Thaimaa???

Nurse

Olen lähdössä kolmeksi kuukaudeksi kavereitteni kanssa Bangkokiin töihin. Tarkoituksena olisi vapaapäivinä reissata ympäri maata.Mihin kannattaa mennä? Miten pääsee Bkk:sta esim. Phukettiin parhaiten ja mitä maksaa?

9

1041

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fifi

phuketin lähellä on ihan siistei paikkoja:kuten koh phi phi ja raya yai, itäpuolella voi pitää kivaa esim koh samuilla, koh phangalla, koh taolla. kannattaa kuulostella bangkokissa reppureissaajilta siisteimmät paikat. lentokone on ehkä nopein vaihtoehto jolla pääsee suoraan bangkokista phuketiin tai samuille. hinta on n. 300mk/suunta. bussimatkailu on huomattavasti edullisempaa (pari- kolmekymppiä/suuntaansa), mutta pidemmän päälle aika puuduttavaa. jos lähtee dösällä, niin kannattaa varata paikat super vip -bussista, jolloin saat penkin makuuasentoon.

• stu

Juu. Itse reissasin taannoin Krabilta Bankokiin bussilla, kustansi noin kolmekymppiä ja kesti 14 tuntia, yön yli.
        Matka oli ihan mielenkiintoinen pysähdyksineen "buddhan selän takana". Autot oli ihan buenossa kunnossa. eväät ja juotavaa&luettavaa mukaan niin homma toimii.

• thaimaa fani
        stu kirjoitti:

Juu. Itse reissasin taannoin Krabilta Bankokiin bussilla, kustansi noin kolmekymppiä ja kesti 14 tuntia, yön yli.
        Matka oli ihan mielenkiintoinen pysähdyksineen "buddhan selän takana". Autot oli ihan buenossa kunnossa. eväät ja juotavaa&luettavaa mukaan niin homma toimii.

ihana maa. kannattaa kierää sekä eteläsä että pohjosesa. edellä mainitut hyviä eteläsä. lähempänä Hua Hin ja sekin aivan mukava pieni kaupunki rantoineen. nauti.

• Th

Samut Prakanin provinssi (entiseltä nimeltään Paknam), joka sijaitsee alle parin tunnin bussimatkan päässä Bankokista etelään, on mainio vierailukohde. Siellä ei ole varsinaisia turistikohteita, joten Thaimaalainen kulttuuri saa kukkia rauhassa!

• viime vuoden hinnasto

n.250mk. ei kannata sopia hintaa, vaan käskee pistämään mittarin päälle. kusettavat muuten varmasti

• taksilla mm. sumatran poikki..

silloin kannata jo laittaa vaikka satanen lisää ja lentää. muuten voi laskea taksissa istumiselle aika surkeen tuntipalkan ja ei varmaankaan ole mukavaa/turvallista.

• matkaan

Ootko nyt IHAN varma ettet sekoittanut matkaa Pattayalle !!!!!!

Toi 250 on aivan liian vähän Phukettiin. Ei onnistu

Siis KANNATTAA kysyä ainakin ARVIO siitä mitä mittaritaksilla tulee maksamaan.

Bankokin keskustasta lentokentällekin on jo useita kymppejä eikä olla vielä edes ulkona bankokin alueelta.
        Phukettiin on matkaa HIUKAN enemmän

• reissumies
        matkaan kirjoitti:

Ootko nyt IHAN varma ettet sekoittanut matkaa Pattayalle !!!!!!

Toi 250 on aivan liian vähän Phukettiin. Ei onnistu

Siis KANNATTAA kysyä ainakin ARVIO siitä mitä mittaritaksilla tulee maksamaan.

Bankokin keskustasta lentokentällekin on jo useita kymppejä eikä olla vielä edes ulkona bankokin alueelta.
        Phukettiin on matkaa HIUKAN enemmän

jos haluaa pattayalle halvemmalla bangkokin lentokentältä (taksilla), kannattaa nousta lentokentän lähtevien lentojen kerrokseen,jossa taksit suostuvat yleensä huomattavasti kohtuullisempiin hintoihin palveluksistaan,viimeksi maksoi kyyti 1000 baht.vielä halvempaa on mennä ensin ekamai bussiasemalle,josta sitten bussilla,joita lähtee n.20 minuutin välein

• Annika
        reissumies kirjoitti:

jos haluaa pattayalle halvemmalla bangkokin lentokentältä (taksilla), kannattaa nousta lentokentän lähtevien lentojen kerrokseen,jossa taksit suostuvat yleensä huomattavasti kohtuullisempiin hintoihin palveluksistaan,viimeksi maksoi kyyti 1000 baht.vielä halvempaa on mennä ensin ekamai bussiasemalle,josta sitten bussilla,joita lähtee n.20 minuutin välein

Heippa! Olin kesälla kolme kk asiassa. Bangkokista me reissailtiin junalla. Paljon halvempaa entä bussi. Halvin on mennä Bangkokin suurimasta juna asemalta. Bangkok-Hua Hin noin 30 bathia. Junissa on vain thai ihmisiä, mukava paikka tavata ihmisiä. Hieno thai luonto kin näkyy ikkunasta. Ruokaa voi ostaa aina joka junaasemalla kuin juna pysähtyy. Thai naiset myyvät banani lehteisiin kierettyä ruokaa. Halpaa!!! Hedelmiä ja vaikka mitä. Good Luck!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      199
      6974
    2. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      159
      2056
    3. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      113
      1698
    4. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      51
      1400
    5. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      55
      1258
    6. Möykkähulluus vaati kuolonuhrin

Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢
      Kauhava
      50
      1128
    7. Älä mies pidä mua pettäjänä

En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu
      Ikävä
      100
      1074
    8. Reeniähororeeniä

Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?
      Kouvola
      7
      1016
    9. Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.

Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan
      Maailman menoa
      253
      961
    10. Kävit nainen näemmä mun

Facessa katsomassa....
      Ikävä
      41
      949
    Aihe