Onko kellään omakohtaisia kokemuksia kyseisestä koirarodusta? Siis noin niinku yleistä. Ois vaan kiva tietää... =)
IRLANNINTERRIERI!
7
645
Vastaukset
- irski
Täältä löytyy yksi irlanninterrierin omistaja.
Mitä haluaisit tietää?- koiraa hankkimassa
Huomasin että sinulla on irlanninterrieri ja haluaisin kysyä sitä että pureeko Se huonekaluja kun olemme sellaista koiran ostamista tässä harkittu:D
- eläinfani5656
täältä löytyy myös irlanniterierin omistaja onko kysyttävää?
- eläinfani5656
moro!
Irlanninterrierin korvat pitää liimata kun se on pentu ja sillä on karkea karva siinä jotain pientä tietoa kerron kyllä lisää - eläinfani5656
Me saatiin irlanninterrierin pentu noin 2 viikkoo sitten ja tää on ollut ihanaa aikaa just nyt se nukkuu tuolla sen pedissä.
- irde
Onko irkut kuinka sosiaalisia? Sopisiko labbiksen ja cockerin kaveriksi? Tosi kauniita koiria ne kyllä ainakin on :)
- eläinfani5656
Joo ne on kyllä sosiaalisia ainakin meidän Rasmus irkku on! :) Uskon, että ne käy kenen vain kamuksi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244