ympäriltäni. Katselen hänen ruskettunutta jäntevää vartaloaan. Kumarru hieman, Sami pyytää ja taputtaa kämmenellä kevyesti pakaroitani. Kumarrun etunojaan lauteita vasten. Pillu sykkii vaativana.

Olet näköjään saanut peppuunkin. Täällähän on Juhan lastit sisällä Sami jatkaa hiljaa puhuen ja työntää sormensa liukkaaseen koloon näykkäisten samalla pakaroita. Uuuh tiukkaa peppua, hän kuiskaa puristaen tiukasti lantiotani. Pimppikin on vielä ihan kuumana. Juha on nainut sua kunnolla, hän jatkaa hiljaa jutellen samalla huuhdellen sykkivää jalkoväliäni lämpimällä vedellä. Hänen kätensä hierovat pehmeästi hyväillen klitoristani kun hän puhdistaa minua omistani ja Juhan eritteistä. Ihana kiimainen pillu, hän kuiskaa kuumasti. Vilkaisen häneen ja näen kuinka hän hyväilee toisella kädellä kovaa elintään. Juha lopettaa pesemisen ja ojentautuu nuolemaan vakoani. Lämmin kieli painelee turvonnutta klitorista. Tunnen kuinka sydämeni pamppailee kiivaasti. Ynähtelen nautinnosta. Käännähdän istumaan lauteelle ja vedän hänet halukkaana eteeni. Suutelen hyväillen sykkivän kalun päätä Samin seistessä edessäni. Sami ynähtelee nautinnosta. Raotan huuliani ja hän työntää paksun kalun kuin käskystä suuhuni alkaen liikutella itseään suussani voimakkaana pitäen minua hellästi otteessaan. Paksu kalu tunkeutuu syvälle. Haluan olla hänelle hyvä. Annan hänen tukeutua vielä syvemmälle. Suljen silmäni, aaah, sydän kuiskii.

Sami nostaa minut lauteille ja avaa sääreni. Hän suutelee hellästi vatsaa edeten hitaasti reisille levittäen niitä enemmän samalla kohottautuen itse ylös. Kova penis odottaa pääsyä sisään sykkivään kolooni. Antaudun hänelle kokonaan. Sami kyntää tiensä sisään ja tunkeutuu yhä syvemmälle ahtaaseen liukkaaseen koloon. Voihkaisen äänekkäästi. Sami pitää kiinni reisistäni ja nai kiimaista pilluani äänekkäästi huohottaen. Anna mä tuun sun pyllyyn, hän anelee huohottaen. Nousen lauteille polvilleni ja Samin paksu penis liukuu vaivattomasti Juhan liukastamaan peppuun. Hän nostaa molemmat jalat lauteille ja panee minua ”koira-asennossa” peppuun ynähdellen tyytyväisesti. Anna kunnolla kyytiä sille soperran ja lankean alas lauteille Samin pitäessä peppuani pystyssä ja naidessa ihanan syvään. Suljen silmäni ja nautin.

Tunnen jonkin lämpimän painavan huuliani. Avaan säikähtäen silmäni ja huomaan oman rakkaani seisovan edessä kalu voimakkaasti tanassa valmiina työntymään suuhuni. Juha huomaa hämmästyneen ilmeeni ja hymyilee pehmeästi vastaan. Ei mitään hätää kulta, Juha sanoo, nautitaan yhdessä kun siihen on tilaisuus, Juha jatkaa lempeästi. Hymyilen hänelle nautinnollisesti ja tartun kovan kalun varteen Samin työskennellä yhtä aikaa pyllyssäni. Hyväilen sitä kädelläni hetken ja alan imeä voimakkain huulin. Miehet ohjailevat minua välissään liikutellen minua kahden vuoronperää sisään työntyvän tangon välissä. Imen Juhaa syvään. Uuuh Juha huokaisee nautinnosta ja ohjaillen minua hellästi leuanalta. Tule mun pilluun, kuiskaan kiimaisena. Sami asettuu lauteille istumaan penis yhä kovana pyllyssäni. Samin kannatellessa minua Juha nousee päälleni ja ohjaa kalunsa etupuolelle. Ei yhtä aikaa, soperran. Miehet eivät kuuntele kieltojani. Ehkä en kuullosta tarpeeksi vakuuttavalta. Juha suutelee huuliani ja tyynnyttelee hieman kun kova kalu tunkeutuu sisääni. Yyy, yyy ynähtelen kun hän samalla suutelee huuliani ja alkaa liikkua voimakkaasti. Miesten kalut puristuvat yhdessä sisään. Uuu, uuuh antaudun nautinnolle. Lämmin aalto kulkee lävitseni, aaaa, huudan ja alan sykkiä miesten puristuksessa. Sami laukeaa sisääni voihkaisten. Juha nostaa minut syliinsä ja jatkaa hetken voimakkain työnnöin pumpaten spermansa syvälle pilluun. Ihanaa kulta Juha kuiskaa ja laskee minut varovasti lauteille. Juha kietoutuu ympärilleni. Minun vuoro pestä sut hän kuiskaa korvaani ja suutelee nenänpäätä.

1

10149

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Thomas

      toi on tosi hyvä juttu... jatka vielä Nina!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3013
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2354
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2092
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1933
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1787
    6. 161
      1231
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1072
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe