Annetaan koti suurikokoiselle ehdottoman lapsirakkaalle (narttu)koiralle maalta. Perheessä 3 vilkasta lasta ja welsh corgi pembroke sekä muita eläimiä. Rotuhaaveina leonberg tai nöffi, muutkin tulevat kysymykseen, mikäli ovat lapsiin tottuneita. Papereilla tai ilman, myös sijoitukseen.
Parhaiten yhteyttä saa sähköpostitse ([email protected]), voit myös soittaa iltaisin
05-382 2120.
Annetaan koti isolle koiralle
2
757
Vastaukset
- Terhi
Jos et ole vielä käynyt lukemassa Apulan sivuja niin käy ihmeessä! Sieltä saattaa löytyä juuri oikeanlainen koira. Ainakin ihmemaan ( www.ihmemaa.com) hakukoneella pääsee sinne...
- Teresa21
Hei! Vieläkö haette koiraa? Mulla olis myytävänä tanskandogginarttu, 8kk, erittäin lapsirakas, rekisteröity. Hinta 900€ ja osamaksumahdolllisuus!
Tilanne on tämä:
Muuttuvien elämäntilanteiden vuoksi koirallamme on stressiä ja se näkyy kutiavassa ihossa. (Tassut punottavat) Olemme päättäneet luopua koirasta, jos löydämme sellaisen kodin, jossa on lapsia ja vakiintunut elämän "rytmi". Koira on aivan ihana ja leikkisä energiapommi. Muuten hyvin ja huolella hoidettu, mutta tunnetusti tanskandogit reagoivat helposti stressitilanteissa. Kaikin puolin koira on helppo hoidettava ja uskollinen kaveri.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1024722Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493212Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle852949- 801710
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411490450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1021284- 151007
Miehen taloudellinen tilanne ja
halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah29953Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?
En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan40951Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj101911