no joo, kun en ymmrrä siitä sitten yhtään mitään:(
mulla on Firc koneella, mutta sitten sen käyttö. Oisko kellään tietoa mistään sivustosta millä ois idioottivarmat ohjeet?? tai ees sinne päin ;)
irccaaminen
5
950
Vastaukset
- minä
vastaus on www.mirc.com ja sieltä download mirc ja sielä joku suomen läheisen maan esim. saksan kohdalta klikkaat..siitä luulis pääsevän irccaamaan! et kai ole laittanut jo galleriaan kuvaasi jollet vielä irkkaakaan..nimittäin se on äärimmäisen typerää!! galleria on tarkoitettu nimittäin näyttämään muilla irkkaajille minkä näköisten ihmisten kanssa he puhuvat!!!! >:I
- mä vaan
ei pelkoa, miks laittaisin kun en kerta ymmärrä yhtään mittää koko touhusta?? tietty voishan sitä elvistellä kuvalla, mut ei...
- Helogyver
En nyt tosta mIRC:stä tiedä.
Mun mielestä jos englantia osaa niin lataa vIRC:n,
se on semmonen klisu jossa neuvotaan miten edetä.
Kannuja jos haluu niin kamut on parhaita joilta saa tietää.
- herbie
Ohjeita irc-clientin konffaamiseen en jaksa kirjoitella, mutta olisi tämmöinen ehdotus:
Jos et osaa/jaksa IRC-ohjelmaa säätää, niin on olemassa irc-verkkoja, joihin pääsee selaimen kautta irkkailemaan (webchat). Ekana tulee mieleen ainakin:
- Dalnet (http://www.dal.net)
- IRCnet (http://www.ircnet.com/cgi-bin/irc.cgi)
- Lysti.net (http://www.lysti.net)
Hyviä kanavia ensialkuun voisi olla vaikka #beginner, #finland, #suomi, #chat tms. Melkein aiheelle kuin aiheelle löytyy kanava ainakin isoimmmista irc-verkoista.
Toki jos enemmän alkaa irkkailua harrastamaan, niin silloin fiksuin ratkasu on esimerkiksi mIRC hommata, jos siis olet windows-käyttäjä. Linuxille sopiva irc-ohjelma on Irssi. Ja Ircle Macintoshille.- Duckie
Yksi hyvä idea on pyytää kaveri joka irccaa käymään teillä asentamassa ircin tai menet niille ja hän opettaa. Ja nesimmäisiksi kanaviksi on hyvä ottaa joku kaverin kanava tai etsiä minut sieltä ja kysellä, voin kyllä opastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup324591Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene152558Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko252405Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su532288- 321787
Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla321611Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi731486- 661294
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?491248- 821241