saako pupulle antaa verigreippiä? olen jo kyllä antanut ja näytti tykkäävän mutta eikai siitä ole mitään haittaa??
verigreippi
7
356
Vastaukset
- Jari
sitrushedelmät eivät kuulu kanin luontaiseen ravintoon!
- kanifani
älä vaan anna sitrushedelmät ovat todella vaarallisia kaneille!!
- 4n kanin omistaja
kanifani kirjoitti:
älä vaan anna sitrushedelmät ovat todella vaarallisia kaneille!!
Ennen kuin antaa kanilleen yhtään mitään mistä ei ole varma kannattaako antaa, kannattaa miettiä söisikö kani sitä tai samankaltaista luonnossa. Ja kanithan ei sitrushedelmiä luonnossa syö ;)
- tipsu
älä anna missään nimessä sille verigreippia minulla on nimittäin kani joka ei syö greippejä.... kehotan ettet anna enää greippejä.
- Iitu
sitrushedelmiä ei sitten saa antaa?
ei kai se siihen voi kuolla?- 4n kanin omistaja
Kani voi saada hengenvaarallisen ripulin sopimattomasta ravinnosta, johon myös verigreippi ja muut sitrushedelmät kuuluvat.
- Iitu
kiitos! otin loput pois siltä.. eilen se ehti kyllä syömään aika ison palan, mutta papanat on ihan normaaleita (vielä ainakin)
edellinen kanini kuoli ripulin takia (joka johtui antibiooteista) enkä halua tälle samaa kohtaloa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135263
- 675064
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521924- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371638