Kaverin Isä 2

*X*

Kännykkäni piipasi tekstiviestin merkiksi, kun olin syömässä kotona vanhempieni ja siskoni kanssa. Luin sen ruokapöydässä kun olin lopettanut syömiseni "Tulisitko illalla kylään? Kaikki matkoilla 2vrk. Tule...." Tunsin punastuvani kun tajusin että se oli kaverini isältä. Jonka luona tapahtui kaikenlaista noin vuosi sitten uutena vuotena. Olin kyllä nähnyt häntä silloin tällöin mutta vain muiden seurassa.
-kuka se oli? Kuulin kysymyksen ja mumisin jotain epämääräistä vastaukseksi sekä poistuin huoneeseeni.
Apua! Mietin minä, mitä teen! Miten se keksi ottaa yhteyttä juuri nyt? Kotona alkoi jo pitkästyttää ja kaikki kamutkin oli sukuloimassa tai jossain. Mutta että menisin kaverini isän luokse...ei! Sitten muistin ne filmit, kai minun on pakko...
Iltapäivällä ajatukset kävivät levottomiksi ja perhoset lentelivät vatsassani. Huh minua...! Ajattelin....

Soitin omakotitalon ovikelloa ja mies tuli avaamaan. Halusin juosta karkuun kun mies mittaili minua katsellaan päästä varpaisiin. Sitten se hymyili ja pyysi sisään.
-otatko paukun, arvaan että sinua jännittää?
-no...joo. Vastasin ja ajattelin että arvaa vain kuinka jännittää! Joinkin paukun melkein kerralla heti kun sain sen. Mies nauroi ja sanoi ettei tarjoile minulle enää kuin siideriä vaikka olenkin jo 18, koska tuolla menolla nukahdan kesken illan.
-ja sitä en suinkaan halua. Mies sanoi silmää iskien.
-voitko olla yötä? Mies kysyi.
-en kai minä... sanoin epäröiden, mutta mies sai puristettua minusta tiedon että olin sanonut kaiken varalta kotona olevani ystävälläni yötä. Mutta se pitäisi vielä varmistaa soittamalla.
Kun olin juonut vielä yhden siiderin niin mies sanoi että eiköhän mennä saunaan, se rentouttaa. Ja niin istuin pian ilkosen alasti saunan lauteilla ja mies hyväili suurilla kourilla hikisiä rintojani.
-ah kuinka kimmoisat ja pehmeät... Nännini törröttivät pian kovina ja miehen sormet kävivät niiden kimppuun. Ja koko ajan miehen kalu kasvoi ja kasvoi.

Mies vihtoi vastalla itseään ja välillä myös reisiäni ja vatsaani. Lantioni punersi ja sitä kuumotti. Hetken päästä oli miehen käskystä nelinkonti lauteilla ja vasta piiskasi pakaroitani ja lantiota. Koko lantioni oli kuin tulessa! Sitten mies vei minut suihkuhuoneen läpi takkahuoneeseen, heitti pyyhkeen lattialle ja kaatoi minut sen päälle. Miehen iso kalu seisoi karvaista ja märkää vatsaa vasten kun hän asettui punaisina hehkuvina kuumien reisieni väliin.
-u...uu..uuuuh... Minulta pääsi kun mies tunkeutui sisääni. Hieman sattui, mutta pian liukastuin ja mies kiihdytti tahtiaan. Hiki virtasi kasvoillani ja rinnoillani ja miehen hikeä tippui päälleni. Mies huohotti ja kävi hirmuinen litinä kun miehen hikinen vatsa hakkasi naimisen tahdissa omaani. Välillä minä en voinut olla voihkimatta ja mieskin voihki välillä. Kunnes sitten muristen sai orgasmin.
Tuntui että olen jo nyt ihan väsy mutta kylmä suihku piristi taas. Mies pesi minut liukkaalla saippualla ihan kaikkialta ja jäi pesemään itsensä kun minä menin kaverini saunatakki päällä olohuoneeseen.

Mies otti olutta ja minä otin siiderin. Juteltiin niitä näitä, lähinnä mies kyseli ja minä vastailin. Aloin tulla vähän huppeliin enkä enää jännittänyt niin paljon.Mies kyseli vähistä seksikokemuksistani, mistä ei ollut paljoa kertomista. Sitten kysyi että olenko koskaan käyttänyt omia "leluja". Sanoin ettei minulla ole sellaisia.
-haluaisitko kokeilla? Jos et tykkää niin ei sitä ole pakko käyttää.
Kun epäröin niin mies nousi ja poistui, palaten pian mukanaan paketti.
-katso mitä mieltä olet. Se on motorisoitu, saattaisit pitää siitä. Varmasti kaikki naiset.
Pitelin eka kertaa tekopenistä käsissäni. Se oli pienempi kuin miehellä, mutta se oli ryhmyisempi. Sellaisia tosi paksuja suonia ja aika iso ja muodokas pää. Se oli muuten musta paitsi pää oli vaaleanpunainen. Siinä oli iso imukuppikin juuressa niin että sen saattoi kiinnittää johonkin. Sitten siitä lähti johto pieneen rasiaan ja kun pyöräytin siinä olevaa kiekkoa niin tekopenis surisi ja värisi. Vatsassani kävi kuuma aalto ja kämmeneni hikosivat kun penis värisi käsissäni. Sammutin sen äkkiä. Poskiani kuumotti, enkä tiedä johtuiko se siideristä vaiko tuosta lelusta.
-no, mitä sanot, kokeilisitko sedän kanssa sitä?
Punastuin ja mietin oliko se hänen vaimonsa vai oliko mies ostanut sen tällaista hetkeä ja minua varten.
-ehkä...kai sitä voisi... Sanoin perhosia vatsassani.

Mies tuli luokseni ja laski tekopeniksen lattialle. Avasi sitten kylpytakkini ja reiteni. Sitten hän alkoi hyväilemään reisiäni ja pilluani. Olin ajellut karvani lähes kaikki pois, niin että jälkellä oli sänkenä pieni kolmio ylhäällä.
-mmmm... onpa se kaunis, lähes posliini. Mies sanoi, ojensi minulle pöydältä puhelimeni ja käski soittamaan kotiin.
Soitin kotiin ja ilmoitin että jään kaverilleni yöksi, samalla kun mies nuoli pilluani ja yksi sormi sisälläni.
Hetken päästä oli ihan märkä ja aloin valumaan nahkanojatuolia alas, niin että peppuni oli ihan reunalla. Välillä mies nuoli ja välillä työnteli sormea sisääni. Nahkatuoli natisi kun sormeni puristelivat käsinojia. Sitten kuulin surinan ja avasin silmäni. Mies hieroi värisevällä tekopeniksellä häpyhuulia ja klitoristani. Aloin tärisemään vaikkei tekopenis ollut edes sisässäni.
Mies sammutti tekopeniksen ja nousi seisomaan eteeni. Nousin istumaan ja tartuin puolikovaan penikseen ja aloin liikuttelemaan esinahkaa. Välillä aina otin sen suuhuni ja kohta se oli ihan kova.

Mies otti tekopeniksen ja siirsi maton reunaa syrjään. Sitten hän kiinnitti imukupin parkettiin niin että penis jäi sojottamaan kattoa kohti.
-no niin, tules tänne niin testataan tämä. Mies sanoi.
Kävin polvilleen niin että pehmeää mattoa oli polvieni mutta tekopenis osuisi reisien väliin kun laskeudun. Olin ihan märkä kun laskeuduin, miehen ollessa minun takana ja ohjasi sitä sisääni. Ryhmyinen musta sauva oli vähän kylmä aluksi mutta se alkoi tuntumaan hyvältä. Sitten kuului surinaa ja tunsin miten värinä voimistui ja laski vuorotellen.
-noin, liikut nyt vain omaan tahtiisi niin kuin hyvältä tuntuu. Mies opasti.
Laskin ja nostin lantiotani, suriseva kalu liikkui liukkaasti sisälläni. Suljin silmäni ja värinä tuntui välillä koko lantiossa.
Ihmettelin hiljaisuutta ja katsoin taakseni että mitä mies tekee. Mies oli plvillaan ja osoitti pienellä videokameralla takapuoltani ja reisieni väliä.
-ei.... sanoin ja yritin nousta, mutta mies esti liikkumiseni painamalla kätensä olkapäälleni.
-älä pelkää, lupaan että en kuvaa sinun kasvoja. Vain vartaloa, jooko?
Tekopenis surisi sisälläni niinettä polvia heikotti. Ajatelin että kai se sopii kunhan ei kasvoja kuvaa. Oikeastaan kiihotti ajatella että mies katsoisi sitä joskus yksin ja kiihottuisi.
Jatkoin liikkumistani, välillä mies kosketteli pakaroitani.
-hienoa...hyvä... jatka vain...juuri noin..... mies hoki.
Nostin ja laskin peppuani. Silmät meni väkisin kiinni ja oli pakko voihkia vaikka yritin purra huulta. Jossakin vaiheessa mies oli siirtynyt eteeni ja kuvasi jalkojeni väliin. Sitten mies alkoi hyväilemään ja puristelemaan nännejäni ja kuvasi rintojani.
-liiku vähän lujemmin söpöliini. Kuulin miehen sanovan.
Mies kuvasi läheltä rintojani jotka tärähtelivät liikkeideni tahdissa.
Silloin tunsin että tulee hillitön orgasmi...
-oh...oihh....uuuuu.....! Vaikersin ja silmissä hämärsi. En tiedä kuvittelinko mutta tuntui kuin mies olisi osoitellut videokamerallaan minua juuri silloin kasvoihin....
Nojasin kyynärpäillä lattiaan ja tekopenis luiskahti pois sisältäni.
-uuh. Sanoin kun nousin lattialta. Mies sammutti kiiltävän tekopeniksen joka oli ihan märkä minusta. Sitten huomasin myös toisen kameran joka oli ollut koko ajan takapuoleni takana lyhyellä jalustalla.
-ethän... sinä kuvannut kasvoja? Kysyin ääni kokemastani väristen.
-en en, lupasinhan minä. Mies vakuutteli ja nosteli kamerat tuolille. Sitten hän kääntyi minuun päin ja näin miten isoksi miehen penis oli paisunut karvaisen ja pyöreän vatsan alla. Mies harppoi luokseni ja ehdin ajatella että nyt kyllä pimppani on hetken liian herkkä, kun mies pysähtyikin eteeni ja tajusin mitä se halusi.
Tartuin paksuun peniksen varteen ja liikuttelin esinahkaa edestakaisin. Peniksen pää oli ihan punainen ja suuri. Mies tarttui hiuksiini ja veti päätäni niin että minun oli ahmaistava punainen peniksen pää suuhuni, otsani painuessa miehen vatsaa vasten. Puristelin miehen isoja kiveksiä ja samantien mies voihkaisikin ja tunsin miten lämmintä spermaa ryöppysi suuhuni. Sain kalun pois suustani mutta spermaa ruiskusi kasvoilleni ja kaulallani miehen murahdellessa tyytyväisenä....

Myöhemmin yöllä nukahdin sohvalle miehen sormen hyväillessä kylpytakin alta hiljaa arkaa pimppaani...

Aamulla aamupalan jälkeen mies vei minut hienolla BMW:llä lähelle kotiani ja kiitteli suurenmoisesta illasta ja yöstä. Sitten hän työnsi kouraani 100 euron setelin.
-osta itsellesi vaikka jotain seksikkäitä alusvaatteita ja pue ne ensi kerralla päällesi. Mies sanoi ja lähdin kävelemään kotiin.................

6

10690

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Riku

Aivan uskomaton tarina.... jatka vain samaa rataa jos asiaa riittää. En meinannut loppuun asti kestää. =)

Rietasta ja kuumaa uutta vuotta kaikille! Rakastelkaa toisianne niinkuin rakastelisitte itseänne.

t. Riku

• Nanna

Superia!

• Pullistunut

kun tollasta lukee.
      Vai mitä naiset?

• Blonde

Ihana! Yam yam yam yam. Sä oot paras tarinaniskijä!

• jette bra

tää on kanssa tosi hyvä..oi kyllä,näitä lisää :)

• Kirjanmerkki

Parasta näillä leveysasteilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe