Ihana Veera

Ville

Tämä on kertomus ensimmäisestä seksikokemuksestani josta on aikaa jo useampia vuosia, mutta on yhä kirkkaana mielessäni. Olin 16-vuotias pojankoltiainen, kokematon seksin suhteen vaikka yksi ns. tyttöystävä minulla olikin jo ollut. Seurustelumme oli kuitenkin ollut enemmän sellaista leikkimistä ja käsi kädessä kävelyä. Siihen aikaan kun oli vielä niin epävarma itsestään eikä luottanut itseensä. Sitä jotenkin piti itseään riittämättömänä tai rumana, mutta mitä olen myöhemmin vanhoja valokuvia katsellut, olin kyllä aika söpön näköinen vaikka itse sen sanonkin...

Koulut olivat juuri loppuneet ja kesäloma alkamassa, ja olimme menossa Itä-Suomeen 19v serkkuni Miian ylioppilasjuhliin. Olin todella katkera isälleni joka oli pakottanut minutkin mukaan matkalle, vaikka olisin paljon mieluummin jäänyt kotiin kavereideni kanssa. Mukana olivat isäni, äitipuoleni Seija sekä 3 ja 5-vuotiaat pikkuveljeni isän uudesta avioliitosta Seijan kanssa. Serkkuni perhe asui maaseudulla jossa heillä oli oikea maatila, tosin eläimiä heillä ei siellä sentään ollut lukuunottamatta Miian hevosta ja muutamia kissoja ja koiria. Tiedossa oli siis tylsät juhlat jossa joutuisi tervehtimään kaiken maailman sukulaisia ja tuttavia, meillä kun oli suht iso sukukin. Tarkoituksena oli viettää koko viikonloppu serkkujeni luona.

Juhlissa oli sukulaisten lisäksi mukana paljon Miian ystäviä joita katselinkin mielenkiinnolla. Erityisesti kiinnitin huomiota Miian hyvään kaveriin ja heidän perhetuttuunsa Veeraan, joka oli pari-kolme vuotta Miiaa vanhempi, 22-vuotias. Hänellä oli blondit aika pitkät hiukset ja hän oli hieman pyöreähkö muttei missään nimessä liikaa. Hänellä oli muodokkaan näköiset rinnat, kaikenkaikkiaan upea ilmestys kesämekossaan. Hän oli oikeastaan aika lailla serkkuni vastakohta; Miia kun oli tummahiuksinen, pienikokoinen ja siro tyttö, ei kyllä yhtään huonomman näköinen hänkään. Katselin Veeraa salaa aina tilaisuuden tullen ja hän taisi sen huomatakin.

Juhlien "virallinen" osuus saatiin lopulta päätökseen ja alkoi vapaamuotoisempi illanvietto. Aikuiset alkoivat grillailemaan ja juomaan tilan isolla terassilla. Oli todella kuuma kesäilta ja minä ja serkkujeni naapurissa asuva minua vuotta nuorempi Jaakko päätettiin lähteä uimaan läheiselle kallioiselle rannalle. Jaakko oli myöskin perheensä kanssa mukana juhlissa. Ehdimme uiskennella hyvän tovin kun huomasimme että Miia ja hänen kaverinsa tulivat viettämään iltaa ja juomaan juomiaan samalle rannalle tarkoituksenaan lähteä myöhemmin tanssilavalle juhlimaan. Jäimme sitten juttelemaan ja istuskelemaan heidän kanssaan, ja he tarjosivat meille olutta jota heillä olikin yli oman tarpeensa. Tytöt alkoivat olla jo pienessä hiprakassa ja he kyselivät meiltä kaikenlaista mm. tyttöystävistä ja harrastuksistamme. Erityisen kiinnostunut asioistani tuntui olevan juuri Veera, joka oli hyvinkin tuttavallinen minua kohtaan. Hän jopa läpsäisi mua muutaman kerran leikkisästi takapuoleen, josta olin tosi yllättynyt.

Kun tytöt lähtivät, menimme Jaakon kanssa heille katselemaan tv:tä ja tulin iltamyöhällä takaisin serkuilleni nukkumaan. Nukuimme varta vasten vieraita varten kunnostetussa tilan lisärakennuksessa jossa minulla oli oma nukkumahuone. Nukahdin saman tien, olinhan useamman oluenkin jo illan aikana juonut.

Joskus aamuyöllä heräsin kun joku istui sängylläni ja ravisteli minua ylös. Se oli Veera! Hän vaikutti aika humalaiselta ja kysyi että en kai ollut vielä nukkumassa...Hän käski minun nousta ylös sängystä koska hän halusi näyttää mulle jotakin. Hieman häpeillen nousin sängystä pelkät kalsarit jalassani. Hän sanoi: "Annappas pikku pusu.." Annoin varovaisen pusun Veeralle joka painoikin pääni kiinni omaansa ja antoi mulle kunnon kielarin. Sitten hän nosti mekkonsa helmaa ja näin ihanan näyn. Veeralla ei ollut pikkuhousuja jalassa ja näin hänen karvaisen, mutta siistiksi ajellun pillunsa. Hän vei käteni koskettamaan sitä. Olin aivan ihmeissäni, voiko tämä olla totta!? Sain hieroa ja kokeilla Veeran pillua kädelläni. Sitten hän paljasti minulle rintansa. Ne olivat kiinteät niinkuin olin kuvitellutkin, ja nännit olivat kovina. Laitoin käteni niille ja puristelin. Veera katsoi minua silmiin ja hymyili. Tässä vaiheessa kullillani alkoi jo olla tosi ahtaat paikat alushousuissani, ja Veerakin huomasi tämän katsahtaessaan alaspäin. Hän polvistui eteeni ja laski kalsarini alas. Jäykkänä seisova munani ponnahti esiin. Kullini ei ollut enää mikään pikkupojan pippeli vaan jo täyteen mittaansa kasvanut kalu. Veera katsoi kulliani himokkaasti ja alkoi tottuneesti nuolla terskaani. Olin taivaassa! Hän laittoi kätensä pakaroilleni ja puristeli niitä. Nuoli kivespussejani ja kullin vartta. Välillä hän lopetti ja siveli vartaloani; jalkojani ja vatsaani... Mutta yht`äkkiä tapahtui jotain hirveää: ovi aukeni ja ovella seisoi äitipuoleni Seija joka oli ilmeisesti kuullut outoa ääntelyä huoneestani ja tullut katsomaan että kaikki on kunnossa. Häneltä näytti putoavan silmät päästä kun hän näki sukukalleuksieni kimpussa touhuavan Veeran. Hän tuijotti hetken aikaa kulliani, katsoi sitten mua hämmästyneenä silmiin ja laittoi oven kiinni ja lähti. Veera ei huomannut koko tapausta, hän oli niin uppoutunut työhönsä ja sen verran humalassakin. Hän imi kulliani ja kuiskasin ääni väristen: "Veera multa tulee ihan kohta." "Anna tulla vaan kulta", hän vastasi minkä ahnaalta imemiseltään ennätti. Laukesin Veeran suuhun, jumalauta sitä tunnetta!! Olin tietysti runkkaillessanikin saanut orgasmeja mutta tämä oli jotain uskomatonta...Veera nieli spermani ja pyyhki roiskuneita suupielistään. Hän suuteli mua kosteilla huulillaan ja sanoi: "Toivottavasti tykkäsit, menehän nyt nukkumaan että jaksat huomenna." Sitten hän lähti. Loppuyönä en pystynyt juurikaan nukkumaan miettiessäni mitä äitipuoleni sanoisi seuraavana päivänä...

Menin aamulla aamiaiselle peläten pahinta. Yllätyksekseni Seija ei sanonut mitään. Hän ei ollut ilmeisesti maininnut asiasta kenellekään. Hymyili vain minulle muutaman kerran omituisesti. Seija oli aina ollut todella reilu minua kohtaan ja puolusti mua usein joskus liiankin ankaraa isääni vastaan. Seija oli isääni nuorempi, ja aika "vapaamielinen" nainen. Kuvittelin kuitenkin että tällaisesta asiasta hän olisi isälleni kertonut. Veeraa ei näkynyt koko päivänä missään, ja kun kysyin krapulaiselta Miialta myöhemmin, hän sanoi että Veera oli yllättäen lähtenyt kotiin heti aamutuimaan...

En koskaan nähnyt enää ihanaa Veeraa, ehkä parempi niin. Äitipuoleni kanssa en koskaan asiasta puhunut, mutta huomasin kyllä heti selvän muutoksen hänen suhtautumisessaan minuun...;)

2

8571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • susanna

      ... tosi hyvä. Tykkäsin tästä tosi paljon. Vielä kun oli kesä ja sillee. Kirjoittele vaan lisää... Tai ainaki mun mielestä...ja hyvät uudet vuodet! :)

    • Veera

      mun oli vaan pakko lukea se kun olen veera ja otsake huvitti minua,se oli kuitenkin todella hyvin kirjoitettu!jatka ihmeessä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1347
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1325
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe