Vanhojen tanssit

Päivä prinsessana

Meillä alko tänään koulussa harjotukset vanhojen tansseihin...:) olihan se aluksi aika huvittavaa mutta kyllä se siitä kun vauhtiin päästiin. Joillakin pojilla tosin oli vaikeuksia pysyä mukana mutta minun parillapas ei..! Onneksi! Voi että mä nautin kun on enää vähän yli kuukausi siihen "prinsessapäivään".
Polognese on kyllä aika huippu... No, ei me kyllä olla ehditty vielä muuta harjotellakaan.
Onko muiden mielestä vanhojen tanssi-päivä sellanen, jota ootatte?

16

2669

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HipHop is my Crime

      No siinä on positiivisii ja negatiivisii puolii..
      Toisaalta sitä oottaa mut sit kuiteski jännittää ja toivoo et ei ois olemassa.. :)

    • Kaura

      Kyllähän sitä vähän innokkaammin odottais, jos se pari ois olemassa. Kahta poikaa oon kysyny ja kaksi kieltävää vastausta saanu :( Miksei pojat tanssi? Niitä on muutenkin niin älyttömän vähän lukiossa ja sit nekään vähät ei suostu tanssiin. Tylsää. Ja kun ihan vierailta ei oikein viittis kysyä tulisko ne tanssiin..

      • tuittu

        Ihmetys ja kumma. Poikia vähän lukioissa ?!

        Ohop, meillä on tosi tuiki tavallinen lukio, ja poikis on kyllä paaaljon enemmän. Aika hassua :)


    • Cherry

      Mä ainakin odotan innolla! :) Me ollaan harjoteltu jo aika monta viikkoo ja ei täs enää mitään ongelmii kovinkaan monella oo.. Mitä nyt jotai pientä! =D Mä oon aika pienes lukiossa ja siellä me pian arvotaan parit. Onneks ei joudu sen takii panikoimaan! :) Onnea harjotuksiin kaikille!

      • Päivä prinsessana

        Teillä siis arvotaan parit... Empä tiiä oisko semmonen ihan kivaa.. no toisaalta voi se ollakin..:)Eipähän olis "parinetsimis-ongelmaa" Meillä melkein kaikki varaa parin jo hyvissä ajoin, että ei joudu sitten viime hetkellä sitä miettimään. Minunkin pari on valittu jo ysin keväällä. Ja hyvä pari onkin. Tänäänkin opeteltiin joku Pompadur(?), niin meitsi oli välillä ihan hukassa mutta onneks pari neuvo ni sittenhän se meni lopputunnista jo kun vanhoilta tekijöiltä.
        Meidänkin lukio on vaan aika pieni, joten meitä ei hirveesti oo. Mut me ollaankin liikunnanopettajien mukaan huippuryhmä ja nopeita oppimaan. "Teitä on vähän, mutta olette sitäkin innokkaampia," ne sano.


      • Oona
        Päivä prinsessana kirjoitti:

        Teillä siis arvotaan parit... Empä tiiä oisko semmonen ihan kivaa.. no toisaalta voi se ollakin..:)Eipähän olis "parinetsimis-ongelmaa" Meillä melkein kaikki varaa parin jo hyvissä ajoin, että ei joudu sitten viime hetkellä sitä miettimään. Minunkin pari on valittu jo ysin keväällä. Ja hyvä pari onkin. Tänäänkin opeteltiin joku Pompadur(?), niin meitsi oli välillä ihan hukassa mutta onneks pari neuvo ni sittenhän se meni lopputunnista jo kun vanhoilta tekijöiltä.
        Meidänkin lukio on vaan aika pieni, joten meitä ei hirveesti oo. Mut me ollaankin liikunnanopettajien mukaan huippuryhmä ja nopeita oppimaan. "Teitä on vähän, mutta olette sitäkin innokkaampia," ne sano.

        oottaahan sitä ihan innolla :)
        puvusta ja kampauksesta hössötän, meikillä ei niinkään oo väliä.
        Menin harjotuksiin kaverin kans ( siis se oli parina) mut se lopetti kesken. Sain uuven parin sitten sieltä, ja vieläpä pojan :) ei tyttöparis ois nii kiva tanssiakaan.
        Minkälaisia kampauksia ootte aatellu?


      • Cherry
        Oona kirjoitti:

        oottaahan sitä ihan innolla :)
        puvusta ja kampauksesta hössötän, meikillä ei niinkään oo väliä.
        Menin harjotuksiin kaverin kans ( siis se oli parina) mut se lopetti kesken. Sain uuven parin sitten sieltä, ja vieläpä pojan :) ei tyttöparis ois nii kiva tanssiakaan.
        Minkälaisia kampauksia ootte aatellu?

        Mäkin oon pienessä lukiossa ja meille tulee varmaan kaks tyttöparii. Kuulin, että joka tanssissa olis aina uus pari, mut kuulostaa hiukan monimutkaselta. Ainaki ne arvotaan ja täytyy vaan toivoa, että tulee joku mukava pari.. ;) Ihmeen hyvin ne jätkät kyl osaa tanssii, pakko myöntää.. =o)

        Kävin tänään ostamassa viininpunasta kangasta ja tylliä pukuun. Pitäs varmaan pian käydä kampaajalla miettimässä millanen kampaus laitetaan, mut jonkinnäköstä nutturan tyylistä oon ajatellu.. ja siitä jotenkin "valuis" kiharoita silleen klassisesti. Hankala selittää.. ;) Voishan sitä tietty hiukan rikkoo perinteitä ja tehdä jotain erikoista.. =D


      • Prinsessa
        Oona kirjoitti:

        oottaahan sitä ihan innolla :)
        puvusta ja kampauksesta hössötän, meikillä ei niinkään oo väliä.
        Menin harjotuksiin kaverin kans ( siis se oli parina) mut se lopetti kesken. Sain uuven parin sitten sieltä, ja vieläpä pojan :) ei tyttöparis ois nii kiva tanssiakaan.
        Minkälaisia kampauksia ootte aatellu?

        Mulle piti ensin tulla semmonen hiuslisäke, mutta nyt vissiin semmonen ihan peruskampaus. Löysin yhdestä lehdestä tosi kivan näkösen ja se ois mukava toteuttaa..parturi sano, että se kävis mulle hyvin. Se on semmonen vähä romanttisen näkönen.
        Mulle tulee meikkaus siinä samalla kun käyn kampaajalla niin ei tarvitse sitten ite alkaa tuhertamaan mitään... Ei olis kyllä aikaakaan sinä päivänä. Ja se on vielä PERJANTAI 13. päivä!


      • Oona
        Prinsessa kirjoitti:

        Mulle piti ensin tulla semmonen hiuslisäke, mutta nyt vissiin semmonen ihan peruskampaus. Löysin yhdestä lehdestä tosi kivan näkösen ja se ois mukava toteuttaa..parturi sano, että se kävis mulle hyvin. Se on semmonen vähä romanttisen näkönen.
        Mulle tulee meikkaus siinä samalla kun käyn kampaajalla niin ei tarvitse sitten ite alkaa tuhertamaan mitään... Ei olis kyllä aikaakaan sinä päivänä. Ja se on vielä PERJANTAI 13. päivä!

        niin muuten just 13.pv..:D
        minkälaista meikkiä ootte aatellu?
        jotain erikoisempaa?
        ite aattelin ihan et pohjustus, sitten jotain vaaleeta luomiväriä ja ripsaria ja joko pelkkää huulikiiltoa tai sitten ihan vähän jotain punaa sen kiillon kans ( en osaa käyttää huulipunaa)


      • Elisa
        Oona kirjoitti:

        niin muuten just 13.pv..:D
        minkälaista meikkiä ootte aatellu?
        jotain erikoisempaa?
        ite aattelin ihan et pohjustus, sitten jotain vaaleeta luomiväriä ja ripsaria ja joko pelkkää huulikiiltoa tai sitten ihan vähän jotain punaa sen kiillon kans ( en osaa käyttää huulipunaa)

        *Mä aattelin laittaa suht. paljon meikkiä,jotta se pysyy/kestää koko sen päivän. tanssiessakin tulee aivan varmasti lämmin, joten meikin pohjustaminen on tärkeetä ettei iho ala kiiltämään älyttömästi. Väreiksi silmämeikkiin valitsen pukuuni sopivia vastavärejä.
        *Kuuluuko teidän mielestä pitkät hiukset laittaa kiinni vai voisinkohan jättää ne kokonaan auki laittaen jotkut kiharat ja ehkä jotain muuta koristetta hiusten sekaan?


    • kissi

      Olisi kiva tietää mistä hankitte tanssiaispukunne. Minä aion tehdä sen itse.

      Ensimmäiset vanhojentanssi harjoitukset meni hyvin ja odotan jo innolla seuraavia harjoituksia. Itse vanhojentanssi päivä ei varmaankaan kuvaa aikaisempia odotuksiani, mutta kyllä siitä varmaan ihan ok tulee.

      • Elisa

        mulle tekee yks artesaaniksi valmistuva tyttö,joka on itselleensäkin tehnyt pari vuotta sitten aivan ihanan puvun tansseihin.alaosasta tulee violetti(satiinia)ja yläosasta violetti jos on myös mustaa pitsiä.se on hihaton,joten siks otan viel hartiahuivin.


    • Corn3t

      Meillä tosiaan alko jo aikoja sitten nuo tanssi jutut. :> Puku pitäsi lähteä ostamaan. Onneksi kaikki meikki hius jutut on ehkä hanskassa.
      Wanhojen päivää ole odottanut tai sitä kun saa pukea sen puvun ja leikkiä prinsessaa. :P

    • Anonyymi

      Vanhojen tanssit pidetään nykyisin alpha televiisiossa koronasta viisveisaamatta, koska todennäköiset tartunnat eivät kumminkaan oleellisesti alentaisi muutoinkaan odotettavissa olevia elinikien ennusteita. Ja moni alphalla tanssimassa käyvistä ilmeisesti pitäisi sitä suurena helpotuksenaan, mikäli pääsisi hieman aiemmin täältä koronan aiheuttaman komplikaation takia ns pois.

      • Anonyymi

        Siis tarkoitin yllä ^^ Wanhojen tanssi ovat turhaa ajanhaaskausta, siis pois opiskelusta. On Saatanan synti että tästä saadaan vain yksi suoristuspiste tai mitä ikinä ne ei-alpha kaudella syntyneet niistä käyttävätkään, AMEN
        K ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis tarkoitin yllä ^^ Wanhojen tanssi ovat turhaa ajanhaaskausta, siis pois opiskelusta. On Saatanan synti että tästä saadaan vain yksi suoristuspiste tai mitä ikinä ne ei-alpha kaudella syntyneet niistä käyttävätkään, AMEN
        K ?!

        Tämän kevään Wanhojen Tanssit on peruutettu, joten ole huoleti!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe