alastiko vai ei

filemon

Mites, etenkin naishierojat, ovatko asiakkaanne koskaan alasti hieronnan aikana? Miten suhtaudutte jos miesasiakas riisuu kaikki vaatteensa pois ennen hieronnan alkamista? Tuli mieleen näin talvisaikaan kun kuitenkin joutuu pitämään ns. pitkiä kuponkeja ja ne päällä ei esim alavartaloa juuri hieroskella.Jotenkin tuntuu minun kohdallani että alastomuus on luonnollista ja usein kotonani olenkin ilman rihman kiertämää.Vaan kuinka siihen suhtautuu ammattihieroja?

51

42800

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naishieroja

      Itse kysymys on hieronnan kannalta täysin epäoleellinen. Tuskin kukaan kyseenalaistaa sitäkään tilannetta, kun lääkärissä riisuutuu.
      En tiedä yrittääkö kysyjä ajatella asiaa seksuaaliselta kannalta, vai mistä lienee kysymys. Vertailun vuoksi mainittakoon, että eräs ystäväni (nainen) on ihotautilääkärinä, eikä hän kokemuksen tuomalla rutiinilla kiinnitä mitään huomiota miesten erilaisiin peniksiin.
      Minulla itselläni on tapana luontevasti talvella pyytää miehiä riisumaan täysin alastomaksi juuri pitkien kalsareiden vuoksi. Tämä tapa on niin yleinen, että samoilla asiakkailla on alastomuus luonnollista myös kesäaikaan.
      Ei siinä kummallekaan osapuolelle ole koskaan ollut seksi mielessä, tai siitä ei ole ainakaan puhuttu. Se on luonnollista, että reisiä hieroessa suurin osa saa jonkinlaisen erektion, mutta ei siihen puolin ja toisin ole sen kummempaa huomiota kiinnitetty.
      Eli lyhyesti alastomuus on epäolennainen seikka, mutta luonnollinen hieronnassa.

      • FILEMON

        Tähän juuri halusin vastauksen.Mitään seksuaalista ei tapahtumaan liity,mutta kuten sanoin niin olen mieluiten alasti.Tämä yli seksistynyt yhteiskunta vaan aina välillä tekee asioista monimutkaisempia kuin ne olisivatkaan.
        Lisää mielipiteitä.


      • käynyt
        FILEMON kirjoitti:

        Tähän juuri halusin vastauksen.Mitään seksuaalista ei tapahtumaan liity,mutta kuten sanoin niin olen mieluiten alasti.Tämä yli seksistynyt yhteiskunta vaan aina välillä tekee asioista monimutkaisempia kuin ne olisivatkaan.
        Lisää mielipiteitä.

        en ole hierojalla käydessäni alasti mikäli alaraajojani hierotaan minulla on pikkuhousut jalassa.


      • filemon
        käynyt kirjoitti:

        en ole hierojalla käydessäni alasti mikäli alaraajojani hierotaan minulla on pikkuhousut jalassa.

        Pikkupöksyissähän ei olekaan niitä pitkiä lahkeita,joten niistä ei siis ole semmoista haittaa.Ja lisäksi minun kohdallani on kyse siitä että haluan olla alasti,koska se on jotenkin luontevampi olotila.Minulle,ei siis välttämättä kaikille muille.Ja siitähän tässä onkin kysymys.Miten sinä hierojana kokisit moisen,vai olisko siinä sittenkään mitään.Lisää keskustelua.


    • Hierojanainen

      Minulle on ihan yhdentekevää, onko asiakas alasti vai ei seksuaaliselta kannalta. Hieronnan kannalta olen sanonut asiakkaille, että riisukaa täysin alasti, koska silloin voi hieroa kaikki paikat ihan luontevasti.
      Asiakkaalle on miellyttävämpi, kun ei edes pikkuhousut kirista, ja voi rentoutua täydellisesti. Sehän on ihan luonnollinen asia, että osalla miehistä pikku veitikka haluaa myös tervehtiä minua, ja mikäpäs siinä kyllä se sopii.
      Minä olen kyllä puhunut asiakkaiden kanssa seksitä, mutta ihan huumorilla ja ammattitaidolla selviää hienosti. Miehet ovat myös fiksuja ja kohteliaita.
      En usko, että kukaan ammattitaitoinen naishieroja pelästyy, jos asiakkaalle syntyy erektio. Kyllä niitä jokainen on varmaan nähnyt, eikä se ole kuin ihan luonnollinen asia.
      Sekin "ihme" luonnollinen asia on nähty, että joku mies voi olla niin herkkä, että ihan itsekseen laukeaa, kun alaraajoja hieroo. Näissä tapauksissa olen ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut, ja jatkanut normaalisti hierontaa.
      Käyttäytyminen tässä tilanteessa pitää olla erittäin hienotunteista, ja olen mielestäni siinä onnistunut, koska nämäkin miehet ovat tapahtuneen jälkeen käyneet hieronnassa.
      Eikä he sentään joka kerta laukea.
      Olen tehnyt senkin päätelmän, että on parempi olla miehen alasti ja laueta pyyhken alla kuin omiin housuihin.
      Eli suosittelen alastioloa oman mukavuuden kannalta.

      • filemon

        Miellyttävän valistunutta väkeä ja asenteet ammattilaispohjalta.Hienoa!


      • nolo?

        Hienoa, että hieronnasta puhutaan tällä palstalla ihan asiallisesti, ilman mitään seksuaaalista
        värinää. Itselleni alastomuus on myös ihan luonollinen asia kun menen hierojalle.
        Tosin joskus jollekin hierojalle tämä ei tunnu itsestään selvältä. On kuitenkin yksi
        asia, joka minua askarruttaa ja hieman nolottaakin. Kuulun niinhin "herkkiin" miehiin,
        joilla "laukaeminen" on joskus herkässä. En kuitenkaan ole enään mikään poika, vaan
        ihan normaalissa parisuhteessa elävä perheenisä..

        Olen aivan varma, että hieroja kyllä huomaa laukeamisen( sen verran värinää kyllä iholla!, mutta hienotunteisesti
        ei reagoi asiaan mitenkään. Joskus hieronnan loputtua on hieroja kysynyt tarvitsenko
        pareria öljyn pyyhkimiseen.

        Kysyisin nyt olisiko reilumpaa kuitenkin todeta tämä asia hierojalle, ehkä voisi
        heti saada paperia ettei tarvitse maata "tuotoksissa"

        Muutenhan koko kokemus hyvästä hieronnasta kaikkine mielihyvineen on aivan loistava!

        Kannanottoja hierojilta ja asiakkailta!


      • Mies 39
        nolo? kirjoitti:

        Hienoa, että hieronnasta puhutaan tällä palstalla ihan asiallisesti, ilman mitään seksuaaalista
        värinää. Itselleni alastomuus on myös ihan luonollinen asia kun menen hierojalle.
        Tosin joskus jollekin hierojalle tämä ei tunnu itsestään selvältä. On kuitenkin yksi
        asia, joka minua askarruttaa ja hieman nolottaakin. Kuulun niinhin "herkkiin" miehiin,
        joilla "laukaeminen" on joskus herkässä. En kuitenkaan ole enään mikään poika, vaan
        ihan normaalissa parisuhteessa elävä perheenisä..

        Olen aivan varma, että hieroja kyllä huomaa laukeamisen( sen verran värinää kyllä iholla!, mutta hienotunteisesti
        ei reagoi asiaan mitenkään. Joskus hieronnan loputtua on hieroja kysynyt tarvitsenko
        pareria öljyn pyyhkimiseen.

        Kysyisin nyt olisiko reilumpaa kuitenkin todeta tämä asia hierojalle, ehkä voisi
        heti saada paperia ettei tarvitse maata "tuotoksissa"

        Muutenhan koko kokemus hyvästä hieronnasta kaikkine mielihyvineen on aivan loistava!

        Kannanottoja hierojilta ja asiakkailta!

        Kyllä minä sinuna voisin edetä niin, että seuraavan kerran, kun "tämä vahinko" tapahtuu, ota reilusti asia hieronnan päätteeksi puheeksi, vaikka kuinka vaikealta tuntuisi.
        Jos hieroja on fiksu ja asiallinen, hän kyllä osaa hoitaa osansa tyylikkäästi.
        Kyllähän hyvässä hierontasuhteessa voi kaikista asioista hyvällä maulla puhua.
        Olen kyllä kanssasi samaa mieltä, että hieroja todennäköisesti tietää laukeamisen.
        Itsellänikin on joskus niin käynyt, ja sille ei vaan voi mitään, kun se on tahdosta riippumaton toiminta.
        Voit vaikka sanoa, että olet niin herkkä ja kysyä häiritseekö se hierojaasi ?
        Hyviä hierontahetkiä.


      • hierottava

        Hierojanaisen kommentit ovat todella asialliset ja ammattimaisen hierojan
        kannanottoja. Olsi kivä tietää, missä hän ottaa asiakkaita vastaa. Uskon,
        että uusia tulijoita olisi. Minä ainakin!


      • mieshierottava
        nolo? kirjoitti:

        Hienoa, että hieronnasta puhutaan tällä palstalla ihan asiallisesti, ilman mitään seksuaaalista
        värinää. Itselleni alastomuus on myös ihan luonollinen asia kun menen hierojalle.
        Tosin joskus jollekin hierojalle tämä ei tunnu itsestään selvältä. On kuitenkin yksi
        asia, joka minua askarruttaa ja hieman nolottaakin. Kuulun niinhin "herkkiin" miehiin,
        joilla "laukaeminen" on joskus herkässä. En kuitenkaan ole enään mikään poika, vaan
        ihan normaalissa parisuhteessa elävä perheenisä..

        Olen aivan varma, että hieroja kyllä huomaa laukeamisen( sen verran värinää kyllä iholla!, mutta hienotunteisesti
        ei reagoi asiaan mitenkään. Joskus hieronnan loputtua on hieroja kysynyt tarvitsenko
        pareria öljyn pyyhkimiseen.

        Kysyisin nyt olisiko reilumpaa kuitenkin todeta tämä asia hierojalle, ehkä voisi
        heti saada paperia ettei tarvitse maata "tuotoksissa"

        Muutenhan koko kokemus hyvästä hieronnasta kaikkine mielihyvineen on aivan loistava!

        Kannanottoja hierojilta ja asiakkailta!

        Miksi ei saisi olla rentouttavan mukava olo ilman kiristäviä vaatekappaleita. Löytyykö Kuopiosta "ymmärtäväistä" naishierojaa, joka ei vähästä nolostu? mail. [email protected]


      • Miesasiakas 66 v

        Puhut asiaa, hierojanainen!
        Olen vanhan puoleinen miesasiakas ja käyn säännöllisesti suunnilleen ikäiseni hierojanaisen käsittelyssä kokovartalohieronnassa. Siinä vähitellen opin käytännön syistä ja hierojan suosituksesta olemaan nakuna. Siten ovat tarpeelliset toimenpiteet olleet helpommat hänen tehdä ja on se asikakkaallekin miellyttävintä. Seisonut on, ja lauennutkin olen. Siihen kaikkeen on hieroja suhtautunut aina asiallisesti. Kysynyt vain joskus huumorin sävyisesti, että onko siellä nyt on jokin hätä, mihin olen vähän nolona todennut asian olevan aivan päin vastoin. Hieronnan päätyttyä hän ojentaa aina tarvittaessa,sen kummemmin kommentoimatta, paperipyyhkeen, jotta saan alapään karvani kuivatuiksi. Palvelu on hienotunteista, ja asiakassuhde on jatkunut kauan.
        Miesasiakas 66 v


      • fraagi

        Missäpäin oot hierojana


      • munajussi
        nolo? kirjoitti:

        Hienoa, että hieronnasta puhutaan tällä palstalla ihan asiallisesti, ilman mitään seksuaaalista
        värinää. Itselleni alastomuus on myös ihan luonollinen asia kun menen hierojalle.
        Tosin joskus jollekin hierojalle tämä ei tunnu itsestään selvältä. On kuitenkin yksi
        asia, joka minua askarruttaa ja hieman nolottaakin. Kuulun niinhin "herkkiin" miehiin,
        joilla "laukaeminen" on joskus herkässä. En kuitenkaan ole enään mikään poika, vaan
        ihan normaalissa parisuhteessa elävä perheenisä..

        Olen aivan varma, että hieroja kyllä huomaa laukeamisen( sen verran värinää kyllä iholla!, mutta hienotunteisesti
        ei reagoi asiaan mitenkään. Joskus hieronnan loputtua on hieroja kysynyt tarvitsenko
        pareria öljyn pyyhkimiseen.

        Kysyisin nyt olisiko reilumpaa kuitenkin todeta tämä asia hierojalle, ehkä voisi
        heti saada paperia ettei tarvitse maata "tuotoksissa"

        Muutenhan koko kokemus hyvästä hieronnasta kaikkine mielihyvineen on aivan loistava!

        Kannanottoja hierojilta ja asiakkailta!

        Olen jonkun kerran jättänyt spermalastit hierontapöydälle, mikä hävettää vietävästi. Ensi kerran kuvittelin, ettei sitä huomaa, mutta muilla kerroilla olen reilusti myöntänyt ilmiön. Lopussa on hieroja siistinyt pöytänsä, ei ole tullut mieleen pyytään paperia.


      • tahatonmies

        Alaselän ja jalkojen hieronnassa laukeaminen on tietääkseni melko yleistä. Keskusteltuani hierojani (nainen) kanssa, että kaikenikäisillä miehillä hän on nähnyt laukeamisia. Hänen ajatuksensa on asiaan liittyen, että keho toimii normaalisti näin kun hierottava rentoutuu. Uskon itse tämän asian olevan jotenkin tabu, niin siitä ei vaan puhuta, ja hierojillahan on vaikenemisvelvollisuus. Olen sitä mieltä, että tällainen laukeaminen ihan normaali urheiluhieronnassa osoittaan hierojan hyvää ammattitaitoa, ja toiselle rentoutuksen tilan täydellistä luomista. Väitän että kaikki miehet saavat jonkun asteisen erektion aina alavartalon hieronnassa, herkimmillä se johtaa helpostikin laukeamiseen.


    • Nainen 38

      Tässä vastakkainen näkemys, joka on vähän samansuuntainen edellisten vastauksten kanssa.
      Itse käyn mieshierojalla, ja nyt jo pitkään samalla hierojalla käyneenä parin ensimmäisen kerran jälkeen riisun aina itseni täysin alasti ennen hierontaa.
      Sitä ei halua rentoutuessa pitää mitään vaatekappaletta päällä kiristämässä, ja voin näin rentoutua paremmin.
      Ei siinä alastomuudessa ole mitään hävettävää, se on ihan luonnollista.
      Luonnollisesti siihen ei kuulu mitään seksiin liittyvää. Olen kertonut tästä myös miehelleni, eikä hän sitä mitenkään ihmeellisenä pidä. Hän sanoi vain sitä erikoiseksi jos pitäisin vaatteita päällä hieronnassa.
      Hieronta on ihan kunniallinen ammatti, ja siihen kuuluu alastomuus.
      Moniko meistä naisista käy gynellä alapää vaatetettuna ??
      En ymmärrä miksi esim. hieronta yritetään nähdä jotenkin erikoisena seksiin liittyvänä, vaikka siitä ei todella ole kysymys.

      • filemon

        Minäkös tässä olen ujostellut... :)
        Lisää vaan kommentteja kiitos!


      • älärinnastalapsitommosii

        vertaa nytggyneä ja hierontaa. kummassa käsitellään jalkoväliä hei.


    • Hierojaeukko

      Minä en ole koskaan pohtinut tätä kysymystä erikoisemmin. Pitkän urani aikana olen ihan rehellisesti sanonut asiakkaille, että hieronnasta voi nauttia kaikkein parhaiten, kun on hierontapöydällä ilman rihman kiertämää.
      Kyllä lähes kaikki ovat sen myös huomanneet. Asiakkaille on ikäänkuin hyvä suoja se, että tietysti peitellään pyyhkeellä, jotta tulee lämmin ja hyvä olo.
      Jotenkin täytyy sanoa, että yhä luontevammin ihmiset käyvät hieronnassa.
      Kolleegojeni kanssa keskusteltaessa, olemme todenneet, että hyvää kokovartalohierontaa on osittain vaikea toteuttaa, jos on jokin vaatekappale esim. housut jalassa.
      Toinen käytännön seikka on, että jos kun käytetään hierontaöljyjä, niin ei ole riskiä öljystä vaatteille, kun on alasti.
      Naiset ehkä mielummin jättävät pikkuhousut jalkaan, mutta kyllä minun naisasiakkaistakin selvä enemmistö on alasti.
      Minä olen kokemukseni perusteella niin kauan tehnyt työtä, ettn kiinnitä huomiota miesten vehkeisiin.

      • filemon

        Onko tämä nyt ymmärrettävissä siten että voin vastaisuudessa heittäytyä ihan ilman suurempia uteluja vapaasti vaatteitta pöydälle,sulkea silmäni ja antaa ammattilaisen murjoa itseni taas entistä ehommaksi??
        Jipii!!


      • Naishieroja
        filemon kirjoitti:

        Onko tämä nyt ymmärrettävissä siten että voin vastaisuudessa heittäytyä ihan ilman suurempia uteluja vapaasti vaatteitta pöydälle,sulkea silmäni ja antaa ammattilaisen murjoa itseni taas entistä ehommaksi??
        Jipii!!

        Puran kysymyksesi loppupäästä alkaen. Ensinnäkin jos hieronnasta saat mustelmia, ei hieroja ole silloin täysin ammattitaitoinen. Hierojan pitää lämmittää lihakset niin, että hieronta tuntuu mukavalta. Ei se saa olla mitään murjomista.
        Sitten alasti olosta. Suurin osa asiakkaista on alasti, mutta lähes kaikki kysyvät kohteliaasti, että voinko olla alasti, saanko olla alasti tai häiritseekö se sinua (hierojaa)
        Kysyä kannattaa ehdottomasti. Mutta noin yleensä ei kokovartalohieronta onnistu pitkissä kalsareissa.


      • filemon
        Naishieroja kirjoitti:

        Puran kysymyksesi loppupäästä alkaen. Ensinnäkin jos hieronnasta saat mustelmia, ei hieroja ole silloin täysin ammattitaitoinen. Hierojan pitää lämmittää lihakset niin, että hieronta tuntuu mukavalta. Ei se saa olla mitään murjomista.
        Sitten alasti olosta. Suurin osa asiakkaista on alasti, mutta lähes kaikki kysyvät kohteliaasti, että voinko olla alasti, saanko olla alasti tai häiritseekö se sinua (hierojaa)
        Kysyä kannattaa ehdottomasti. Mutta noin yleensä ei kokovartalohieronta onnistu pitkissä kalsareissa.

        Se "murjominen" nyt oli toki vain kielikuva,en ole ottanut tavakseni ottaa lastasarjaa mukaan kun olen hierontaan mennyt...
        Ja toki hyvät tavat kunniaan.


      • hierojalle.

        moi. laitatko infoa hierontahinnoista ja yhteystiedot. kiitos.


    • anna

      ei siinä mitään ihmeellistä ole...

    • minut

      Minut on hierottu selkäni takia noin 250 kertaa ammattihierojilla ja aina alasti. Ei ole koskaan tullut mitään keskusteluakaan siitä, että alasti tai vaatteet päällä.

    • rento olo

      Itse ainakin olen aina ollut ilman rihman rihmaa hieronnassa. Kokemukseni
      hierojista on ollut, että he pitävät tätä jopa suositeltavana. Jos joskus on
      tapahtunut erektio, joka muuten on tahdosta riippumaton luonnonlaki, ei ole
      ollut ogelmaa hierojan kanssa. Hierotessa hän saattanut nähdäkin "paljaana"
      olevan peniksen, mutta jatkanut hierontaa kuin ei olisi mitään nähnyt. Uskon,
      että me molemmat olemnme oloomme tyytyväisiä. Ja jos on tullut orgasmi,
      niin sekin on hoidettu hierojan taholta huomaamatta, tarjottu paperia
      hieronnan päätyttyä. Mahtava olotila!

      • Kari J

        Haluaisin vielä kertoa oman "ongelmani".
        Hieronnassa olen ollut housut jalassa, koska olen tavattoman herkkä. Ikää kyllä on jo 50-vuotta. Ongelmani onkin se, että veitikkani nousee joka kerta. Oli hierojana nainen tai mies - nuori tai vanha. En ole mielestäni mitenkään homo taipuvainen. Asennoidun niihin asioihin ihan normaalisti, ei siis mitään fobioita.
        Mulla onkin tosi hyvä mies hieroja, mutta en kehtaa käyttää häntä... Menen siis huonommalle naiselle hierotuksiin. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta, että veitikkani reagoi naisen kosketukseen...Koska pidän itseäni heterona ja kaikki taipumukseni viittaavat siihensuuntaan. Mutta, mutta, kun tuntoaisti ei katso onko käsi miehen vai naisen...joka hieroo.
        Olen kyllä yrittänyt vaikka mitä...vedän käteen ennen hierontaa. Olen kyllä puhunut asiasta vaimolle. En kuitenkaan kertonut, että reagoin miehen hierontaan myös... Vaimo ehdottikin seksiä ennen hierontaa ja sitä että siirryn mies hierojalle kokonaan! Apua, kun nolottaa...minä vanha ukko...enkä osaa pitää vekkulia aisoissa!
        Terveyteni vuoksi hieronta olisi tosi hyvä juttu.
        Mutta kohta lakkaan menemästä itseäni nolottaa niin...


      • naishieroja
        Kari J kirjoitti:

        Haluaisin vielä kertoa oman "ongelmani".
        Hieronnassa olen ollut housut jalassa, koska olen tavattoman herkkä. Ikää kyllä on jo 50-vuotta. Ongelmani onkin se, että veitikkani nousee joka kerta. Oli hierojana nainen tai mies - nuori tai vanha. En ole mielestäni mitenkään homo taipuvainen. Asennoidun niihin asioihin ihan normaalisti, ei siis mitään fobioita.
        Mulla onkin tosi hyvä mies hieroja, mutta en kehtaa käyttää häntä... Menen siis huonommalle naiselle hierotuksiin. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta, että veitikkani reagoi naisen kosketukseen...Koska pidän itseäni heterona ja kaikki taipumukseni viittaavat siihensuuntaan. Mutta, mutta, kun tuntoaisti ei katso onko käsi miehen vai naisen...joka hieroo.
        Olen kyllä yrittänyt vaikka mitä...vedän käteen ennen hierontaa. Olen kyllä puhunut asiasta vaimolle. En kuitenkaan kertonut, että reagoin miehen hierontaan myös... Vaimo ehdottikin seksiä ennen hierontaa ja sitä että siirryn mies hierojalle kokonaan! Apua, kun nolottaa...minä vanha ukko...enkä osaa pitää vekkulia aisoissa!
        Terveyteni vuoksi hieronta olisi tosi hyvä juttu.
        Mutta kohta lakkaan menemästä itseäni nolottaa niin...

        Ongelmasi on varsin erikoinen sinusta, mutta meille hierojille hyvin tuttu.
        Ei se miehen herkkyys välttämättä katso ikää.
        Erektiohan on tahdosta riippumaton tapahtuma, ja on aivan sama kuka hieroo mies vai nainen, niin reaktio tapahtuu.
        En missään tapauksessa kehoita sinua lopettamaan hieronnassa käyntiä, laukeaminen on melko yleistä hieronnassa, varsinkin herkille miehille.

        Mistä muuten luulette ns. intiimihieronnan lisääntyneen. Siinähän on helppo ansaita rahaa, mutta se ei sitten olekaan enää hierontaa.


      • Masa
        Kari J kirjoitti:

        Haluaisin vielä kertoa oman "ongelmani".
        Hieronnassa olen ollut housut jalassa, koska olen tavattoman herkkä. Ikää kyllä on jo 50-vuotta. Ongelmani onkin se, että veitikkani nousee joka kerta. Oli hierojana nainen tai mies - nuori tai vanha. En ole mielestäni mitenkään homo taipuvainen. Asennoidun niihin asioihin ihan normaalisti, ei siis mitään fobioita.
        Mulla onkin tosi hyvä mies hieroja, mutta en kehtaa käyttää häntä... Menen siis huonommalle naiselle hierotuksiin. Tuntuu jotenkin luonnollisemmalta, että veitikkani reagoi naisen kosketukseen...Koska pidän itseäni heterona ja kaikki taipumukseni viittaavat siihensuuntaan. Mutta, mutta, kun tuntoaisti ei katso onko käsi miehen vai naisen...joka hieroo.
        Olen kyllä yrittänyt vaikka mitä...vedän käteen ennen hierontaa. Olen kyllä puhunut asiasta vaimolle. En kuitenkaan kertonut, että reagoin miehen hierontaan myös... Vaimo ehdottikin seksiä ennen hierontaa ja sitä että siirryn mies hierojalle kokonaan! Apua, kun nolottaa...minä vanha ukko...enkä osaa pitää vekkulia aisoissa!
        Terveyteni vuoksi hieronta olisi tosi hyvä juttu.
        Mutta kohta lakkaan menemästä itseäni nolottaa niin...

        itsepä valitset hierojasi, mutta minä kuitenkin menisin mieshierojan käsittelyyn, jos hän on vielä parempikin,
        ammatikseen hierova työskentelee vaitiolovelvollisena, eikä mitään luonnollisia asioita tarvitse turhaan jännittää,
        sen sijaan, en luottaisi tuon täällä kirjoittelevan naishierojan taitoihin ja tietoihin, näkemykset ovat sen verran outoja, että taitaa olla seksihieroja itsekin...:)


      • naishieroja
        Masa kirjoitti:

        itsepä valitset hierojasi, mutta minä kuitenkin menisin mieshierojan käsittelyyn, jos hän on vielä parempikin,
        ammatikseen hierova työskentelee vaitiolovelvollisena, eikä mitään luonnollisia asioita tarvitse turhaan jännittää,
        sen sijaan, en luottaisi tuon täällä kirjoittelevan naishierojan taitoihin ja tietoihin, näkemykset ovat sen verran outoja, että taitaa olla seksihieroja itsekin...:)

        Ensinnäkin Masa on eroa Naishierojalla ja naishierojalla. Itse olen kirjoittanut vain tuon edellisen vastauksen.
        En missään tapauksessa ole mikään seksihieroja, se on kyllä kova loukkaus sinulta meitä ammattitaitoisia naishierojia kohtaan.
        Kannattaa miettiä mitä puhuu.
        Tarkennuksena totean vain, että tuo intiimihieronta ei ole eettisesti hyväksyttävää. Usein siihen liittyy myös muuta toimintaa, puhumattakaan rehellisestä ja rekistöröityneestä yrityksestä.


      • kysyvä
        naishieroja kirjoitti:

        Ensinnäkin Masa on eroa Naishierojalla ja naishierojalla. Itse olen kirjoittanut vain tuon edellisen vastauksen.
        En missään tapauksessa ole mikään seksihieroja, se on kyllä kova loukkaus sinulta meitä ammattitaitoisia naishierojia kohtaan.
        Kannattaa miettiä mitä puhuu.
        Tarkennuksena totean vain, että tuo intiimihieronta ei ole eettisesti hyväksyttävää. Usein siihen liittyy myös muuta toimintaa, puhumattakaan rehellisestä ja rekistöröityneestä yrityksestä.

        Voisitko vastata seuraavaan kysymykseen? Siitä voisimme päätellä oletko todella koulutettu hieroja vai et. Itse kyllä uskon muutenkin juttuihisi, mutta kuten sanottua...löytyykö näkemystä seuraavaan?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000284&posting=22000000002084040


      • seksiä hierojalla
        kysyvä kirjoitti:

        Voisitko vastata seuraavaan kysymykseen? Siitä voisimme päätellä oletko todella koulutettu hieroja vai et. Itse kyllä uskon muutenkin juttuihisi, mutta kuten sanottua...löytyykö näkemystä seuraavaan?

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=97&conference=4500000000000284&posting=22000000002084040

        olen samaa mieltä kanssasi kysyvä.hesasta löytyy paljon ns hierojia,joilla ei ole koulutusta alalle vaan tekevät ns likaista intiimi alojen hoitoa miehille mutta ilmoittavat itseään hierojiksi hesarin luontaish-hierontaa palstalla ja kauneushoitoloina ns.peiteyrityksinä,joten jos haluat tietää onko kyseessä oikea hieroja vai miesten intiimipaikkojen hoitaja ota luuri käteen ja varaile aikoja ni huomaat saatko ajan vai naurua ja luuria korvaan.


      • alkkareilla
        seksiä hierojalla kirjoitti:

        olen samaa mieltä kanssasi kysyvä.hesasta löytyy paljon ns hierojia,joilla ei ole koulutusta alalle vaan tekevät ns likaista intiimi alojen hoitoa miehille mutta ilmoittavat itseään hierojiksi hesarin luontaish-hierontaa palstalla ja kauneushoitoloina ns.peiteyrityksinä,joten jos haluat tietää onko kyseessä oikea hieroja vai miesten intiimipaikkojen hoitaja ota luuri käteen ja varaile aikoja ni huomaat saatko ajan vai naurua ja luuria korvaan.

        no olin ulko mailla ja menin paikalliseen hierojaan hän sanoi take all of you clothes off ymmärsin pian ja riisuuduin kun ala päätä alettiin hieroa hieroja tunki sormensa sisään nousin ylös vielä miehen sormi alaosassa puin vain alus vaatteet jalkaan jalähdin voi kuulostaa epä uskottavalta mutta totta on joka sana nykyään pidän alus vaatteet päällä


      • Tumma humma
        alkkareilla kirjoitti:

        no olin ulko mailla ja menin paikalliseen hierojaan hän sanoi take all of you clothes off ymmärsin pian ja riisuuduin kun ala päätä alettiin hieroa hieroja tunki sormensa sisään nousin ylös vielä miehen sormi alaosassa puin vain alus vaatteet jalkaan jalähdin voi kuulostaa epä uskottavalta mutta totta on joka sana nykyään pidän alus vaatteet päällä

        Oliko nainen hierojana? Joillain naisilla ei ole kuin se mielessä..


    • aatu

      Hei, ihmeekseni kosmetologit ovat ottaneet aivan luonnollisen asenteen alastomuuteen. Tai ainakin he joiden luokseen olen tieni löytänyt.

      • Ukkosherra

        Olen itse aina alasi ja kysyn ennakkoon että sopiiko se. Ei oikeat naiset ota nokkiinsa kehollisista toiminnoista. Hupsut kiihko feministit purkavat pahaa oloaan joskus näille palstoille.


      • kosmetologi hieroo?

        kerro lisää nyt en tajua


      • vai siinä naama alas

        kosmetologit? mitä ihmettä jotku naamanrasvaajat?


      • Mannerheim oli homo

        Hieroks ne sun viikset siellä kaapissa?


    • mr. nude määäään

      Itse olen mies (ja siis hierojan asiakas). Minulla ei ole mitään vakihierojaa vaan varaan aina aikoja mistä milloinkin halvimmalla saa. Minulla on se tapa, että otan heti kaikki vaatteet pois eli olen täysin alasti.

      Minusta se on paras koska vaatteet vaan haittaavat toimitusta, samoin riisun kaulakorun ja kellon jo valmiiksi.

      Hierojat ovat kiitelleet tätä käytäntöä.

    • seksikäs9v.

      mitä jos pieraisee juuri kun on hieronnassa alasti ja hieroja huomaa se on vähän noloa mitä sille vois tehä oon hirveen herkkä piereskelee hieronnoissa(oon nainen)

      • PRÄÄÄT

        Mä farttasin kerran ku olin alastonmallina. Piirtäjät oli ekan vuosikurssin taideopiskelijoita ja maikkaa ei ollut. Voi jumalauta sitä hekotusta. Ihan jees muijia, oli kiva olla iloks.


    • xxxxxxxyyy

      minä olen kala miten voin olla hierottavana kun minulla ei ole nenää minkä sulkea jos haisee pieru.

      • ufuitu

        Voi lämätä pyrstöllä


    • _______

      aaappppuuuuuuaaaaa vastaus jo jos pieraisee

    • hirnuu

      110% keskustelijoista on orimattilalaisia miehiä.

    • tinon

      Olen urheilullinen mies. Käytän naishierojia. Olen käynyt kymmenen hierojan luona. Vielä ei ole kohdalle sattunut sellaista, joka hyväksyisi alasti olon. En tiedä miksi.
      Itse olisin alasti, koska se on mukavan eroottista. En silti tavoittele mitään seksiä.
      Kuinka yleistä loppujen lopuksi alasti oleminen mahtaa olla

    • varjo.puoli

      varmaan siksi kun alaston mies voisi ehdotella seksiä tai niin ainakin väitti nais hieroja että ehdotuksia tulee miehiltä. harva siihen lähteekin kun siinä voi mennä maine.

      • kävijäjahieroja

        tuskin sillä välii mitä päällä on jos haluaa ehdotteluja tehdä?


    • Roberto101

      Olisiko pääkaupunkiseudulla naishierojaa, joka suhtautuisi luonnollisesti alastomuuteen? Olisi kiva olla ilman kiristäviä kalsareita hieronnassa.

    • haluansporttihieronnan

      Ikinä en ole käynyt hierojalla ja olen pohtinut juuri tätä otanko pikkuhousuni pois, ilmeisesti se on sitten aivan ok. Ottaako asiakkaanne pikkuhousut pois juuri ennen kuin kiepsahtavat hieronta pöydälle mahalleen vai onko ok kävellä nakuna sieltä minne muutkin vaatteet riisutaan.
      Onko yleensä hierojan toimipaikassa suihku jossa käydä ennen ja jälkeen?
      Käännyttekö pois päin kun huomaatte että hierottava riisuu boksereitaan?

    • 0923

      pah. ei käänny. eikä edes olla alasti.ainakaan siellä missä useampi hieroja ja asiakas.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 190
      2234
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2054
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      165
      1830
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      164
      1675
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      18
      1280
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1168
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1168
    Aihe